![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens zegt iets mij dat jij wel eens een dubbelnick zou kunnen zijn van het Tommmetje met de drie "emmen". Net zoals hem geef ook jij blijk van een zeer zwaar anti-Dewever en anti-NVA syndroom. Toch merkwaardig dat één politicus die zich niet gedraagt naar de Belgicistische normen zulke psychische trauma's bij het paarse politiek-correcte publiek kan veroorzaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en lachen doen ze gelijk een citroen (groen), moesten al die nvaer dubbelnicks geband worden, ze mogen het forum sluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat zulke mensen bestaan is niets nieuws
Doch vraag ik mij steeds af hoe ze zichzelf zien? Ze maken duizenden posts op een internetforum met een 20-tal actieve leden en verspillen daarbij jaren van hun leven zonder ooit een waardige bijdrage te leveren. Hoe zullen zij vreedzaam de laatste jaren van hun leven doorbrengen? Wetende dat dit het enige leven was die ze hadden, waar ze absoluut niets mee gedaan hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tja, uw 59000+ posts en uw antwoord zegt genoeg.
Laatst gewijzigd door stevensterk : 7 juni 2013 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Staatssecretaris
|
![]() Geregistreerd: 15 October 2012
![]() |
#111 |
Burger
|
![]() Dat is ook de reden waarom ik hier veel minder kom, het is hier begot een echte kleutertuin geworden.
Ik wens hier een debat te voeren met logische en goed onderbouwde argumenten, maar sommige mensen kunnen alleen maar met modder gooien of de andere belachelijk maken. Bovendien is de sectie Buitenland hier helemaal een lachertje. In Internationaal staat het vol met conspiracy topics die kant noch wal raken en die steevast door dezelfde nicks gepost worden. Hier wordt het gebrek aan moderatie al helemaal duidelijk... Het is echt spijtig dat er maar weinig goede en neutrale fora over politiek te vinden zijn in Vlaanderen... Laatst gewijzigd door Rangzen : 7 juni 2013 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is mogelijk om zulke fora the creeëren(heb het al gezien op engelse sites). Maar ik geloof niet dat het mogelijk is op deze site, gezien het aantal moddergooiers de 'gewone' gebruikers reeds overstijgen. De cultuur van de one-liners is reeds verankerd, lange argumentatieteksen worden vaak gewoon niet gelezen of serieus op geantwoord van de oppositie. Laatst gewijzigd door stevensterk : 7 juni 2013 om 10:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Excuseer, ik geef jou een vlaams argument... Hoe wil je een debat voeren met zo'n heerschappen?
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een forum met een actieve moderatie, een goed forumreglement, en toch een deftig debat, kan. Ik ben zelf actief op meerdere fora waar dubbelnicks niet zijn toegelaten, waar het 'fixen' van posts niet is toegestaan, waar off-topic posts worden verwijderd, waar persoonlijke aanvallen niet mogen, en toch zijn er daar steeds interessante discussies met inhoud. Waarom zou dat hier ineens een inperking zijn van de zogenaamde vrije meningsuiting? Als er een vraag zou zijn naar moderators, ik had mezelf al lang aangeboden. (misschien is die vraag er wel ergens, maar ik heb ze niet gevonden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Ik heb een vergeefse strijd gevoerd tegen FIFY hier op forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#119 | |