![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijn De Gucht veel te duur.
Anderzijds is De Gucht zelf goedkoop. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat jouw ambitie betreft, je moet helaas bekend zijn om de lijst te halen. Maar als troostprijs toch: eens heb ik gesteld dat alle NVA aanhangers naar "caca" ruiken. Dit viseerde in het bijzonder sommige forummers.
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ga hem toch niet kopen hoor.
Ben meer het biertype zeg maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 19 € betalen voor een fles rosé.
![]()
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Kiekens, daar geven wij onze overschotjes aan. Hier, pak die schnabbels zo snel als je nog kan, want pachtheer Elio heeft zowat alles al opgeëist voor zijn stal vol Italiaanse dekhengsten. Als het pachtboerke valt, dan hebben de kiekens geen eten meer. Straffer nog, camarade, dan word het Kieken voer voor de raven en eksters. Zwijg stil, kippetje. En doe wat kiekens moeten doen: tok zeggen en verder doen met wormen uit de grond te trekken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik sterf nog liever dan een glas van zijn Italiaanse antivries binnen te kwakken. Stel dat Junior erin gepist heeft, gewoon voor de mindfuck/inside joke onder "mensen met het blauw bloed complex" ... neen, die kelk laat ik aan mij voorbij gaan. Als de verkoop tegenvalt, kunnen ze hem altijd nog aan Poverello in Brussel cadeau doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet zot zijn om die wijn te kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() 19 euro is geen dure wijn hoor.
40-50 euro is duur. 5-10 euro is cheap. -5 euro = koppijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Maar ik weet wel dat de wijn van Kareltje overbetaalde rommel is. Het is vergelijkbaar met het beleid van de Open VLD. Dat verkopen ze ook als "goed bestuur" maar de echte kenner weet dat het rommel is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar een rosé ?
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat ook een goeie prijs voor goeie wijn. 50 euro voor een fles vind ik overkill. Aan goeie whiskey geef ik dat nog net ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Hoor uzelf bezig over die wijnen ... Ik zie eigenlijk helemaal geen verschil met de gemiddelde drugstoerist. Die hebben het ook over 96 soorten wiet, van wild gras tot wiet waarvan je hallucineert. En de prijzen zijn daar ook waarschijnlijk naar.
Vandaar dat het hele wijngedoe van Kareltje zo ironisch is ... De ordinaire zatlap, godverdomme. Had hij nu echt niks anders kunnen bijdragen aan de economie, dan zijn zakken te vullen met de aalmoezen van een ander? Het was Bucht van De Gucht.... Van dienen boecht oit een kartonne does ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar een flesje "Cuvée De Gucht" binnen. Ik kan mij alleen maar de kater vandaag inbeelden... ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|