![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Minister-President
|
![]() tja, het is dan ook niet ik die zulke vergelijkingen maak..
![]() |
#562 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de enige die ik zie die worden lastiggevallen zijn juist de hoofddoekdraagsters door niet-hoofddoekdragers. dat spreekt boekdelen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 7 mei 2013 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Draai de rollen nu niet om. Het zijn wel de moslima's die "anders" willen zijn en koste wat koste willen opvallen (wat toch zeker niet de bedoeling van hun pedoprofeet was - integendeel). Maar dat snapt ge natuurlijk weer niet. Die moslima's zitten hier in een Westerse maatschappij en niet in hun Afrikaanse zandbak. Daar mogen ze voor mijn part zoveel met hoofddoeken en in carnavalskledij rondlopen als ze willen. En voor diegenen (moslima's) die zich in die landen onderdrukt voelen ... wel pech doe er zelf iets aan en werp heel die outfit af. Misschien komt er dan nog een periode waarin er sommigen enkel hier in het Westen 365 dagen per jaar in carnavalskledij willen rondlopen terwijl in hun thuisland die sjallekes, hofddoeken, bourka komedie al lang afgeschaft is. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 7 mei 2013 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Een mooie moslima die iets of wat brains heeft en die er dus bij was toen die stukjes brain werden uitgedeeld, die verbergt haar kop niet in allesverhullende sjallekes. ![]() Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 7 mei 2013 om 16:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Banneling
|
![]() Klopt dus laten we alstublieft niet denken dat elke moslima met een sjalleke thuis stokslagen krijgt als manlief ontdekt heeft dat ze buiten geweest is zonder haar hoofddoek te gragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kwestie, dient die hoofddoek nu net niet om te voorkomen dat vreemde mannen verkeerde gedachten kunnen overbrengen? Citaat:
![]() |
![]() |
#568 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dikke vette bullshit, ik heb hier in België ook nog nergens een moslima tegengekomen ( en ik kom er beroepshalve veel tegen) die zo over mannen denkt.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 7 mei 2013 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Gouverneur
|
![]() Wat ik vooral aan u merk is dat u zeer selectief reageert. Als er iets te sterke of moeilijk weerlegbare argumenten op tafel liggen loopt u er om heen en poneert u gauw een nieuwe stelling van 2 regeltjes. Ga eens in op alle posten en niet alleen die waar u denkt makkelijk op te kunnen reageren.
![]() |
#570 |
Banneling
|
![]() Volgens Vermeersch heeft een studie uitgewezen dat 33% van de moslim mannen in België de hoofddoek wil verplichten, dat is voldoende morele en fysieke druk om binnen die groep het dragen van sluiers te verplichten, zeker in scholen. daarom moet het daar verboden worden.
Laatst gewijzigd door BonBon : 7 mei 2013 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
10% van de vrouwen wordt ooit verkracht, bij moslim vrouwen hier is dat 30% en meestal door familie. Dan hebben we het nog niet eens over verkrachting binnen het huwelijk dat bij blanken verboden is maar in de praktijk toegelaten bij moslims. Vind jij dat een moslim man z'n eigen vrouw niet kan verkrachten omdat ze getrouwd zijn? Laatst gewijzigd door BonBon : 7 mei 2013 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() Vind ik ook.
Laatst gewijzigd door parsprototem : 7 mei 2013 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij geeft aan de term 'neutraliteit' de betekenis van een vorm van voorkeursbehandeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Minister-President
|
![]() ik besteed mijn tijd hoe ik die wil. En op ieder onnozel postje reageren zit daar niet in.
![]() |
#576 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik vul de term "neutraliteit aan het loket" in met iedereen gelijk behandelen, en ja, ook moslims. een moslima aan een loket kan nog altijd iedereen gelijk behandelen, ook al draagt ze een hoofddoek.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 7 mei 2013 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#578 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
want dat is precies wat dat is. geen voorkeur geven voor het ene, noch voor het andere. de term 'neutraliteit' die anti-hoofddoekers overal rondspuien is enkel een uitvlucht om de ware reden te verdoezelen: islam/xenofobie
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 7 mei 2013 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een vrouw gezond van lichaam binnenhuis een hoofddoek draagt, denk ik dat er een vijs losstaat. Dat is onze cultuur. En het is haar geraden om iedereen correct te behandelen. Dat is namelijk de regel. Ik ga bij een normale loketbediende aanschuiven. Ook al is die rij langer en ook al heeft de hoofddoek beambte geen klant. Zo heb je op natuurlijke wijze twee loketten: eentje voor de vreemdelingen en eentje voor de mensen vanhier. Als bestuursmensen zo dom willen zijn ... |
|
![]() |
![]() |