![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig heeft de media snel ingegrepen en deze zaak snel op de voorpagina gezet, waardoor heel de zaak niet is doorgegaan. Franky Dury is de man niet om te liegen, hij heeft trouwens geen enkele reden om dat te doen, dus deze plannen lagen wel degelijk op tafel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() Dit is blijkbaar belangrijk genoeg om deze morgen alle nieuwsuitzendingen mee te beginnen of alle krantenkoppen te openen. Trouwens lees de reacties maar op Het Laatste Nieuws of Het Nieuwsblad, het houdt de mensen bezig. Dus wel degelijk relevant binnenlands nieuws. Met sport heeft het alleszins weinig te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Wat heeft Waregem nu eigenlijk met Antwerpen te maken, is dat ergens een kolonie van 't Stad misschien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() Misschien kan Club Brugge op het kiel spelen, zij zoeken nog een lokatie voor hun nieuw stadion
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En liefst dan één (het verleden heeft aangetoond dat twee "top"clubs in één stad onbegonnen werk is (kijk maar naar Brussel waar RWDM, nu "Brussels", geen partij was om zich recht te houden naast Anderlecht.
Royal Antwerp FC speelt nu (nog) in Tweede Klasse als middenmoter, wel investeren in die club, om die teneerste weer naar Eerste Klasse te brengen, lijkt mij de beste oplossing. Als het zover is, is het nog tijd genoeg om terug een topclub te worden.
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja Max, in " 't Stad" denken ze nogal rap : "er is 't Stad", en al de rest is de parking".
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Is er ene ideologische uitzondering voor football? ![]() Dit is beerschot
![]() |
![]() |
#172 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Helaas ik denk dat ik het niet met je eens kan zijn: onze maatschappij (en eigenlijk overal in de wereld, Spanje spant de kroon) leven bijzonder veel mensen met een onderontwikkelde geest en dus met weinig interessante interesse's. Enkel dat simpele te overroepen spel interesseert hen: voetbal.
Dat zij zich daar interesseren tot daar, maar dat de hele 'branche voetbal' daardoor zo machtig (en corrupt) wordt stoort me toch enigzinds. Ik heb mij onlangs bijzonder hard geërgerd dat men onlangs in Spanje bereid was de bijzonder hoge schuldenberg van Real Madrid -met hun astronomisch betaalde vedette's- kwijt te schelden. Dit, terwijl de gewone Spanjaard haast crepeert. Ik begon het gevoel te krijgen dat de Spanjaard nog liever verhongert dan zijn voetbal te moeten missen. ![]()
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoor: het enige dat voor hen telt is dat reclame voor hen wordt verspreidt via de gesponsorde sport. Dat hun naam -of dat van hun bedrijf- de kledij van de sporters siert.
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het logische resultaat van een generatie playstation + volvreten + beschermd opvoeden + overdreven nadruk op huiswerk voor blanke jongeren. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 mei 2013 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergeet wielrennen. Nu ja, mijn maag keert als ik voetballers "helden" hoor noemen. Deelnemers aan de Volvo Ocean Race zijn helden, deelnemers aan de paralympics zijn helden, en niet die halfanalfabete overbetaalde pottestampers. BTW, het verbaast me dat Max een angelsaksische sport zoals voetbal verdedigt en geen Vlaamse volkssport.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 mei 2013 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tijd dat West-Vlaanderen een eigen unief heeft (heeft als enige Vlaamse provincie geen eigen unief, enkel een afdeling KULAK in Kortrijk van de KU Leuven). Stop het geprofiteer van het Antwerpse profitariaat tegenover de hardwerkende West-Vlamingen en de uitverkoop van Westvlaamse welvaart aan Antwerpse buitenlanders ! West-Vloandern oenafhankelyk !
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 22 mei 2013 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nog altijd veel minder dan de 2,5 miljoen euro die het Antwerps stadsbestuur onder leiding van Janssens in een bodemloze put storte en die ze nu kwijt zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 22 mei 2013 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |