![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() /hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1648374/2013/06/08/De-Wever-blijft-tot-november-2014-N-VA-voorzitter.dhtml
Citaat:
Die vent heeft geen ruggengraat en verkoopt alleen maar priet-praat. het geloof in de N-VA = het einde van Vlaanderen Bartje: RrregisseuRRrrrR!! Begin de aftitelink al mooaaar te spèile! Allèèj! Zet die ploat oep!! Fecking Idioaaaat." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dubbel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle kranten nemen het standaard praatje over, de Morgen was net hetzelfde. Veel kritiek durven ze alvast niet geven want bij andere partijen zou het net hetzelfde zijn. http://m.hln.be/hln/m/nl/957/Binnenl...gationItemId=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Jouw homo leeuw zou lessen tango kunnen geven.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mocht je tijd en goesting hebben: check mijn oude berichten, ik heb het voorspeld; het stond in de sterren geschreven: nva-Vlaanderen eist de nva-voorzitter op. Met of tegen diens laatste zijn goesting. Dus voorlopig blijft het zo: dit nva-lid blijft nva-lid, en blijft op de nva stemmen. Hoeveel Vlamingen van mijn gedacht zijn, en hoeveel van jouw gedacht, daar moeten we niet over zeveren, want ieder zijn gedacht. We zullen het voor zeker weten, ergens op een avond in mei 2014. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ze"g niet dat je niet voor je mening mag uitkomen, maar blijf er dan bij. Enkele jaren geleden was het van Filip DW en nog eens Filip DW, toen was deze de half god van het forum. Wie gaat het volgend jaar worden ? dE rODE dUIVELS ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zijn jullie toch een echte zielige bende kloefkaffers, hé, als je het zo eens bekijkt. Een Belgisch product van bedenkelijke kwaliteit. Laatst gewijzigd door Garry : 9 juni 2013 om 02:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij hebben de eerste zonnige dagen geen goed gedaan aan Tobback 's hersenen.
Wat zegt hij: '' Voor de SP.A bestaat een brede fond. Haast 40% van de Vlamingen overweegt om op ons te stemmen. Dat cijfer zit in de lift.'' Knettergek die vent ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=De schoofzak;6670311]'
Citaat:
Citaat:
Dus op een avond in mei gaan we een uitslag krijgen van n-va kiezers die denken dat BDW burgemeester van antwerpen blijft, de campagne heeft getrokken, de fakkel als voorzitter nu gaat doorgeven en geen minister president zal worden gezien dat nu eenmaal onverenigbaar is met het burgemeesterschap. Als de realtiteit dan in het najaar 2014 toch anders zal blijken te zijn, is het toch te laat. De volgende verkiezingen zijn toch pas in 2018. Of ben ik nu te cynisch ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de NVA in Vlaanderen 32% tot theoretisch misschien zelfs 39% haalt (naargelang de affaires van dat moment) dan kan De Wever niet aan de zijlijn blijven staan als burgemeester van een verkankerde stad. Nationaal zal hij evenwel geen mandaat opnemen, dat zie ik dan weer niet gebeuren en al zeker niet als premier. |
|
![]() |
![]() |