Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2013, 18:33   #21
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Die vergelijking gaat totaaaal niet op.
Mastodon is gewoon een paar jaar terug zwaar gehypet bij het verschijnen van Crack The Sky. Voordien kende nauwelijks iemand Mastodon en dat het puur een hype was bewijst het feit dat je over hun laatste (The Hunter) nauwelijks nog iets hoort. Eerst niks, dan alles en daarna weer niks. Hype dus.

Qotsa heeft het tot nu toe nooit van hypes moeten hebben. Hun platen zijn allemaal gewoon goed en meer en hoe meer ze er uitbrengen, hoe meer mensen dat beseffen. Qotsa heeft het nog nooit van hypes moeten hebben. Bovendien heeft Qotsa een veel langere voorgeschiedenis (Kyuss, Masters of Reality) en hebben ze hun succes langzaam aan opgebouwd.

En geef toe: Josh Homme (spreek uit "Homie", daar ga ik 'em bij gelegenheid toch eens mee uitlachen) is momenteel gewoon the coolest man alive.
Je onderschat toch ietwat de weerslag van andere Mastodon-platen. Ik kende hen al van bij Leviathan. Ze leveren prima kwaliteit af, terwijl QOTSA toch iets meer op een flow (hehe) is terechtgekomen als populaire groep.

Daarom dat ik ook niet zeg dat QOTSA slecht is, maar dat het een band van gisteren aan het worden is. Binnenkort spelen ze hun vijfde keer Werchter...
Oud 22 mei 2013, 19:12   #22
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ja, dat zeg ik toch?

Ik had het even niet over Volbeat en ik zie niet in hoe je die fluffly-metal kunt vergelijken met de meer sludge/stoner ondergrond bij Mastodon.

In mijn cd collectie (jaja, ook al gebruik ik Itunes) vind je van elk metalgenre iets. Ik vind Mastodon gewoon saai, ik weet nog goed hoe op Werchter Boutique niemand geïnteresseerd leek in hen.

Ik houd wél van bands als Monster Magnet en traditionele doom metal zoals bvb Orchid.

Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 22 mei 2013 om 19:13.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 19:46   #23
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

en wat gezegd van dit metaal: http://www.youtube.com/watch?v=BUArxVOgJuc
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2013, 20:24   #24
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht

In mijn cd collectie (jaja, ook al gebruik ik Itunes) vind je van elk metalgenre iets. Ik vind Mastodon gewoon saai, ik weet nog goed hoe op Werchter Boutique niemand geïnteresseerd leek in hen.

Ik houd wél van bands als Monster Magnet en traditionele doom metal zoals bvb Orchid.
Waarom die ogendraaier?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be