![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een Zweed verschilt zowel fenotypisch als genotypisch een stuk minder van een Spanjaard dan van een Arabier of een Aziaat. Heb ik dat beweerd?
![]() |
![]() |
#243 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar schijfkwallen verschillen zelf ook relatief veel van elkaar. Zelfs in alleen de Middellandse Zee is er redelijk veel genetische variatie. Waarmee ik maar wil zeggen, continuum drogreden. Omdat je nergens een duidelijke lijn kan trekken, wilt het niet zeggen dat je geen onderscheiden kan maken. Volgens mij heb ik dat jou al eens uitgelegd a.d.h.v. menselijke evolutie. (In een compleet fosielrecord zou je nergens een echte soortopdeling kunnen maken tussen H. ergaster en H. sapiens, dus H. ergaster is hetzelfde als H. sapiens?)
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 mei 2013 om 21:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NV-A heeft in heel wat Kempense gemeenten de meerderheid en levert de burgemeester. Laatst gewijzigd door neutron : 23 mei 2013 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat zou ik wel eens willen weten. Namelijk welk nu het genetisch verschil is tussen de doorsnee Spanjaard en de doorsnee Marokkaan. In ieder geval beschouwt de wetenschap beiden als behorende tot het blanke ras. En dat wilde ik gewoon even kwijt.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 mei 2013 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Dat klopt. Alleen wanneer moet het onderscheid maken dan ophouden? De multiculti gaat echt niet stoppen, rassenmenging gaat alleen maar meer worden. Die genetische verschillen tussen arabieren en Europeanen gaan naar alle waarschijnlijkheid steeds minder worden enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() Dan moeten ze wel eerst willen mixen, of we moeten tegen dan allemaal moslims geworden zijn. Arabieren staan niet bekend om makkelijk te mixen met andere culturen en kleurtjes, zelfs hier huwen ze met familie uit het thuisland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 mei 2013 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken verschillende arabieren met een Nederlands vriendinnetje. En ook wat die al samen kinderen hebben. 2: En als die blanke Nederlandse dames geen arabier kunnen krijgen, dan gaan ze toch gewoon met een Neger? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer dan je in eerste instantie misschien zou denken in ieder geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geef een genealoog wat DNA en hij kan wel degelijk een Spanjaard (een Europeaan) van een Marrokaan (een Berber) onderscheiden hoor. Citaat:
De wetenschappen waar men het over 'blanken' heeft, vooral Ami's doen dat, doelen wel meestal op Europeanen. De Amerikaanse overheid echter, beschouwd Mestizo's, Arabieren etc. dan wel weer als blank.
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blank is slechts een huidskleur, het gaat om de genetische variatie.
Alleen is iemand naar mijn mening behoorlijk kleurenblind als die beweerd dat de gemiddelde Marokkaan "blank" is. Volgens mijn bescheiden mening hebben ze altijd nog een tintje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze komt wel uit een islam land met vrouwen besnijding, daarom dacht ik dat ze moslim was. Als christene is het natuurlijk logischer dat ze heeft kunnen studeren maar wat een fake foto, compleet opgezet spel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Europees Commissaris
|
![]() Hoezo niet? West-Europeanen is wel een nogal ongebruikelijke ras-categorie en ééntje waar ik zelf niet veel nut toe zie. Er is dan wel weer een West-Europees cultuurgegeven.
Citaat:
Ja, waarschijnlijk wel. Al doen veel mensen nog altijd aan auto-segregatie, iets waar de progressieven niet aan gedacht hadden toen ze hun multicul-plannen voor een egalitarische stagnerende wereld implementeerden.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 mei 2013 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Europees Commissaris
|
![]() De meeste mensen zullen er overigens ook nog in slagen om een Albino-Arabier van een Albino-Europeaan en Albino-Afrikaan en onderscheiden.
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ze dan weer moet neuken met Nederlanders. Dus, ook daar weer geen mix.
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben je werkelijk zo naïef? Die arabieren krijgen eerst een kindje met zo,n griet zodat die griet al helemaal afhankelijk van hem word. Toch de papa van haar kindje hé , emo shit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |