![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
"Gouverneur doet het uitstekend" staat er als kop boven het filmpje. Vermoedelijk kun jij het filmpje wel bekijken, gezien je schuld van de gebrekkige communicatie duidelijk op de gouverneur afschuift. Kun je dan eens uitleggen waarom de titel dan niet luidt "Gouverneur doet het slecht"?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#183 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
D�*t verwondert ons niet.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Minister-President
|
Mij ook niet. Er is een duidelijke band.
|
|
|
#185 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Banneling
|
Jaak, als je nog ergens wat reputatie wil overhouden (voor zover die er nog is) zou je U hier best heel ver weg uit uw topic houden.
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
#188 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#189 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Waar de Wetteraars in de eerste plaats wakker van liggen zijn de gevolgen op korte en lange termijn van deze zware ramp. Welke vuiligheid zal er achterblijven in de grond na sanering van de onmiddellijke omgeving van de ramp? Wat zal ik doen met mijn groenten? Mijn buurman heeft 100 slachtrijpe Mechelse koekoeks op zijn hof lopen. Hij woont op 650 m van de plaats van het onheil. Zal hij zijn kippen kunnen verkopen? Allemaal open vragen waar niemand het antwoord op kent. Nog gezwegen van de gevolgen op langere termijn. De regio Wetteren kent nu al het grootste aantal aantal longkankers van Vlaanderen ten gevolge van het jarenlange gebruik van pesticiden in de planterijen. Zullen onze kleinkinderen nog veilig kunnen buiten spelen? Ik heb ook eens de treinrampen vanaf 1967 eens bekeken, waarbij ruim 100 doden en een veelvoud gekwetsten te betreuren zijn. Hebben de betrokken gouverneurs d�*�*r niet over gecommuniceerd? En hoe vlekkeloos verliep dat allemaal? Hoeveel verantwoordelijken van NMBS en de federale regering werden er aangehouden én bestraft? Ik zal het je zeggen : niemand. Van verschillende rampen lopen de onderzoeken nog altijd. België op zijn best. Waar het om draait is het feit dat de linkse meute bloed geroken heeft en het vel van Briers wil. Maar jullie gaan bot vangen. Zelfs de federale overheid steunt Briers. Tot spijt van wie het benijdt. |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nog altijd niet?? Zwijg dan maar over reputatie... |
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Banneling
|
Leugenaar! De gouverneur heeft hem niet verplicht om binnenshuis te blijven! Kan je mij verklaren hoe je een overledene kan verplichten tot iets?
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Staatssecretaris
|
NVA=GAS
|
|
|
#198 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door Henri1 : 8 mei 2013 om 20:37. |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Europees Commissaris
|
Je opmerking is juist maar reageren op de stupiede oneliners van een limburgse loopjongen van de PS-mafia en anderzijds een al even zotte waal getuigt wel van veel zelfopoffering.
|
|
|
|