![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Vanavond gezien op 13TH Street, die documentaire over die pedofiel die zijn verwrongen foto op internet plaatste. En die ze wereldwijd opgespoord hebben. Daar is veel tijd en geld ingestoken. En de man heeft 3+6 jaar gehad in Thailand. Is dat niet een beetje overdreven geweest ? OK pedofilie moet bestreden worden, maar om daar zoveel energie in te steken.
Hebben jullie die documentaire gezien ? Voor mij was het een aktie om een voorbeeld te stellen. Om de tanden eens te laten zien, en in die zin is dat te verdedigen. Om een uitdagende pedofiel mores te leren. Maar de veroordeling, 9 jaar in totaal, is aan de magere kant. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Schepen
|
Ik heb kinderen en vind dat pedofielen de doodstraf verdienen. Zij zijn de reden waarom onze kinderen niet laat buiten mogen spelen. Zij verpesten dus onze leven met hun ziekte, en dus moeten ze dood.
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
wat zou dan wel zo'n veroordeling verdienen, kameraad boyke?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Burger
|
Ik denk dat de jacht op pedofielen en andere mediagenieke acties soms de slinger wat tever laten doorslaan.
Geen enkel probleem met het straffen en vervolgen van zaken die niet door de beugel kunnen maar denk dat er ook veel fouten gemaakt worden en er tussen de beschuldigingen ook veel afrekeningen zitten of verzinsels. Om nog maar niet te spreken van inderdaad hoge budgetten die daaraan besteed worden terwijl andere zaken liggen te verkommeren. Ik heb het ook een beetje moeilijk met de houding van landen als Thailand. Nu veroordelen ze ene maar elke dag komen er duizenden toeristen toe. De meesten enkel als sekstoerist. Ladyboys en dergelijke zijn er schering en inslag. Maar dan toch eens snel een schaamlapje gezocht en voor de rest ... business as usual |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Burger
|
Daarmee wil ik maar aangeven dat je er bijna zeker van mag zijn dat de lokale politie in Thailand die man waarschijnlijk wel kende voor ie opgespoord werd. Ze weten daar meestal wel welk vlees ze in de soep hebben maar zolang er geen geweld is of zo en ze hun envelopje of pintje krijgen kraait er daar geen kat naar.
Zomaar mijn gedacht. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
Niet opportuun voor het kind zelf. Pedofiel verkracht kind. Riskeert de doodstraf. Als hij het kind bovendien doodt, zelfde straf. Dus loopt het kind meer kans om bovendien nog eens te worden gedood!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
ge weet precies wel goed hoe het gaat hé. Hopelijk voor u is uw nick geen echte naam trolooooololoolollooololooloo
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
Euh ... dat ligt in de aard van je ... volk van oorsprong, maar is het wel altijd wijs ?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
sorry, ik was even vergeten hoe je normaal gezien in uw ogen van die pedo's hoort te verdedigen. mijn grootste excuses
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vreemde uitspraak voor een aanhanger van de pedofeet, en dus het pedofielengeloof. Als de baas het mag ...
|
|
|
#14 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
in katholieke kringen zijn ze er ook nooit vies van geweest, eh.
|
|
|
#16 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Stel je voor dat je voor een bankoverval enkel een behandeling moet ondergaan...
|
|
|
|
#17 | |
|
Schepen
|
Citaat:
2. Een andere tijd, een andere gewoonte. 1400 jaar geleden was het vrij normaal dat meisjes en jongens op jonge leeftijd huwden. Het jongste kind dat in Europa uitgehuwelijkt werd was toen slechts een baby van adellijke afkomst om 2 families te herenigen.
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 9 mei 2013 om 01:25. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ga terug naar uw woestijn! Daar hoort ge thuis! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banneling
|
Marokkaanse verenigingen voor de bescherming van kinderen zijn verbijsterd. Uit een enquête over pedofilie in Marrakech door Spaanse journalisten blijkt dat de sekstoerisme met minderjarigen extreem aan het stijgen is.
De bekende Djemaa El Fna-plein in Marrakech is een knooppunt van sekstoerisme. In Marrakech gaan kinderen overdag naar school, en worden ze ’s nachts door pooiers aan toeristen aangeboden. Meisjes worden er op school afgehaald zonder dat iemand zich daarover druk maakt. Tegen een beetje geld doet de politie ook of er niets aan de hand is. De voormalige directeur van Defence for Children International, de Nederlandse Stan Meuwese, schrijft het steeds toenemende sekstoerisme toe aan een onbestaand overheidsbeleid dat kinderen beschermt van egoïstische toeristen. De uitbuiting van kinderen in Marrakech herinnert volgens hem aan het protectoraat. Ook zegt hij dat de jonge slachtoffers er levenslang een trauma aan overhouden. Een controversiële video die het getuigenis van een pedofiel in Marokko die op het internet bevat. Een getuige meldde schokkende ervaringen uit onderzoek naar pedofilie in Marokko. Het rapport, die werd uitgezonden op een Nederlandse zender is online op youtube. De Marokkaanse verenigingen doen zogenaamd alles om de kinderen te beschermen. De voorzitter van de vereniging "Handen af van mijn kind," Najat Anwar, vraagt om een nieuwe onderzoek. |
|
|
|