![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeggen dat iets natuurlijk is maakt het niet goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is mijn visie op bugchasen en barebacken dan? Waar praat ik dat goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heliogabalus is een minder goed voorbeeld. Als er nu een keizer werd beschuldigd een verwijfd en irritant joch te zijn, tot zelfs beschuldigingen van hermafroditisme toe, dan is het Heliogabalus. De arme jongen kon er zelf niet zoveel aan doen, hij had zijn familie niet mee, maar deze voorbeeld van "huwelijken tussen partners van een gelijk geslacht" staan niet meteen voorop als een bredere tolerantie onder Romeinen of zelfs maar judiciële erkenning. Kortom, er is dus niet zoiets als een pre-christelijk huwelijk tussen twee mannen, laat staan twee vrouwen (hoewel relaties tussen vrouwen veel minder taboe waren, zelfs doorheen de tijd van christelijk Europa). Germanen, Kelten, ... staan evenmin bekend als tolerant tegenover homoseksuele relaties tussen evenwaardige partners. Dat blijft een sleutelelement bij Grieken, Romeinen, Germanen enz.: seks tussen mannen was aanvaardbaar binnen een context dat een van beide jonger was, lager van status of in opleiding, en niet werd vastgelegd in een duurzame relatie. Mythische uitzonderingen als Patroclus en Achilles zijn niet meer dan dat: mythische uitzonderingen. Een man die bekend stond homoseksuele contacten te onderhouden op gelijkwaardige basis was onderwerp van spot en erger.
Laatst gewijzigd door lombas : 4 juni 2013 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Obsessie is het proberen controleren van andermans seksualiteit. Live and let live is mijn devies. Ik ga u niet verplichten 3 vrouwen in uw bed te hebben die mekaar bevredigen, maar laat mij alstublieft mijn eigen leven leiden ... In mijn bed hebt gij niets te zoeken. Zo denk ik ook over holebi's. Laat ze maar doen, zolang alles met wederzijdse toestemming gebeurt (wat het grote verschil is met pedofilie, moord etc). Maar ik snap wel de afkeur van christenen voor het natuurlijke ... er is niets onnatuurlijker dan levenslange monogamie.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 4 juni 2013 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat de wil van de vrouw of de meerdere vrouwen in kwestie ook wel meetellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is alsof u recht uit /pol/ van 4chan komt, daar denken ze ook zo. Geen enkel argument, enkel irrationele walging en een irrationele fixatie op anale seks.
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() deze post was perfect geweest mocht ik er nog ergens een dt fout in hebben kunnen smokkelen, maar nergens een voltooid deelwoord dat er zich toe leendt zeg ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk. Lijkt me niet meer dan evident.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Want elke homoseksueel beleeft zijn seksualiteit natuurlijk op die manier." Volgens jou zijn bugchasen en barebacken louter een "beleving van seksualiteit". Dat zegt veel over homofielen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Fout op 2 fronten.
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom reageer je toch op die trollende duikelnicht?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of Dionysus, die mij altijd als een waardig en ernstig debater voorkomt, wel ten volle beseft dat Demper hier niet komt om te discussiëren, maar enkel om een beetje te trollen...
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |