![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dialoog krijg je misschien wat meer begrip voor de Vlaamse zaak. Had het verplicht geweest, ik zou het ook veroordeeld hebben. Maar dan wel vooral daarom, en niet omdat het van NVA kwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij had die frituuruitbater het leven héél lastig kunnen maken. Hebt gij enig idee hoeveel vergunningen ge nodig hebt om en frituur uit te baten? Hoe lang ze u op de uitreiking kunnen laten wachten? Of op een bouwvergunning voor een reclamelicht bv? enz.....Die schepen had de brave man heel veel kopzorgen en financiële verlies kunnen bezorgen. Zonder zijn boekje wettelijk te buiten te gaan. Bewijs maar eens dat het putteke voor werken voor uw deur weken te lang open ligt.....
Laatst gewijzigd door pajoske : 30 mei 2013 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als dit,als dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is precies op deze wijze dat men de Vlamingen na het vastleggen van de taalgrens in de jaren 60 en 70 uit de faciliteitengemeentes langs de franstalige kant weggepest heeft. Alleen aan Uw eigen kent ge een ander niet.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wees maar gerust, er zullen niet zoveel Franse namen gekozen worden. Eerder Engelse namen. Ik ben eens benieuwd of de betrokken schepen voor deze handelszaken ook zoveel van zijn neus maakt. Kortom, het is maar een kleingeestige reactie van die schepene. Op het niveau van de N-VA. Effenaf pietluttig. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2013 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg dus dat iedereen het recht heeft een naam te verzinnen voor zijn handelszaak voor zover die naam niet aanstootgevend is. Indien Van Quickenborne het daar mee eens is, zoveel te beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het stadsbestuur is in de fout gegaan. Ze hadden deze kleine ondernemer zijn franse naam moeten toelaten! Maar niet onder de benaming "Grand' Place". Dit is te hoog gegrepen voor een frietkot. Beter ware geweest "Friterie le bon bels. Réduction de 10 % pour les gangsters d'expression française". Deze grensstad trekt veel franstalig crapuul aan. Op één jaar tijd was hij binnen geweest. Nu gaat alleen wat friet verkopen aan de Vlaamse boerkes. Hij gaat het zout op zijn frieten niet verdienen. Ik eis een patrlementair debat over dit zeer belangrijk probleem! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feest gaat niet door dus. En daar ben jij het mee eens. Genoteerd. Welnee. Want wat is er mis met Friterie Reine Fabiola of Léopold II? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 mei 2013 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen een frituur met als naam 'Leopold II'. Ik zou nooit zulke naam kiezen, maar iemand anders misschien wel. Of ik daar dan een friet zal gaan eten, is weer een ander paar mouwen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2013 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Genoteerd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Waarom die Hineininterpretierung? Adolf Hitler was heel wat erger dan Koning Leopold II. Deze laatste voerde geen vernietigingspolitiek. Hij was een zakenman zoals zovele in zijn tijd.
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou onfatsoenlijk zijn en niet stroken met de goede zeden. Want als men dit doet dat zou men zijn frituur noemen naar een massamoordenaar. En de overgrote meerderheid van de maatschappij zou dit niet acceptabel vinden. Dus als er een verbod zou komen, zou ik dit kunnen begrijpen. Maar wat in Kortrijk gebeurt vind ik erg kleingeestig.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 mei 2013 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Je kan hier de attributen voor die frituur vinden:
![]() http://www.pzg.biz/uniforms.htm I just wanted to let you know my 'Eintritt verboten' sign arrived last week and I am VERY pleased. The sign looks awesome, shipping was extremely fast (Blitzkrieg style) and customer service at PZG is great! I will, without a doubt, be buying more stuff in the future. - - Steve ![]()
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |