![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry, Ik ga jou rode haringen niet vangen of geladen vragen achterna hollen. En waar zit ik constant te hakken op migranten en moslims?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 12 juni 2013 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn ook genoeg zelfhatende autochtonen die dat spelletje meespelen.
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Al qaeda en consoorten bestrijd je nu eenmaal niet met ze een boeket bloemetjes te kopen nee.
Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 12 juni 2013 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bon, punt van deze draad is intussen wel gemaakt:
Niets genereert meer haat bij links dan blije, trotse autochtone Europeanen die op een vreedzame manier hun eigen cultuur in het zonnetje zetten. Met dank aan de bereidwillige medewerking van onze linkse vrienden. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 12 juni 2013 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat?! CGKR, nu! Dit is onaanvaardbaar!
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toegeven, plezant is het nooit, en bij die van ons zitten ook vieze gasten, maar het is toch minder onaangenaam doorgaans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In diezelfde buurten vind je nu grote bende's jongeren van allochtone afkomst, gewelddadig en die graag vanalles scheefslagen, en daarvan komt 90 % in het gevang terecht uiteindelijk, en een goede 10 % gaan ergens werken, en daar hoor je niet meer van. Het verschil, zoals je kunt zien, ligt hem in het aantal percentjes, en d�*t is nu juist het probleem: ze zijn wel degelijk véél crimineler als de autochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Nee, dat bewijst dat ze in grote westerse steden een zedenverwilderde verloedering meemaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moerst ik ze haten zou ik hen willen dood zien. Laatst gewijzigd door meneer : 12 juni 2013 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is zoals met konijntjes : ik vind konijntjes heel lief, maar als er te veel zijn, vreten ze mijn ganse groententuin leeg, en dan begin ik zo te denken van " het zou toch tof zijn als ik een middel vond om er vanaf te geraken ". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tijd dat er een nieuwe écht Linkse Partij opstaat, die écht de belangen van het volk verdedigt, op economisch vlak, én die het immigratiePROBLEEM kordaat aanpakt, onderandere door een immigratieSTOP, en een TERUGKEER beleid. Zoiets bestaat er nog niet in België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thanks voor deze topic. Wie had er ooit gedacht dat Estland nog een optie zou geworden zijn. Met mijn uiterlijk blend ik perfect in de massa, ben ik van die islamieten vanaf en kan ik de schoon meiskes bewonderen. Eerst nog de taal leren uiteraard maar als het wat van Fins heeft is dat al een stapje vooruit. Wel wat frisjes in de winter maar dat neem ik er graag bij om weer tussen mijn "soortgenoten" te zitten.
![]() goh, dat blondje op 2.00 in de tweede video ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 12 juni 2013 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Rusland is alleen eerder een omgekeerd probleem. Daar worden soms de straten geterroriseerd door neo nazi,s. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest zoiets in rusland (maar ook Estland denk ik) gebeuren gaan vrienden en familie actief op zoek naar de daders. Als blijkt dat het migranten zijn, worden ze eerst eens goed bewerkt, daarna aan de politie overgeleverd die hen ook nog eens verrot klopt en alles afnemen, tenslotte in de gevangenis (geen lachertje in Rusland...) en als ze vrijkomen onmiddellijk gedeporteerd. Over het algemeen zijn "bruine" migranten uit bvb. Tajikistan heel voorzichtig als ze in Rusland wonen en werken, en proberen aandacht en de politie zoveel mogelijk te vermijden. Laatst gewijzigd door tomm : 12 juni 2013 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |