![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peter, ik gebruik de terminologie die ik wil. Of jij dat leuk vindt of niet. Niemand heeft zich daar ooit aan gestoord behalve jij.
Waarom zou een Vlaams-nationalist een Vlaams-nationalist mogen genoemd worden en een Belgisch-nationalist geen Belgisch-nationalist? Wegens de niet bestaande terminologie? Laat me niet lachen. Wat niet bestaat m�*ken we toch gewoon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn natuurlijk nog de andere frakkendraaiers. Veel voorkomende ziekte in de politiek. Daarin heb je gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg zijn héél veel Vlamingen de voorbij twee eeuwen zo verbelziekt dat de afkeer voor de Nederlanders lijkt ingebakken in hun genen. Bovendien krijgen ze deze pap nooit via de staatsmedia voorgeschoteld. Niet zagen dat ik wéér een niet bestaande terminologie gebruik, hé Peter? Je bent intelligent genoeg om te weten wat ik bedoel met "verbelziekt". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de financiële toestand van de Nederlanders betreft: bijna elke Nederlander zit tot over zijn oren in de schuld en slechts 8% heeft een eigen huis. Bij ons heeft 70% een eigen huis en hoeft dan ook geen inkomen te besteden aan afbetalingen van een eigen woonst. Ook de spaartegoeden bij de Belgen liggen hoger dan in Nederland. Tevens is het bij ons veel relaxer te leven. Dat zeggen wij niet alleen, dat zeggen de Nederlanders die bij ons zijn komen wonen. En zij kunnen het weten. En ook wij willen dat zo houden. Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 mei 2013 om 21:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Staatssecretaris
|
![]() fixed
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag jou toch ook niet of je voor LeopoldII kiest toen hij nog een jonge scheve schaatsrijder was of voor de man die miljoenen negers over de kling liet jagen uit puur winstbejag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou het. De transfers worden stelselmatig afgebouwd tot 0,00 €. U weet dat trouwens ook. En zo staat het ook in het communautair akkoord.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 mei 2013 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze oma gebruikt liever het woord La Belgique inplaats van Belziek. Ben IK blij zeg dat het Pallieterke mijn "verbelziekt" niet gebruikt. Al weet ik dat niet zeker, want het is lang geleden dat ik dat blad nog las. Het valt wel op dat ze in dat strontblaadje zeer goed Nederlands gebruiken én schrijven. Daar kunnen de "kwaliteitskranten" nog wat van leren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik voel absoluut geen drang noch verlangen om een koning te verdedigen dus ook dit minder fraaie exemplaar niet. Niet echt mijn bollenwinkel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De transfers worden afgebouwd. Natuurlijk zal stelselmatig gebeuren en gespreid in de tijd. Dat staat textueel in het communautair akkoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En nu even wachten tot er enkele kwispels komen vragen wat er mis is met het Pallieterke. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat was ook niet de bedoeling van je vraag, hé? Je wilde mij gewoon, zoals de meeste Belgisch-nationalisten, onder mijn Vlaams-nationalistische neus wrijven dat Vlaams-nationalisten een nazi-verleden kunnen hebben. Ik zou nochtans de "échte Belgen" niet de kost willen geven die dat eveneens hadden. En niet eens de eersten de besten. Als je begrijpt wat ik bedoel. Waarom antwoordde je eigenlijk niet op mijn vaststelling dat geen enkele Vlaams-nationalist nog op zijn eventueel nazi-verleden wordt aangekeken als hij nog maar bereid wordt bevonden om VLD-er, CD&V-er of SP.a-er te worden? |
|
![]() |
![]() |