![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achzo. Je kan mijn gedachten lezen. Straffe kost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar trek je dezelfde conclusie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Zijn er problemen met multiculturele relaties? Je gaat nu toch niet vertellen dat die met een harde klap uit elkaar donderen? Een beetje tandpasta in de oven, javel op de natuursteen, zeiken in bed, de kleren van de kinderen pikken. Daar gaan we toch geen bekrompen rechtse praatjes over afsteken zeker? Logisch nadenken? Oorzaak-gevolg? NEEUUHHHH, allemaal kop in het zand. Braaf in je politiek correct hokje blijven, Mauser. Nadenken is niet meer nodig jongen.
Snel, snel, allemaal rond de wereldbol, hand in hand, leve de multicultuur! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kende die hoer De klets ( bijnaam van een hoerenloper met een kletskop in onze geburen) huurde dat wijf om de 2 weken voor een weekend bij hem thuis en betaalde indertijd 5000 Bef/nacht. Ook de klets is alles kwijtgespeeld ( bende Nigerianen) ![]() Het moet wel een hete vetzak zijn geweest ![]() Een tip aan Debie ---> ga naar de vrijdagse markt, waarschijnlijk staan al zijn spullen daar. Of Laat een huiszoeking doen bij Sim Theunis ( vroegere uitbater van het keteltje) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ik trek geen conclusie wat betreft haar optreden of het nu erover is of niet of dat zoiets enkel maar plaatsvindt omdat ze zwart is...
Ik weet dat allemaal niet, om de eenvoudige reden dat ik niet weet wat er tussen die 2 allemaal gebeurd is. Ik volg dat allemaal niet en het interesseert mij niet zo. Enkel het artikel dat je hier gepost hebt uit HLN. Ik zou kunnen denken: indien ze zo driest te werk gegaan is, heeft hij misschien een gezorgd voor een aanleiding... Het is nu ook niet dat Debie een multiculturele jongen is en oprecht geïnteresseerd is in een zwarte juffrouw... |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het toch allemaal "erg toevallig" hoor. Hij zal de geur van haar urine herkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij is gewoonweg een grote straathoer en Debie een straatmol. Hij mag van geluk spreken dat niet alle Vlaams Blokkers op zijn bed zijn gaan pissen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Wie weet heeft hij dat allemaal zélf geflikt, om de verzekering te bedriegen ? Ik zou maar eens onderzoeken of hij per toeval geen schulden heeft ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diversiteit dat botst gewoon. Dat ontkennen is gewoon creationisme. AnarchoChristophe heeft daar ook al interessante dingen over gepost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Weet ik wel. Maar gaat dat op voor 100% van de zwart bevolking?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een maatschappelijk "probleem". En die probleem komt nu eenmaal door de diversiteit. Natuurlijk zijn er goede en intelligente zwarten, Marokkanen enz. Maar als je alles op individueel vlak gaat bekijken, dan ben je over 100 jaar niet niets opgeschoten. Het is heel mooi en idealistisch om alles individueel te willen bekijken. Maar in praktijk zorgt dat in mijn ogen niet voor ontwikkeling, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ja, vertel het nu maar, Mauser... |
||
![]() |