![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ons superdivers knolgewas Wouter Van Besien voelde weer de drang om zijn allochtoons stemvee te paaien. Ja mensen, het is nu tijd voor de "superdiversiteit". Rellen in Stockholm? Onthoofding in Londen? We zouden beter zoeken naar antwoorden, aldus Woutertje. Maar let op, een strenger immigratiebeleid zal geen oplossingen bieden. ![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...ersiteit.dhtml Gelukkig was er toch 1 partij die reageerde: het Vlaams Belang. Nee, niet de N-VA... Hoewel de tekst van Wouter bol staat van aanvallen richting de N-VA. ![]() Lees hier de reactie van Gerolf Annemans: http://vlaamsbelang.be/nieuws/10095/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() "superdiversiteit", hoe komt die daar nu weer bij, 50% van antwerpen wordt moslim, dat is geen diversiteit meer. De islam wordt de dominante richting en die groene leugens van diversiteit zijn niet meer dan dat, leugens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is onbegrijpelijk dat zijn partij niet in een cordon sanitaire zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Toen in 2001 de rechtse partijen in Denemarken zegevierden, werd onmiddellijk werk gemaakt van een streng immigratiebeleid met een sterke terugval van de immigratiestroom tot gevolg. De uitwerking daarvan liet zich voelen in een stijgende onderwijskwaliteit, een dalende criminaliteit in de grootsteden en een significante vermindering van de sociale uitgaven.
Maar ook Oostenrijk, Italië, Nederland en Zwitserland pasten hun regelgeving inzake gezinshereniging, asiel en opvang van illegalen grondig aan. Het voornaamste verschil met België was en is de aanwezigheid van een breed gedragen politieke wil om de noodslotleer van De Van Besiens van deze wereld af te wijzen en zelf een actief immigratiebeleid te voeren. Dat werd mooi geduid door toenmalig Deens premier Rasmussen die in 2000 het volgende verklaarde: "Er bestaat geen gevaar dat Denemarken zich zal ontwikkelen tot een multiculturele maatschappij. Want dat is onze bedoeling niet" (Jyllands-Posten, 1 January 2000). In één zin blaast Rasmussen hiermee het droefgeestig kaartenhuisje van Van Besien omver." Wijze woorden. Mét bewijzen dat Besien een zeveraar is. Hij kan beter eens gaan kijken in Zwitserland waar ze een drastische manier kozen om Van Besien's zever te pareren. Integratie is belangrijker dan godsdienstvrijheid hebben de Zwitsers beslist. http://www.express.be/joker/nl/brain...eid/190225.htm Hadden de Denen daar maar wat eerder aan gedacht dan stond Stockholm vandaag niet al dagenlang letterlijk in vuur en vlam. Maar ja toen had het soort van Van Besien en Tobback het allicht nog voor het zeggen. "Links" moet het in België hoofdzakelijk van import kiesvee hebben. Dat verklaart hun moorddadige politieke attitude. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat dit ooit zal gebeuren.
Spijtig genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar maak U geen illusies. Een linkse partij zal nog zo gauw niet in een cordon worden gestoken. Daarvoor is de medewerking van de gesubsidieerde media nodig, en deze is nu eenmaal zelf links. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed artikel. Enige minpuntje is de stigmatisatie van polygamie. Voor de rest niets op aan te merken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gegarandeerd, de traditio's behandelen die zoals de nuttige idioten dat ze zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een droog, slecht geschreven tekstje.
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Als je graag verneemt waar ik gloeiende koppijn van krijg dan is deze tekst een goede indicator. Ik ben niet ver geraakt bij de volgende zin heb ik het moeten opgeven; Wouter Van Besien:"De multiculturele samenleving is voorbij, Vlaanderen en Brussel zijn in een nieuwe fase van hun geschiedenis beland: de superdiverse samenleving."
en dan heb ik nog vluchtig de tekst dat ingekaderd stond gelezen:" We zullen het gemeenschapsgevoel niet bereiken door mensen een taalexamen te laten afleggen. Gemeenschapsvorming loopt via de weg van dialoog tussen burgers en groepen" Om een dialoog überhaupt te kunnen voeren is de eerste vereiste een gemeenschappelijke taal hebben. Dit wordt voor mij iets teveel sorry hier geef ik het op. Trop is teveel...
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang godsdienst het leven vd moslims (wat toch de hoofdmoot is vd migranten/"nieuwe Belgen" ) 24/24 , zeven dagen op zeven en 365 dagen/jaar op allerlei manieren blijft beheersen, domineren en sturen, is normaal samenleven ermee onmogelijk. Trouwens, ze wensen gewoon niet met ons samen te wonen. Zij hun apart en vooral gesloten wereldje, waar "anderen", wij dus, niet welkom zijn.
De bestaande ghetto's dixit migrantenwijken zijn er niet zomaar gekomen, maar ontstaan omdat autochtonen het niet meer aankonden en voor hen meer leefbare oorden opzochten. Dat zijn HUN wijken, en voor hen blijft dat best zo. Andersdenkenden zijn daar gewoon niet welkom, tenzij (en nu komt het) zij zich bekeren. Iemand als man ooit al eens geprobeerd een relatie met een moslima-meisje te beginnen ?? Ik ken er enkele, en het is hen allemaal slecht bekomen. In het beste, ik zeg zelfs het allerbeste geval was bekering tot de islam de hoofdvoorwaarde. Na bijna een halve eeuw migratie van mohammedanen, is dit het pijnlijke resultaat.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 25 mei 2013 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga nog eens letterlijk kotsen van de zever op DeMorgen.be.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 mei 2013 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() foute pitta gegeten ?
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 25 mei 2013 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanbesien: "We kunnen met alle belangrijke gemeenschappen in onze samenleving samen beslissen een rode lijn te trekken tegen vrouwenbesnijdenis, polygamie, huiselijk geweld, lijfstraffen, racisme..."
Dit zijn toch zaken waar onze samenleving al lang een standpunt over heeft ingenomen? En de migranten moeten dit standpunt aanvaarden. Stelt hij nu werkelijk voor om deze issues met alle "nieuwkomers" opnieuw te bediscussiëren ? Culturele vrijheid moet altijd ondergeschikt blijven aan de morele grondslagen van onze samenleving.
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat er iemand een herziene uitgave van 'NewspeakGroens-Nederlands' uitbrengt. Succes gegarandeerd !!!!!
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom komen de Vlamingen en bij uitbreiding de Belgen niet meer op voor hun waarden en normen? Waarom kunnen wij nu eens niet duidelijk maken dat we al dat importkiesvee dat hier zijn wetten komt stellen meer dan beu zijn? Het is toch simpel: aanpassen of opkrassen! Laatst gewijzigd door Rollercoaster : 25 mei 2013 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |