![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Banneling
|
Citaat:
- Te veel lawaai, snotneuzen, geschaafde knieën, pisbroeken, WC-rollen, wastonnen verpakkingen verzamelen + in mekaar steken, kaartjes voor alles en nog wat maken, zingen, verfborstels uitwassen, melkjes uitdelen + opkuisen, zagende mama's, lokaal decoreren, lesmateriaal bestellen, geld ophalen,... Ik heb enorm veel respect voor deze dames. Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 mei 2013 om 16:34. |
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het belangrijkste werk is jasjes uit en jasjes aan. En daarna is het fiesta en een half jaar verlof. |
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.dbnl.org/tekst/weve009gree01_01/ Daarom verbaast het mij dat er een 'drekput' over collaboratie nog niet geopend zou zijn.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ja, er lopen er hier veel rond met een geheugen als een kaas vol gaten. En daar is geen kruid tegen gewassen, want snij je er de gaten uit krijg je alleen maar grotere gaten. |
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#306 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaamse-nationalistische schreeuwers hebben nooit iets bereikt. Het VB dat al meer dan 30 jaar zit te roepen en te tieren langs de kant, heeft nooit wat dan ook bereikt. BHV is eindelijk geplitst niet door diehards van de N-VA, maar door de traditionele partijen. Door onderhandelingen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 mei 2013 om 16:44. |
|
|
|
|
|
|
#308 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#309 |
|
Minister-President
|
Landverraad zal niet beloond worden !
|
|
|
#310 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je ziet daar niets verkeerd mee?
|
|
|
|
|
#311 |
|
Minister-President
|
Het grootste gevaar voor België zijn inderdaad die "onderhandelingen" van de particratie en niet schertspartijen als de N-VA of het Blokske.
|
|
|
#312 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je geen land hebt, hoe kun je het dan verraden? Ik beschouw België niet als een land en nog minder als mijn land.
Laatst gewijzigd door Garry : 21 mei 2013 om 16:43. |
|
|
|
|
|
#314 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#316 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De massa , een groot kiespubliek , meer moet je daar niet achter zoeken.
Maar aan de andere kant , zelfs een debiel kan jasjes aan en jasjes uit doen. In de prive , de reële economie ,verdient iemand met een diploma kleuterleidster 2000 euro bruto minder . It is a fact. |
|
|
|
|
|
#318 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men weet van die mensen niet eens welk psychologisch type ze zijn, laat staan van de leerlingen zelf. Hoe kan het toch dat er een hele hoop leerlingen niets leren/weinig begrijpen/niet mee kunnen vraagt men zich dan af.
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie jaloers is op een kleuterjuffrouw heeft volgens mij niet al te hard zijn best gedaan... |
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor zover ik weet, is er geen meerderheid voor een zelfstandig Vlaanderen voor het ogenblik.Zelfs BDW schijnt dit te beseffen. Dus, zet u maar eens goed in, kom vanachter uw computer, voer campagne voor de splitising en dan op naar in 2014 nadat u al de mensen overtuigd hebt. En dan zullen we zien wat we zullen zien. Volgens mij zien we dan juist niets.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 mei 2013 om 16:50. |
|
|
|