![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah dat type: overdag communist en 's nachts met Christus gaan lameren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met een kleine aanpassing, dat verbranden is nergens voor nodig. De meeste rommel op het container park is niet biologisch afbreekbaar binnen aanzienlijke tijd. Onze lichamen wel. Uw lichaam is een geweldige bron van voedingsstoffen. Het zou eigenlijk handiger zijn, mochten we lijken op een veld begraven en daar een jaartje later gewassen telen. Persoonlijk zou ik liefst in een kartonnen doos ergens in de bos begraven worden ofzo. De kringloop van het leven. Wij voeden ons met de vruchten der aarde, de vruchten der aarde groeien door ons... Ik ben niet zeker wat dat ermee te maken heeft, maar ik ben ook atheïst.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 mei 2013 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verplichte crematie.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die regel zou enkel moslims en joden treffen...
Ze kunnen altijd een stuk grond kopen met een vzw erop.
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom verplicht cremeren? Toch zonde van de voedingsstoffen en biomassa?
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewassen telen hoeft niet. Directe recyclage.
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, waarom niet eigenlijk?
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog niet aan gedacht.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je ongelovig zijn maar wel respect opbrengen voor de stoffelijke resten van een persoon? Dat hoeft toch niet verbonden te zijn, respect voor overledenen en geloven? Nu, wie cremeert en as uitstrooit doet al aan reciclering, maar een koekje met een dode bomma erin is toch nog een ander niveau... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ken persoonlijk nog mensen die er zo over denken. En ik ben ook ernstig wanneer ik zeg dat er voor die mensen nagenoeg geen ruimte is. Het vaste systeem van prepareren voor het opbaren maakt dit al onmogelijk. En er wordt in de regel ook niet gevraagd of de mensen wensen dat hun dierbare 'gebalsemd' wordt. Voor mij zou een kerkdienst én een heidense wake allebei mogen. Liefst allebei zelfs daar ik allebeide als wortels van mijn denken erken. Waarom daarvoor mijn resten vergiftigd moeten worden is mij nogal duister maar kom. Ik zou graag een katholieke eredienst hebben gevolgd door een heidens ritueel met pyre. Maar véél belangrijker, een echte wake. Waar iedereen, vriend of vijand, welkom is om een laatste keer zijn hart of zijn gal te luchten. Enkel de waarheid, wat je ook denkt en allemaal een (paar) laatste dronk(en) op de al dan niet dierbare overledene. Met andere woorden, feest bij het kampvuur! ![]() ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met een gewoon afscheidsfeestje en fuck de ceremonie als je zogezegd toch niet gelooft?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Gegeven dat de 'verwerkten' wetens en willens hun 'bijdrage' vrijwillig doen heb ik met soylent green geen probleem.
Maar voor je daar aan begint zou ik toch wat experimenteren met het kweken van algen en bacteriën...
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland bestaat de mogelijkheid om op een natuurbegraafplaats te worden begraven. Rond elke boom worden dan een stuk of tien personen begraven, als meststof voor de boom. Lijkt me best doenbaar.
Toch iets beter dan een koffietafel met soylent green koekje van de overledene... natuurbegraafplaatsen
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 mei 2013 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs in de kist ontsnap je niet aan de groenen
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Als ge dood bent , maakt het dan uit hoe of waar je nadien terecht komt ??
2) Mij mogen ze in een raket de ruimte inschieten !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |