![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
BE zal nu vast geen boete krijgen, daar heb je vast gelijk in. Dat zou overigens onzinnig zijn omdat dat de besparingen enkel bemoeilijkt door het hogere te besparen bedrag. Punt uit? Geloof je echt dat BE verder mag doen zoals dat in het verleden het geval was? Ik denk eerder dat je er op mag rekenen dat de begroting van 2014 snel beschikbaar zal moeten zijn en dat deze met argusogen bestudeerd zal worden, alsook deze van de jaren nadien vermoed ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O ja, veel meer. De houding en de gezegdes van De Wever hebben natuurlijk er toen niet toe bijgedragen om de rente te verlagen. Zeker niet wanneer de voorzitter van de grootste Vlaamse partij zo'n onzin oreerde tijdens onderhandelingen. Dat was zo goed als een mes planten in de rug van de toenmalige onderhandelaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, 7 miljard extra vinden. Da's toch geen probleem?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Voor bovenstaande moet men oa de pensioenen hervormen, index herbekijken, lasten op arbeid verschuiven, arbeidsmarkt hervormen oftewel alle stokpaardjes van de sossen...
http://ec.europa.eu/europe2020/pdf/n...belgium_nl.pdf Laatst gewijzigd door Bollywood : 29 mei 2013 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Heb je een link hiervan?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() gelukkig hebben ze nog het hoofddoekjesverbod als doorslaggevend campagne-thema voor mei 2014. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() fixed
![]() |
#36 |
|
![]() Gelieve mijn woorden niet te verdraaien, koning van de mesthoop.
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Met zen allen zitten ze in de regering. De particratie op zijn best. Echter niets werd gedaan om onze economie te sterken ten aan zien van het buitenland en Europa.
Van de Commissie mag de procedure worden afgesloten tegen Italië, Hongarije, Letland, Litouwen en Roemenië die deden hun huiswerk en bouwden hun tekort af volgens het vooraf uitgestippelde tijdspad. Regering Di Rupo heeft alles uit gesteld. Al de terug betalingen zullen pas in 2015 beginnen. Regering Di Rupo zal hoogst waarschijnlijk weer maatregelen nemen zoals met BHV juist voordat iedereen op verlof gaat. Zodat niemand kan reageren en zaken door ons strot geduwd gaan worden die hen(PS) goed uitkomt. Dat Na volgende verkiezing hier chaos heerst zal hun een zorg zijn. Zij ( de particratie) wilden alleen tijdens deze regering de wetboek naar hun hand zetten. En dat gaan wij met zen allen betalen en blijven betalen. Net zoals het Dexia gedrocht. Want Di Rupo heeft dat op papier gezet als opdracht voor hen die na hem komen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2013 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |