![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 24 mei 2013 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eigenlijk zeer simpel hoor. Vreemdelingen komen naar hier met allerhande illusies. Ze denken dat ze de meest vetbetaalde jobs gaan krijgen. Dat ze 3 keer per dag seks gaan hebben met mooie meisjes van de inheemse bevolking. Hele avonden dure wijn drinken en kreeft en kaviaar eten. Met een Audi gaan rondrijden. Met die illusie van het paradijs komen ze naar hier. En dan blijkt dat allemaal niet te kloppen. Dan is de inheemse bevolking blijkbaar racistisch. De ontnuchtering bij die vreemdelingen moet groot zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Beste, ik weet dat discriminatie op basis van huidskleur racisme is. Het is daarom nog geen bewijs dat de VDAB racistisch was tegenover deze Nigeriaanse vrouw en het is nog minder een bewijs dat België structureel racistisch is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet zot zijn om aan bepaalde vreemdelingen te verhuren. Ze weigeren na verloop van tijd te betalen, bij aanmaningen krijg je bedreigingen, ze breken heel je kot af. Nee, bedankt. Dat is geen discriminatie, maar realisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een Amerikaanse zwarte gaat men helemaal niet uit van het feit dat die waarschijnlijk geen opleiding heeft gekregen. Nochtans ziet die mens even zwart als madame en spreekt hij evengoed of beter Engels. Als men weet dat in Nigeria amper of geen mensen degelijk onderwijs genieten dan is het eerste dat opkomt niet om te vragen hoeveel universitaire titels ze al behaald heeft. Mevrouw is gewoon een omhooggevallen immigrante, die - ben ik van overtuigd - in haar geboorteland zeker en vast uit de elitaire klasse komt - vandaar ook haar opleiding in de plaatselijke universiteit. Maar jammer maar helaas krijgt ze hier niet automatisch dezelfde égards als die ze gewoon was in haar thuisland, en ze spreken hier zelfs geen Engels. Mevrouw woont hier niet graag en zou best terug naar eigen land vertrekken. Zo simpel is het. Lees aub "het hoogstaand literair schrijfseltje" en voel de ondertoon. (klik: nederlands, dan links "online teksten" dan "de smaak van de sneeuw) : de rechtstreekse link werkt niet Dat mijnheer zijn vrouw en kinderen maar snel onder de arm neemt en terugkeert naar haar land van herkomst waar alles toch o zoveel beter is en ze zich niet "zwart" voelt. Hoe man en kinderen zich voelen kan geen probleem zijn vermits in Nigeria geen racisme bestaat. Nu ze hier de mensen op straat al beginnen te onthoofden kan dat dus ook al geen verschil meer maken. Zolang Boko Haram niet aan de macht is, mogen haar dochters zelfs nog naar school gaan! Hier nog een pareltje van haar hand blijkbaar. Voor iemand die niet wist of ze naar België of naar Bulgarije emigreerde (en dus ook niet wist welke nationaliteit haar echtgenoot had) vind ik dat ze ook hier weer ongelooflijk hautain uit de hoek komt. Misschien zou ze beter andere vrienden en kennissen zoeken? ZWART WORDEN IN ZEVEN LESSEN madame heeft niet alleen een probleem met haar kleurke, me de taal die mensen hier spreken, de gebruiken die we hier hebben (zoals samen aan tafel eten), maar blijkbaar heeft ze nu ook al een probleem met de aardrijkskundige kennis van de Turnhoutse bevolking. Trouwens: ik breng nooit de dienstencheques van mijn poetsvrouw zelf naar het kantoor: dat doet die poetsvrouw zèlf. Kwestie dat ze mij niet voor mijn poetsvrouw zouden aanzien, zoals zij toch wel heeft meeemaakt zeker! En tja, ineens is de VDAB ambtenaar nu een interimkantoor geworden? tiens tiens tiens. Dat die ook al niet in hun glazen bol konden zien dat zij weldegelijk 753 universitaire diploma's had behaald. Ik krijg hoe langer hoe meer en bloedhekel aan dat mens. Zou dat nu ook racisme zijn omdat ik groen met gele bollekes ben? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 mei 2013 om 14:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan iemand dat die madam eens uitleggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet waarschijnlijk in een wreed uitzonderlijke gemeente (of een deel ervan) wonen want in mijn omgeving heb ik nog nooit iemand alle hier opgesomde punten horen verkondigen.....1 of 2 ervan, ja, en dan zou ik zo niet zo rap kunnen zeggen wat er verkeerd aan is, maar allemaal ????
![]() Ze heeft bijv. dus geen geluk dat ze 'legaal' hier is binnengeraakt, in tegenstelling met zoveel anderen van haar medelandgenoten ?
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edina staat op mijn negeerlijst, maar als anderen haar quoten zie ik natuurlijk evengoed wat ze uitkraamt. Kiezen houdt ONVERMIJDELIJK discriminatie. Zelf "positieve" discriminatie IS discriminatie! Discriminatie op basis van door de overheid opgelegde quota. Quota die eerder rekening houden met de, jaja, HUIDSKLEUR van de "positief gediscrimineerde" dan met hun bekwaamheid.
En zever nu niet dat het niet waar is wat ik zeg want ik weet van een sociologe die al j�*ren werkt voor de RVA dat allochtone werkwilligen daar positief moeten gediscrimineerd worden. Chica had zich beter bij de RVA aangeboden inplaats van naar een interimkantoor te stappen. Mijn dochter probeerde nadat ze afstudeerde aan de unief ook via een interimkantoor aan de slag te geraken. Ze slaagde daar zéér snel in, maar alleen omdat ze het personeel er op attent maakte dat de kwaliteiten die ze had NIET vermeld stonden op de voorkant van haar steekkaart maar aan de achterkant. Ze gingen er daar van uit dat ze niet eens Engels kende, terwijl mijn dochter nochtans héél goed wist dat dit was opgetekend toen ze zich in het interimkantoor inschreef. Wie wil werken moet daar iets voor doen. Dat geldt niet alleen voor autochtonen maar ook voor allochtonen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 mei 2013 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALARM ! het wordt hoogtijd dat we hier een Suske en Wiske boek gaan laten verbieden.
Nadat die Congolese student van 45 de strip "Kuifje in Afrika" liet verbieden, komen we nu uit op DE ZWARTE MADAM! ![]() speciaal ontworpen om zwarte gediscrimineerde madam Chica in een foutief daglicht te stellen! CENSUUR CENSUUR CENSUUR !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chica is zo te zien met haar moeder naar Londen gevlogen. Het land van melk en honing, schrijft ze zelf. Ze is haar land ontvlucht nadat haar moeder werd verstoten omdat ze haar vader niet de zoon gaf die hij wilde. Haar moeder moest plaatsmaken voor een vrouw die haar vader wél een zoon schonk. Chica ontvluchtte de "discriminatie" die haar moeder in eigen land moest ondergaan, en waar zij naar eigen zeggen eveneens voor moest boeten. Ondanks haar universitaire studies lijkt ze niet eens te weten dat het de mannelijke zaadcellen zijn die het geslacht van een kind bepalen.
Haar moeder kon niet zonder haar vader overleven omdat ze geen opleiding had. Maar Chica beweert dat ze die wél kreeg. Een universitaire nog wel. Nochtans schrijft ze het volgende: "Je stiefmoeder had hulp nodig. Waarom moest zij alles alleen doen terwijl je ook thuis was? vroeg ze. Je was toch groot genoeg om te helpen. Je was net haar meid. "Amara! Haal mijn portefeuille." "Amara! Waarom huilt Eze? Ga hem halen." "Amara! Breng water!" Je mocht niet meer spelen. Je mocht geen kind meer zijn." Uiteindelijk belandt Chica via vrij duistere wegen in België, en voelt zich meteen gediscrimineerd. Neen, niet omdat zij geen zonen baart maar omdat het personeel van een interimkantoor in haar niet zonder meer een hoogopgeleide Nigeriaanse ziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is ginds gehuwd met een Belg en nadien samen met hem naar hier gekomen. Haar geloof is raadselachtig : zie de foto op haar site (mèt kruisje) en in het krantenartikel (mèt hoofddoek, kruisbeeld, sterke drank en schaakspel (alle drie verboden door islam). Is ze nu afvallige moslima? (lid van CD&V)? in Nigeria is het 50/50 en slachten de muzelmaanse noordelijken de christenen (in het zuiden) af. Maar waarom dit nog eens apart vermelden: het is HIER dat wij structureel racistisch zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 mei 2013 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |