Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2013, 16:46   #1
8Ѭ8
Banneling

Standaard De Wever heeft lak aan z'n eigen partijstatuten

/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1648374/2013/06/08/De-Wever-blijft-tot-november-2014-N-VA-voorzitter.dhtml

Citaat:
Bart De Wever stopt pas in november 2014 als voorzitter van de N-VA. De partijraad van de N-VA besliste vandaag om in het najaar van 2014 op alle niveaus een nieuw bestuur te verkiezen. Statutair moeten er interne bestuursverkiezingen worden georganiseerd in het voorjaar van 2014, maar mede door de verkiezingen van 25 mei, is die timing onhaalbaar.
Lees vooral het artikel, want ik mag het uiteraard niet helemaal posten. Probeer je ook vooral niet te laten misleiden door de vergoelijkende priet-praat van het HLN-journaille. Bart moet het kopstuk blijven, ook al kankert hij meteen op na de verkiezingen. Elke zeveraar die vurig in het N-VA-sprookje gelooft, zal of janken van verdriet en schaamte, of gewoon verder doorgaan met zichzelf blaasjes wijs te maken. Tot Bartje en Bertje (Anciaux) als twee druppels water op elkaar zullen gaan lijken, met van die waterige oogjes en een gevaarlijk gedachtegoed. Kijk maar al naar dat rituele slachten waar hij toegaf.

Die vent heeft geen ruggengraat en verkoopt alleen maar priet-praat.

het geloof in de N-VA = het einde van Vlaanderen

Bartje: RrregisseuRRrrrR!! Begin de aftitelink al mooaaar te spèile! Allèèj! Zet die ploat oep!! Fecking Idioaaaat."
8Ѭ8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 16:47   #2
stuyckp
Banneling

Standaard

Dubbel
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 16:49   #3
Nvalid
Banneling

Standaard

...
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  morecowbell.jpg‎
Bekeken: 125
Grootte:  48,7 KB
ID: 90439  

Nvalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 16:53   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 8Ѭ8 Bekijk bericht
/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1648374/2013/06/08/De-Wever-blijft-tot-november-2014-N-VA-voorzitter.dhtml

Lees vooral het artikel, want ik mag het uiteraard niet helemaal posten. Probeer je ook vooral niet te laten misleiden door de vergoelijkende priet-praat van het HLN-journaille. Bart moet het kopstuk blijven, ook al kankert hij meteen op na de verkiezingen. Elke zeveraar die vurig in het N-VA-sprookje gelooft, zal of janken van verdriet en schaamte, of gewoon verder doorgaan met zichzelf blaasjes wijs te maken. Tot Bartje en Bertje (Anciaux) als twee druppels water op elkaar zullen gaan lijken, met van die waterige oogjes en een gevaarlijk gedachtegoed. Kijk maar al naar dat rituele slachten waar hij toegaf.

Bartje: RrregisseuRRrrrR!! Begin de aftitelink al mooaaar te spèile! Allèèj! Zet die ploat oep!! Fecking Idioaaaat."
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  threadfailure.png‎
Bekeken: 141
Grootte:  35,6 KB
ID: 90440  

Oud 8 juni 2013, 16:55   #5
8Ѭ8
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nvalid Bekijk bericht
...
Met 10 minuutjes verschil... Mag een mens nog andere dingen doen dan internetten op een zaterdag? Multitasken, ken je dat, invalide?
8Ѭ8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 17:48   #6
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Met 10 minuutjes verschil... Mag een mens nog andere dingen doen dan internetten op een zaterdag? Multitasken, ken je dat, invalide?
Je hebt ten minste een link gepost, al werkt die niet.

Alle kranten nemen het standaard praatje over, de Morgen was net hetzelfde. Veel kritiek durven ze alvast niet geven want bij andere partijen zou het net hetzelfde zijn.
http://m.hln.be/hln/m/nl/957/Binnenl...gationItemId=1
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 17:48   #7
Echte Waal
Staatssecretaris

Echte Waal's schermafbeelding

Standaard

Ook zonder den tango te dansen maak je jezelf belachelijk...
Oud 8 juni 2013, 18:06   #8
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal Bekijk bericht
Ook zonder den tango te dansen maak je jezelf belachelijk...
Zeggen alle belachelijke die aanhanger zijn van alle overige partijen waar men gelijkaardige en soms nog veel ergere zaken toepast, zonder te beseffen hoe ze met hun klote gerammeld worden.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 18:31   #9
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Zeggen alle belachelijke die aanhanger zijn van alle overige partijen waar men gelijkaardige en soms nog veel ergere zaken toepast, zonder te beseffen hoe ze met hun klote gerammeld worden.
Nu is het wel zeker: de SP.A haalt 35%
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 18:35   #10
Echte Waal
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Jouw homo leeuw zou lessen tango kunnen geven.
Oud 8 juni 2013, 18:37   #11
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal Bekijk bericht
Jouw homo leeuw zou lessen tango kunnen geven.
Hoe meer ik dit gezever lees, hoe Vlaamser ik word. Laat de N-VA een nieuwe CiU of SNP worden!
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 19:08   #12
Echte Waal
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Hoe meer ik dit gezever lees, hoe Vlaamser ik word. Laat de N-VA een nieuwe CiU of SNP worden!
Vlammer, je hebt toch een mooie leeuw... nu word je verzuurd...
Oud 8 juni 2013, 20:58   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

't Is misschien heel spijtig voor jou, maar ik lees die zaken helemaal anders.
En mocht je tijd en goesting hebben: check mijn oude berichten, ik heb het voorspeld; het stond in de sterren geschreven: nva-Vlaanderen eist de nva-voorzitter op. Met of tegen diens laatste zijn goesting.

Dus voorlopig blijft het zo: dit nva-lid blijft nva-lid, en blijft op de nva stemmen.
Hoeveel Vlamingen van mijn gedacht zijn, en hoeveel van jouw gedacht, daar moeten we niet over zeveren, want ieder zijn gedacht.
We zullen het voor zeker weten, ergens op een avond in mei 2014.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 22:37   #14
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
't Is misschien heel spijtig voor jou, maar ik lees die zaken helemaal anders.
En mocht je tijd en goesting hebben: check mijn oude berichten, ik heb het voorspeld; het stond in de sterren geschreven: nva-Vlaanderen eist de nva-voorzitter op. Met of tegen diens laatste zijn goesting.

Dus voorlopig blijft het zo: dit nva-lid blijft nva-lid, en blijft op de nva stemmen.
Hoeveel Vlamingen van mijn gedacht zijn, en hoeveel van jouw gedacht, daar moeten we niet over zeveren, want ieder zijn gedacht.

.
Ach,laat ze maar rustig sudderen die belgicisten,ze zijn zo blind als een troep mollen bijeen en weten haast niet meer welke topics ze zouden starten over De Wever,daar kan je zien hoe radeloos ze zijn!!
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 00:44   #15
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
Ach,laat ze maar rustig sudderen die belgicisten,ze zijn zo blind als een troep mollen bijeen en weten haast niet meer welke topics ze zouden starten over De Wever,daar kan je zien hoe radeloos ze zijn!!
Zijn jullie toch kwallen,mannen zonder ballen, nietsnutten en 1 bende kuddebeesten.
Ik ze"g niet dat je niet voor je mening mag uitkomen, maar blijf er dan bij.
Enkele jaren geleden was het van Filip DW en nog eens Filip DW, toen was deze de half god van het forum.
Wie gaat het volgend jaar worden ?
dE rODE dUIVELS ?
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 02:24   #16
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
minder van hun vorige uitslag; misschien.
Oud 9 juni 2013, 02:28   #17
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Zijn jullie toch kwallen,mannen zonder ballen, nietsnutten en 1 bende kuddebeesten.
Ik ze"g niet dat je niet voor je mening mag uitkomen, maar blijf er dan bij.
Enkele jaren geleden was het van Filip DW en nog eens Filip DW, toen was deze de half god van het forum.
Wie gaat het volgend jaar worden ?
dE rODE dUIVELS ?
Ik zou zeggen, in uw plaats,... wees gelukkig dat het n BDW is die ze verafgoden in plaats van Filip de winter. Mocht dat straks weer keren zou je pas echt staan te janken als een geslagen hond.

Wat zijn jullie toch een echte zielige bende kloefkaffers, hé, als je het zo eens bekijkt. Een Belgisch product van bedenkelijke kwaliteit.

Laatst gewijzigd door Garry : 9 juni 2013 om 02:31.
Oud 9 juni 2013, 02:38   #18
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij hebben de eerste zonnige dagen geen goed gedaan aan Tobback 's hersenen.

Wat zegt hij:

'' Voor de SP.A bestaat een brede fond. Haast 40% van de Vlamingen overweegt om op ons te stemmen. Dat cijfer zit in de lift.''

Knettergek die vent !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 06:43   #19
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=De schoofzak;6670311]'
Citaat:
t Is misschien heel spijtig voor jou, maar ik lees die zaken helemaal anders.
Juist, dit is wat jij altijd al voorspelde. En zijn partijtoppers zijn slim genoeg om die discussie strikt intern te houden. Blijft natuurlijk de vraag of hij het gaat aanvaarden om zijn burgemeesterschap op te geven. Het kan, binnen het klassieke scenario om dan titelvoerende burgemeester te worden en dan toch een ministerschap op te nemen. Mogelijk. Hij kan dan min of meer terecht zeggen dat hij antwerpen niet in de steek heeft gelaten. Want in 2018 zal hij wel een tweede termijn willen als burgemeester neem ik aan.

Citaat:
Dat denk ik niet. Als n-va het zuiver tactisch speelt gaan ze tot en met de verkiezingen in alle toonaarden ontkennen dat hij zijn burgemeesterschap overweegt op te geven. Men zal gewoon zeggen dat het logisch is dat hij als voorzitter de campagne trekt. Punt aan de lijn.
Dus op een avond in mei gaan we een uitslag krijgen van n-va kiezers die denken dat BDW burgemeester van antwerpen blijft, de campagne heeft getrokken, de fakkel als voorzitter nu gaat doorgeven en geen minister president zal worden gezien dat nu eenmaal onverenigbaar is met het burgemeesterschap.

Als de realtiteit dan in het najaar 2014 toch anders zal blijken te zijn, is het toch te laat. De volgende verkiezingen zijn toch pas in 2018.
Of ben ik nu te cynisch ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 07:04   #20
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Dat denk ik niet. Als n-va het zuiver tactisch speelt gaan ze tot en met de verkiezingen in alle toonaarden ontkennen dat hij zijn burgemeesterschap overweegt op te geven. Men zal gewoon zeggen dat het logisch is dat hij als voorzitter de campagne trekt. Punt aan de lijn.
Dus op een avond in mei gaan we een uitslag krijgen van n-va kiezers die denken dat BDW burgemeester van antwerpen blijft, de campagne heeft getrokken, de fakkel als voorzitter nu gaat doorgeven en geen minister president zal worden gezien dat nu eenmaal onverenigbaar is met het burgemeesterschap.

Als de realtiteit dan in het najaar 2014 toch anders zal blijken te zijn, is het toch te laat. De volgende verkiezingen zijn toch pas in 2018.
Of ben ik nu te cynisch ?
Dat kun je toch van ver zien, alsof dat de rest van Vlaanderen het Antwerps burgemeesterschap zo belangrijk vindt.

Als de NVA in Vlaanderen 32% tot theoretisch misschien zelfs 39% haalt (naargelang de affaires van dat moment) dan kan De Wever niet aan de zijlijn blijven staan als burgemeester van een verkankerde stad. Nationaal zal hij evenwel geen mandaat opnemen, dat zie ik dan weer niet gebeuren en al zeker niet als premier.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be