![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Fraai is dat.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik las bijna: Bestel al maar uw egoïst ![]() Maar nu weer serieus: Grafschennis , dat is iets wat niet door de beugel kan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 mei 2013 om 02:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een lijk anders dan iets dat zich zielloos zal ontbinden? Al eens een graf zien opengebroken worden?
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn vader werd verstrooid. Ashes to ashes (alhoewel in de katholieke kerk nog steeds een gebruik met aswoensdag, is dit zuiver afkomstig van de keltische gebruiken die dan weer verbonden zijn met de hindoe rituelen. Daar worden de verbrande lijken inderdaad ook tot as herleid). Verbranden geeft dan weer een serieuze belasting op het milieu. Zelf zal ik ook wel voor crematie kiezen en dan verstrooien in zee of in de Schelde . gewoon begraven in een bevolkte omgeving is in feite al lang fout: het grondwater wordt er echt niet beter op met al dat lijkenvocht dat in de ondergrond sijpelt. Vroeger stonden er geen huizen naast het kerkhof, nu wel. Hopelijk gebruiken ze dan geen pompwater. Maar als men even goed nadenkt is zo'n natuurbegrafenis helemaal niet slecht. Men kan een herdenkingssteentje aan de boom hangen en de bomenknuffelaars kunnen er hun dierbaren in terugvinden. Ik zou dan weldegelijk een bos-begraafplaats verkiezen, geen onnozele wei. Ik begrijp daar echt het probleem niet van. U dacht toch niet dat je in een gewone kist op een standaard kerkhof gepreserveerd werd tot de Laatste Dag waarna je fris en monter uit je graf kan kruipen? Wat betekent trouwens "gecalleerd"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 mei 2013 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Aangezien je momenteel tot aan je oren vol vergif daarin terechtkomt zijn het in dit geval anderen waar je niet aan ontsnapt vrees ik...
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha. bedankt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, om het met de woorden van Botha te zeggen: "Aanpas of sterf".
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt toch de keuze, een ceremonie heeft niets met geloof te maken, die vraag wordt zelfs expliciet gesteld, of je een religieuze of vrijzinnige ceremonie wilt. Ik denk dat het houden van een ceremonie niets met iemand overtuiging te maken hoeft te hebben, en begrijp dus niet waarom u dat verband wel legt, Het is niet omdat je niet gelooft, dat je geen afscheid wilt nemen van overledenen, door middel van samenkomst, bloemen, toespraken... Dat vormt dan de ceremonie toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, in mijn geval hoop ik dat mijn kinderen er geen uitgebreide lofzang van maken: die heb ik liever als ik nog leef. Ik voel me dikwijls als een soort voyeur als ik naar mensen hun begrafenis ga: volgens mij is niet iedereen ermee gediend dat heel de levensloop eens even in een volle kerk of zaal uitgebreid uit de doeken wordt gedaan. Maar misschien zijn er mensen die dit dus wel zullen apprecieren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat betreft het recycleren van menselijke resten voor de wetenschap of hergebruik is de praktijk in ons land bij de progressieften ter wereld. Zelfs over de religieuze grenzen heen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als was het maar uit plaatsgebrek. Laatst gewijzigd door Rudy : 16 mei 2013 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WIJ weten al lang dat ofwel verbranden ofwel begraven met beperkte houdbaarheid van het graf de betere oplossing is. Dat is net wat "Joris" probeert aan te kaarten: enkel moslims eisen een eeuwigdurend graf; Me dunkt kunnen ze zich dan beter in het zand van herkomst laten begraven. Blijven ze lang goed en ze hebben ginds plaats genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek voor mijzelf, en niet in naam van mijn islamitische schattige buurvrouwen, ... en buurmannen. Op welke planeet leef je eigenlijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en kijk, er zijn zelfs al oplossingen voor gevonden: Citaat:
-------------- lessen in begrijpend lezen kan je volgens mij ook op jouw planeet volgen. Wat zei je nu weer? Moslims wéten dat ze hier niet "eeuwigdurend" kunnen begraven worden? Natuurlijk wéten ze dat, maar dat wil niet zeggen dat ze niet WILLEN dat er voor hen een uitzondering wordt gemaakt. wie is hier weeral eens de zieligaard ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 mei 2013 om 13:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men koelt het lichaam tot diep onder nu om het vervolgens tot stukjes te schudden : Cryomeren of vriesdrogen En blijkbaar bestaat er ook zoiets als resomeren ? : dat is blijkbaar het 'oplossen' van het lichaam in alkali tot er niks meer overblijft dan een restje wit poeder fijn poeder ( calciumfosfaat van de botten ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt net zelf gezegd : Citaat:
ZIJ zijn dus vragende partij voor zo'n eeuwigdurend graf terwijl WIJ daar al lang niet meer om geven. Er is op zich niks mis met het streven naar zulke mogelijkheden. |
||
![]() |
![]() |