Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 mei 2013, 16:31   #181
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Beter uw eigen link lezen, beste giserke. De communicatie is zeer zwak. En wie is er verantwoordelijk voor die communicatie, denk je?
Ik kan het filmpje om de één of andere redenen niet openen en zie alleen een grijs vlak.
"Gouverneur doet het uitstekend" staat er als kop boven het filmpje.
Vermoedelijk kun jij het filmpje wel bekijken, gezien je schuld van de gebrekkige communicatie duidelijk op de gouverneur afschuift.
Kun je dan eens uitleggen waarom de titel dan niet luidt "Gouverneur doet het slecht"?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2013, 16:43   #182
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zich omringen met de juiste mensen (lees: geef alle verantwoortwoordelijk weg) is blijkbaar niet genoeg.

Een dode die te vermijden was...
Laat gereageerd...
Veiligheidsperimeter zo lek als een zeef...

Nieuw Vlaams Amateurisme op zijn best.
Ik las eerst nazi-gouverneur.
Oud 8 mei 2013, 17:02   #183
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
D�*t verwondert ons niet.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2013, 17:07   #184
De Brabander
Minister-President

Standaard

Mij ook niet. Er is een duidelijke band.
Oud 8 mei 2013, 17:08   #185
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Laten we zeggen dat die tenminste doelbewust en planmatig werkten...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2013, 17:23   #186
giserke
Banneling

Standaard

Jaak, als je nog ergens wat reputatie wil overhouden (voor zover die er nog is) zou je U hier best heel ver weg uit uw topic houden.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2013, 17:30   #187
Echte Waal
Staatssecretaris

Echte Waal's schermafbeelding

Standaard

"Communicatie van overheid over ramp is zeer zwak" (BRT)

Een mening...
Oud 8 mei 2013, 17:32   #188
De Brabander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ja, daartegen is die gouverneur maar een broekscheiter.
Oud 8 mei 2013, 17:37   #189
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Beter uw eigen link lezen, beste giserke. De communicatie is zeer zwak. En wie is er verantwoordelijk voor die communicatie, denk je?
Toegegeven dat Briers niet de meest briljante communicator is. Et alors?

Waar de Wetteraars in de eerste plaats wakker van liggen zijn de gevolgen op korte en lange termijn van deze zware ramp. Welke vuiligheid zal er achterblijven in de grond na sanering van de onmiddellijke omgeving van de ramp? Wat zal ik doen met mijn groenten? Mijn buurman heeft 100 slachtrijpe Mechelse koekoeks op zijn hof lopen. Hij woont op 650 m van de plaats van het onheil. Zal hij zijn kippen kunnen verkopen? Allemaal open vragen waar niemand het antwoord op kent.

Nog gezwegen van de gevolgen op langere termijn. De regio Wetteren kent nu al het grootste aantal aantal longkankers van Vlaanderen ten gevolge van het jarenlange gebruik van pesticiden in de planterijen. Zullen onze kleinkinderen nog veilig kunnen buiten spelen?

Ik heb ook eens de treinrampen vanaf 1967 eens bekeken, waarbij ruim 100 doden en een veelvoud gekwetsten te betreuren zijn. Hebben de betrokken gouverneurs d�*�*r niet over gecommuniceerd? En hoe vlekkeloos verliep dat allemaal? Hoeveel verantwoordelijken van NMBS en de federale regering werden er aangehouden én bestraft? Ik zal het je zeggen : niemand. Van verschillende rampen lopen de onderzoeken nog altijd. België op zijn best.

Waar het om draait is het feit dat de linkse meute bloed geroken heeft en het vel van Briers wil. Maar jullie gaan bot vangen. Zelfs de federale overheid steunt Briers. Tot spijt van wie het benijdt.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2013, 18:18   #190
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Jaak, als je nog ergens wat reputatie wil overhouden (voor zover die er nog is) zou je U hier best heel ver weg uit uw topic houden.
Heb jij ondertussen al toegegeven dat de Grote Leider tijdens de laatste federale onderhandelingen gebruik maakte van de CD&V studiedienst?

Nog altijd niet??

Zwijg dan maar over reputatie...
Oud 8 mei 2013, 18:20   #191
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Waar de Wetteraars in de eerste plaats wakker van liggen zijn de gevolgen op korte en lange termijn van deze zware ramp. Welke vuiligheid zal er achterblijven in de grond na sanering van de onmiddellijke omgeving van de ramp? Wat zal ik doen met mijn groenten? Mijn buurman heeft 100 slachtrijpe Mechelse koekoeks op zijn hof lopen. Hij woont op 650 m van de plaats van het onheil. Zal hij zijn kippen kunnen verkopen? Allemaal open vragen waar niemand het antwoord op kent.

Nog gezwegen van de gevolgen op langere termijn. De regio Wetteren kent nu al het grootste aantal aantal longkankers van Vlaanderen ten gevolge van het jarenlange gebruik van pesticiden in de planterijen. Zullen onze kleinkinderen nog veilig kunnen buiten spelen?

Ik heb ook eens de treinrampen vanaf 1967 eens bekeken, waarbij ruim 100 doden en een veelvoud gekwetsten te betreuren zijn. Hebben de betrokken gouverneurs d�*�*r niet over gecommuniceerd? En hoe vlekkeloos verliep dat allemaal? Hoeveel verantwoordelijken van NMBS en de federale regering werden er aangehouden én bestraft? Ik zal het je zeggen : niemand. Van verschillende rampen lopen de onderzoeken nog altijd. België op zijn best.

Waar het om draait is het feit dat de linkse meute bloed geroken heeft en het vel van Briers wil. Maar jullie gaan bot vangen. Zelfs de federale overheid steunt Briers. Tot spijt van wie het benijdt.
Laat dat nu toevallig zijn enigste kwaliteit zijn waar weinig discussie over bestond...
Oud 8 mei 2013, 20:24   #192
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Er bestaan gelijkaardige feiten. Nog nooit heeft N-VA voor een ontslag gevraagd.
Natuurlijk niet. Het gevolg daarvan moest maar eens zijn dat ze zelf iets zouden moeten gaan doen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2013, 20:25   #193
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht

De enige die in de Kamer het opgenomen heeft, tov Briers, was een Franstalige, Milquet, maar zelf dat kan je niet over je lippen krijgen ....
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2013, 20:26   #194
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Waarom werd de gouverneur van Limburg hier eigenlijk niet afgemaakt naar aanleiding van het pukkelpopdrama? Daar kon men toch ook de boel stilgelegd hebben voor de superstorm er aan kwam?
U bent erg grappig.
Oud 8 mei 2013, 20:27   #195
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Gouverneur heeft toegelaten dat een inwoner vergast werd door hem te verplichten binnenhuis te blijven......
Oud 8 mei 2013, 20:30   #196
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De Gouverneur heeft toegelaten dat een inwoner vergast werd door hem te verplichten binnenhuis te blijven......
Leugenaar! De gouverneur heeft hem niet verplicht om binnenshuis te blijven! Kan je mij verklaren hoe je een overledene kan verplichten tot iets?
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2013, 20:31   #197
Echte Waal
Staatssecretaris

Echte Waal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
NVA=GAS
Oud 8 mei 2013, 20:32   #198
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Leugenaar! De gouverneur heeft hem niet verplicht om binnenshuis te blijven! Kan je mij verklaren hoe je een overledene kan verplichten tot iets?
Spartel nu maar.
Oud 8 mei 2013, 20:32   #199
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal Bekijk bericht
NVA=GAS
Ze spartelen maar verder nietwaar

Laatst gewijzigd door Henri1 : 8 mei 2013 om 20:37.
Oud 8 mei 2013, 21:29   #200
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Je opmerking is juist maar reageren op de stupiede oneliners van een limburgse loopjongen van de PS-mafia en anderzijds een al even zotte waal getuigt wel van veel zelfopoffering.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be