Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2013, 10:35   #101
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik neem aan dat we van de mevrouw ook moeten veronderstellen dat de onthoofder in London evenzeer een universiteitsdiploma heeft behaald in het land dat hem meer dan waarschijnlijk asiel heeft verleend toen hij uit zijn eigen islamitisch paradijs is weggevlucht?

zoek de gelijkenissen:

Ik blijf het vreemd vinden dat Negers (geen belediging hier, het is de term voor donkerhuidige Afrikaners die ik als kind meekreeg. En ik weiger mij voor racist uit te laten maken door mensen die kommaneuken belangrijker vinden dan inhoud) ongeacht waar ze wonen massaal de islam beginnen te omarmen.

Pijnlijk voorbeeld van deze waanzin is Muhammed Ali.
Uit protest tegen onderdrukking en slavernij de God van de "Araabschen slavendrijvers" gaan aanbidden die je volk eeuwenlang als slaven behandelden...
Zou dat soort waanzin genetisch bepaald zijn? Een logische en of doordachte reden zou ik namelijk niet kunnen verzinnen.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 10:39   #102
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik neem aan dat we van de mevrouw ook moeten veronderstellen dat de onthoofder in London evenzeer een universiteitsdiploma heeft behaald in het land dat hem meer dan waarschijnlijk asiel heeft verleend toen hij uit zijn eigen islamitisch paradijs is weggevlucht?

zoek de gelijkenissen:

Op de onderste foto staat een duidelijk niet Europese dame die zich bewust laat fotograferen voor een kastje met daarop een kruisbeeld (westerse religie), een schaakbord (ode aan logisch en strategisch redeneren) en een schab vol alcoholische dranken...
Van symboliek gesproken...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.

Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 23 mei 2013 om 10:39.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 10:41   #103
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volkomen akkoord.

Als mevrouw dan toch zo gelukkig was in haar "niet-racistisch" Nigeria, noch ongelukkig in de VS en Canada, waarom kwam ze dan naar hier (gratis) studeren?
Als de OCMW mevrouw na 99.999% van de zwarte afrikaanse vrouwen een job als poetsvrouw te hebben aangeboden krijgt ze nu ineens iemand met twee universitaire diploma's! Welja, dat had dat meiske aan het loket natuurlijk moeten weten, niet dat ze zèlf even kon duiden dat ze twee universitaire diploma's had. De racistische zonder hoofddoek achter het loket had dat moeten voorzien!
in de VS weten ze wel dat er afrikaanse hooggeschoolden zijn hoor. Wel, wij hebben hier geen hordes slaven van de afrikaanse moslimslavendrijvers gekocht en ze op de plantages laten werken zeker hé. Dus ja jammer maar helaas hebben wij hier een overwegend blanke bevolking.
Iemand die VRIJWILLIG naar hier komt, hier alle voorzieningen krijgt en d�*n gaat reclameren omdat de bevolking te blank is, daar heb IK maar een woord voor:

RACISTISCHE PROFITEURS!
Het zwart racisme (racisme begaan door mensen met een donkere huidskleur) kan ik nog begrijpen (maar niet goedkeuren). Als men ziet wat de blanke de zwarte heeft aangedaan in de loop van de geschiedenis, zou men voor minder racist worden als zwarte. Maar het blanke racisme versta ik nu echt niet.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 mei 2013 om 10:46.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 10:50   #104
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Op de onderste foto staat een duidelijk niet Europese dame die zich bewust laat fotograferen voor een kastje met daarop een kruisbeeld (westerse religie), een schaakbord (ode aan logisch en strategisch redeneren) en een schab vol alcoholische dranken...
Dat heb je goed opgemerkt. En die hoofddoek draagt ze dan om er als poetsvrouw uit te zien?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 10:54   #105
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1: moslims dienen elk geloof te respecteren.

2: Schaken is leuk.

3: Er zijn genoeg moslims die alcohol drinken.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 10:55   #106
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat heb je goed opgemerkt. En die hoofddoek draagt ze dan om er als poetsvrouw uit te zien?
Poetsvrouw - hoofddoek.

Jij trekt wel vreemde verbanden, Mevrouw.
Oud 23 mei 2013, 11:02   #107
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het zwart racisme (racisme begaan door mensen met een donkere huidskleur) kan ik nog begrijpen (maar niet goedkeuren). Als men ziet wat de blanke de zwarte heeft aangedaan in de loop van de geschiedenis, zou men voor minder racist worden als zwarte. Maar het blanke racisme versta ik nu echt niet.
Ik neem aan dat je het over slavernij hebt?
Dan moet je toch even je kennis bijschaven waar het op slavenhandel aankomt.

De islamitische arabieren zagen Afrika als dé grote jachtplaats om hun slaven te gaan vangen. Er was één probleempje: dezen die zich ook tot moslim lieten bekeren mochten niet gevangen worden, dezen die zich niet hadden bekeerd werden kaffirs genoemd. Vandaar ons woordje "kaffer" dat tot begin twintigste eeuw als doodgewone aanduiding voor zwarten en zwarte slaven werd gebruikt.
Daaruit volgt dat de bekeerde afrikanen zich als "arab" lieten aanspreken (nu nog : zie de Janjaweed van Darfur) en zèlf de kaffers gingen vangen;

de muzelmaanse slavenhandel duurde eeuwenlang (en is slechts node gestopt nadat de blanke stouterik slavernij wereldwijd verbood - maar pas in de late 20ste eeuw effektief (of zelfs niet) stopte in islamitische landen).
De blanke slavenhandel (die dus hun slaven aankochten van de arabische jagers en handelaars) heeft al bij al slechts een 150 jaar geduurd. Dit is dus een fraktie van wat de arabieren uit Afrika hebben weggehaald, waarbij slechts 25% van de mannen hun verplichte castratie overleefden.

Zie voor meer info : puntje 4.4. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 23 mei 2013, 11:07   #108
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik blijf het vreemd vinden dat Negers (geen belediging hier, het is de term voor donkerhuidige Afrikaners die ik als kind meekreeg. En ik weiger mij voor racist uit te laten maken door mensen die kommaneuken belangrijker vinden dan inhoud) ongeacht waar ze wonen massaal de islam beginnen te omarmen.

Pijnlijk voorbeeld van deze waanzin is Muhammed Ali.
Uit protest tegen onderdrukking en slavernij de God van de "Araabschen slavendrijvers" gaan aanbidden die je volk eeuwenlang als slaven behandelden...Zou dat soort waanzin genetisch bepaald zijn? Een logische en of doordachte reden zou ik namelijk niet kunnen verzinnen.
Inderdaad Joris.

Lees wat Koenraad Elst hierover schreef in zijn stuk "Islam voor ongelovigen", onder "Lotgevallen van niet moslims - slavernij" :
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html

Citaat:
Nu de islam naarstig missioneert onder Afrikaanse en Amerikaanse zwarten, is de islamitische slavernij een taboe-onderwerp. Recente publikaties van Bernard Lewis en van David Brion Davis zijn dan ook een revelatie voor al wie geen vrede neemt met het mistgordijn dat rond de minder fraaie aspekten van de islam opgetrokken is. Davis schrijft : "In de vijftiende eeuw, toen Europa klaar was voor een spektakulaire expansie en kolonizatie, funktioneerde in de moslim-wereld al een slavensysteem gebaseerd op Afrikaanse werkkracht, kompleet met suikerplantages en een volledig uitgebouwde slavenhandel uit Oost-, Centraal- en West-Afrika." (5) Over de omvang van deze islamitische slavernij schrijft Davis : "De invoer van zwarte slaven in moslim-staten van Spanje tot India vormde een kontinu�, grootschalige migratie die in aantallen, over een periode van twaalf eeuwen, de Afrikaanse diaspora naar de Nieuwe Wereld zeer wel kan overtreffen." (6) Tel daarbij dat ook de meeste naar Amerika gevoerde slaven van moslim-slavenhalers gekocht werden, en je weet dat zeker 80% van de uit Zwart Afrika weggevoerde slaven door moslims gehaald zijn.
Allez Hakmaar zullen we maar zeggen zeker?

lees nog het hoofdstuk 4.5 "Islam en racisme"

Citaat:
4.5. Islam en racisme

Dat de islam zonder skrupules de slavernij op ongeziene schaal beoefend heeft, was eigenlijk wel bekend aan wie zich niet heeft laten inpakken door de moderne propaganda voor de "egalitaire islam". Minder bekend is dat de moslim-wereld hiermee ook de raciale slavernij en het anti-zwarte racisme heeft voortgebracht. Bernard Lewis wijst in zijn boek Race and Slavery in the Middle East op "het overweldigend bewijsmateriaal dat de raciale slavernij zoals de moderne wereld die gekend heeft, haar oorsprong vindt in de middeleeuwse islamitische samenlevingen. Bleekhuidige Arabieren, Berbers en Perzen vonden de lange-afstands-slavenhandel uit, die miljoenen sub-Saharaanse gevangenen met kameelkaravanen door de woestijn bracht, of met slavenschepen van Oost-Afrika naar de Perzische Golf." (13)
(LEES VOORAL HET HELE HOOFDSTUK)

Oud 23 mei 2013, 11:08   #109
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik neem aan dat je het over slavernij hebt?Dan moet je toch even je kennis bijschaven waar het op slavenhandel aankomt.

De islamitische arabieren zagen Afrika als dé grote jachtplaats om hun slaven te gaan vangen. Er was één probleempje: dezen die zich ook tot moslim lieten bekeren mochten niet gevangen worden, dezen die zich niet hadden bekeerd werden kaffirs genoemd. Vandaar ons woordje "kaffer" dat tot begin twintigste eeuw als doodgewone aanduiding voor zwarten en zwarte slaven werd gebruikt.
Daaruit volgt dat de bekeerde afrikanen zich als "arab" lieten aanspreken (nu nog : zie de Janjaweed van Darfur) en zèlf de kaffers gingen vangen;

de muzelmaanse slavenhandel duurde eeuwenlang (en is slechts node gestopt nadat de blanke stouterik slavernij wereldwijd verbood - maar pas in de late 20ste eeuw effektief (of zelfs niet) stopte in islamitische landen).
De blanke slavenhandel (die dus hun slaven aankochten van de arabische jagers en handelaars) heeft al bij al slechts een 150 jaar geduurd. Dit is dus een fraktie van wat de arabieren uit Afrika hebben weggehaald, waarbij slechts 25% van de mannen hun verplichte castratie overleefden.

Zie voor meer info : puntje 4.4. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html
Niet alleen over de slavernij. Zwarten werden vaak beschouwd als minderwaardig en als nauwelijks mensen door de blanken. En nu nog is dit bij sommige mensen het geval. Ik begrijp dat niet. Ik heb dat ook nooit begrepen en zal dat nooit begrijpen, noch aanvaarden.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 11:19   #110
Kylero
Gouverneur

Kylero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet alleen over de slavernij. Zwarten werden vaak beschouwd als minderwaardig en als nauwelijks mensen door de blanken. En nu nog is dit bij sommige mensen het geval. Ik begrijp dat niet. Ik heb dat ook nooit begrepen en zal dat nooit begrijpen, noch aanvaarden.
Racisme is dan ook verwerpelijk, het huidige gebruik van het woordje racisme is echter misplaatst... het is geen racisme maar tribalisme (een gevolg van de neo-liberale globalisering. De verdeling onder de massa is steeds groter aan het worden. De neoliberale systemen waar we onder lijden worden reeds honderden jaren gebruikt, het gehoord de verdeel en heerspolitiek toe de tactiek, oa de economische volksverhuizingen hebben als doel: volkeren met een lagere levensstandaard te gebruiken om de hogere levensstandaard van andere volkeren af te remmen. Vele geforceerde beschavingen in de geschiedenis importeerden slaven door middel van volksverhuizingen.
Oud 23 mei 2013, 11:25   #111
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ziehier het vervolg : hoofdstuk 4.5 Islam en racisme :

Citaat:
4.5. Islam en racisme

Dat de islam zonder skrupules de slavernij op ongeziene schaal beoefend heeft, was eigenlijk wel bekend aan wie zich niet heeft laten inpakken door de moderne propaganda voor de "egalitaire islam". Minder bekend is dat de moslim-wereld hiermee ook de raciale slavernij en het anti-zwarte racisme heeft voortgebracht. Bernard Lewis wijst in zijn boek Race and Slavery in the Middle East op "het overweldigend bewijsmateriaal dat de raciale slavernij zoals de moderne wereld die gekend heeft, haar oorsprong vindt in de middeleeuwse islamitische samenlevingen. Bleekhuidige Arabieren, Berbers en Perzen vonden de lange-afstands-slavenhandel uit, die miljoenen sub-Saharaanse gevangenen met kameelkaravanen door de woestijn bracht, of met slavenschepen van Oost-Afrika naar de Perzische Golf." (13)
Lees vooral het volledige hoofdstuk even door : http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html

Oud 23 mei 2013, 11:29   #112
Kylero
Gouverneur

Kylero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ziehier het vervolg : hoofdstuk 4.5 Islam en racisme :

Lees vooral het volledige hoofdstuk even door : http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html
De Islam is zoals elk geloof de perfecte aanvulling voor een parasitair (kapitalistisch) systeem. Het zorgt er namelijk voor dat het volk dom en arm blijft , en dat ze verdeeld blijven op globaal vlak.... de voortrekkers van de verschillende religies genieten natuurlijk van een bevoorrechte positie en horen te zorgen voor een zo groot mogelijke aanhang om meer macht te kunnen uitoefenen op de staat en al zijn structuren. "Dit is tevens de reden dat een geslaagde multicul een utopie is"
Oud 23 mei 2013, 11:31   #113
Bollywood
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kylero Bekijk bericht
http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...308186999.htm#
Dit is een belediging voor elke hard werkende Belg die braaf zijn centjes afgeeft om oa afrikanen te voorzien van OCMW steun, OCMW huis en noem maar op. Als wij allemaal zogezegd racisten zijn waarom blijf je hier dan? Men voert aparte zwemuren in, men laat vlaamse kinderen halal martelvlees eten, in Antwerpen moesten zelfs de kerststallen wijken alsook het kruis op de sinterklaas meiter.... Kortom, mensen zijn beschaamd geworden om hun eigen cultuur hun eigen normen en waarden te verdedigen. Ze verloochenen deze allemaal omwille van de verdraagzaamheid! En nog blijft men ons uitmaken voor racist???
Ik geloof mevrouw niet. Net alsof je ergens zou binnenwandelen en ze direct poetsvrouw op haar hoofd kleven.

Misschien ligt het verhaal ergens in het midden. Mevrouw haar diplomas zijn in Belgïë niet zoveel waard, ze spreekt de landstaal niet en heeft nog nooit een job gehad vooraleer ze kwam solliciteren. Op basis van de openstaande vacatures kan poetsvrouw dan een logische oplossing geweest zijn.

Maar dan nog, indien mevrouw niet tevreden is en waarschijnlijk wel subsidies zal krijgen voor haar boeken, is ze altijd vrij ons racistisch land te verlaten...
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 11:31   #114
Bollywood
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kylero Bekijk bericht
http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...308186999.htm#
Dit is een belediging voor elke hard werkende Belg die braaf zijn centjes afgeeft om oa afrikanen te voorzien van OCMW steun, OCMW huis en noem maar op. Als wij allemaal zogezegd racisten zijn waarom blijf je hier dan? Men voert aparte zwemuren in, men laat vlaamse kinderen halal martelvlees eten, in Antwerpen moesten zelfs de kerststallen wijken alsook het kruis op de sinterklaas meiter.... Kortom, mensen zijn beschaamd geworden om hun eigen cultuur hun eigen normen en waarden te verdedigen. Ze verloochenen deze allemaal omwille van de verdraagzaamheid! En nog blijft men ons uitmaken voor racist???
Ik geloof mevrouw niet. Net alsof je ergens zou binnenwandelen en ze direct poetsvrouw op haar hoofd kleven.

Misschien ligt het verhaal ergens in het midden. Mevrouw haar diplomas zijn in Belgïë niet zoveel waard, ze spreekt de landstaal niet en heeft nog nooit een job gehad vooraleer ze kwam solliciteren. Op basis van de openstaande vacatures kan poetsvrouw dan een logische oplossing geweest zijn.

Maar dan nog, indien mevrouw niet tevreden is en waarschijnlijk wel subsidies zal krijgen voor haar boeken, is ze altijd vrij ons racistisch land te verlaten...
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 12:35   #115
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is werkelijk één van de zieligste redeneringen betreffende ras en nepotisme ooit.

Ja, de smerige blanke heeft voor kennis en infrastructuur gezorgd, pompt nog altijd miljoenen in geneesmiddelen e.d. voor mensen die te achterlijk zijn om te stoppen met kinderen schijten en stamoorlogen voeren. Schande wat de blanke man allemaal doet.

Ah, jij begrijpt niet dat mensen hun etniciteit en cultuur willen behouden?
Let, ik gebruik de term nationalisme. Want racisme wordt te pas en te onpas op vanalles en nog wat geplakt.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 mei 2013 om 12:37.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 12:39   #116
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Dat is werkelijk één van de zieligste redeneringen betreffende ras en nepotisme ooit.

Ja, de smerige blanke heeft voor kennis en infrastructuur gezorgd, pompt nog altijd miljoenen in geneesmiddelen e.d. voor mensen die te achterlijk zijn om te stoppen met kinderen schijten en stamoorlogen voeren. Schande wat de blanke man allemaal doet.

Let, ik gebruik de term nationalisme. Want racisme wordt te pas en te onpas op vanalles en nog wat geplakt.
Vooruitgang is datgene waar wij mensen voor moeten zorgen. Cultuur en etniciteit behouden hoort geen prioriteit te zijn.
Oud 23 mei 2013, 12:40   #117
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Een sterke eigen cultuur heeft van 'multicul' weinig te vrezen.
Elke cultuur heeft van multicul te vrezen. Het gaat niet over kracht, maar over simpele aantallen in een democratie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Die is eigenlijk sinds de "Industriële Revolutie" goed op gang gekomen, en gaat nog steeds door. De evolutie van de 'multicultuur' - van eerder frivool verkoopargument tot serieus maatschappelijk probleem - is weinig meer dan een symptoom.
Symptoom van wat dan?

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 mei 2013 om 12:40.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 12:41   #118
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Vooruitgang is datgene waar wij mensen voor moeten zorgen. Cultuur en etniciteit behouden hoort geen prioriteit te zijn.
Onze cultuur (en etniciteit) drijft een hoop meer vooruitgang dan die van Afrikanen, Berbers of Arabieren.
Oud 23 mei 2013, 12:43   #119
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onze cultuur (en etniciteit) drijft een hoop meer vooruitgang dan die van Afrikanen, Berbers of Arabieren.
Natuurlijk, alleen dat hangt niet enkel en alleen af van onze cultuur.

Wanneer de technologische wetenschap een echte ontwikkeling maakt, dan veranderd dat ook onze "cultuur".
Oud 23 mei 2013, 12:45   #120
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het ergste is dat we ze ook ZELF de middelen aanreikten om tot hier te geraken. Zonder vliegtuigen en zeewaardige boten geraken ze niet in Europa.
Als je iets beangstigend wil zien, dan moet je even naar de demografische ontwikkelingen in Afrika kijken. Ook daar heeft die stout blanke ervoor gezorgd dat van de twaalf geworpen kinderen er minstens tien in leven blijven, tegenover drie zonder die vermaledijde hulp van de blanke racist.

Ik lees op de CIA factbook dat de GEMIDDELDE leeftijd in Nigeria ondertussen 17.9 jaar is. Gebruik uw fantasie en bezie de geboortegolf even binnen dertig jaar. Geef ze nog wat vliegtuigjes om naar hier te komen!

otherwise be expected

Age structure:
0-14 years: 43.8% (male 39,127,615/female 37,334,281)
15-24 years: 19.3% (male 17,201,067/female 16,451,357)
25-54 years: 30.1% (male 25,842,967/female 26,699,432)
55-64 years: 3.8% (male 3,016,896/female 3,603,048)
65 years and over: 3% (male 2,390,154/female 2,840,722) (2013 est.)
population pyramid:

Median age:
total: 17.9 years
male: 17.4 years
female: 18.4 years (2013 est.)

Ze gaan in ieder geval geen last hebben van de vergrijzing.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be