Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2013, 10:28   #81
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Dat vraag ik me ook af. U mag mij eens uitleggen wat uw probleem is met moslims en migranten. U zit er constant op te hakken.
Sorry, Ik ga jou rode haringen niet vangen of geladen vragen achterna hollen. En waar zit ik constant te hakken op migranten en moslims?

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 12 juni 2013 om 10:30.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 10:30   #82
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Maar het feit dat er, anders dan in de rest van de voormalige Sovjet-Unie, heel weinig gemengde huwelijken zijn, bewijst dat Esten racisten zijn.
Is dat dan geen racistisch bewijs ?
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 10:34   #83
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Ik denk dat zijn attitude vooral een normale reactie is op het feit dat zoveel moslims en migranten autochtonen haten.
Eerder op het feit dat deze cultuur driegt volledig ondermijnt te worden door unilaterale migratie en import van religioten en het idee dat blanke Europeanen geen enkel recht hebben om hun geschiedenis of cultuur te vieren.

Er zijn ook genoeg zelfhatende autochtonen die dat spelletje meespelen.
Oud 12 juni 2013, 11:03   #84
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dus uw punt is dat we ons moeten verlagen tot het niveau van al-Qaeda?
Al qaeda en consoorten bestrijd je nu eenmaal niet met ze een boeket bloemetjes te kopen nee.

Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 12 juni 2013 om 11:27.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 11:17   #85
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Bon, punt van deze draad is intussen wel gemaakt:
Niets genereert meer haat bij links dan blije, trotse autochtone Europeanen die op een vreedzame manier hun eigen cultuur in het zonnetje zetten.

Met dank aan de bereidwillige medewerking van onze linkse vrienden.

Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 12 juni 2013 om 11:21.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 11:53   #86
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...blije, trotse autochtone Europeanen die op een vreedzame manier hun eigen cultuur in het zonnetje zetten.
Wat?! CGKR, nu! Dit is onaanvaardbaar!
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 12:09   #87
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Waarom zouden die Estlanders racisten zijn ? Omdat je op die twee video's enkel autochtonen zag ? Zoveel te beter voor hen als die mensen in een land wonen dat hen niet afgepakt word door bruine en agressieve bruin mannen die alles scheefslagen wat niet te heet of te zwaar is.
Correctie: dit land wordt door niemand afgepakt. Autochtone Vlamingen hebben decennia lang voor partijen gestemd die actief massa-immigratie organiseren. Massa-immigratie overkomt Vlaanderen helemaal niet, het is het directe gevolg van de politiek die gevoerd is door partijen die keer op keer op keer, tot op vandaag de absolute meerderheid halen in Vlaanderen.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 13:53   #88
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Inderdaad, bijna al hun gedetineerden zijn Est. Fantastisch, evenals hun ratio van 265 gedetineerden per 100.000 inwoners, top drie in Europa! Toegegeven, hun cijfer daalt (fors) de laatste jaren, en zij zullen maar weinig Moslims tussen hun gevangenen hebben. Het is maar hoe je het bekijkt.
Als ik in het gevang moet zitten, 23 uur op 24 in een kamertje met drie andere gasten, dan heb ik liever dat het 3 van mijn Eigen Volk zijn, dan drie Tsjoetsjoek's van uit Chakamakka hoor.
Toegeven, plezant is het nooit, en bij die van ons zitten ook vieze gasten, maar het is toch minder onaangenaam doorgaans.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 13:57   #89
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik zo al die commentaren lees, besef ik toch dat het Brusselse vooroordeel dat Vlamingen racisten zijn wel ergens klopt, ik heb hier nog niet veel anders gehoord dan negatieve commentaar over migranten... Pas op, er zijn grote problemen met sommige migranten in België, maar dat ligt ook aan de Belgen, die dikwijls gewoon niet ingrijpen of het in hun broek doen als Marokkaanse jongetjes keet schoppen.

In Rusland bvb. zijn ook veel migranten uit Centraal-Azië, maar die moeten zich zo niet gedragen of het loopt heel slecht af.
Wacht maar tot een stuk of 20 van die " jongetjes " jou te grazen nemen in een verlaten weggetje ( of een verlaten metrogang ), zien of je dan ook niet in je broek doet als die gelijk zotten in je ingewanden aan het stampen zijn. (" kicking the shit out of you " zoals de Anglo-Saxons zeggen)
Oud 12 juni 2013, 14:05   #90
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Luister, crapuul dat zich misdraagt moet petsen krijgen. Maar niet alle migranten in België misdragen zich, de meeste die ik ken zijn hardwerkende, belasting betalende gezinnen.
Toen ik vroeger op het Kiel woonde, waren de jonge gasten uit de populaire wijken verzameld in grote bende's, die zich nozems noemden, en die dikwijls onder elkaar gingen vechten. Een goede 10 % van die nozems kwam uiteindelijk in het gevang terecht, de rest kalmeerden met de jaren, vonden werk in ' fabriek, op de bouwwerf, maakten met hun lief een paar kinderen enz, en daar hoorde je niet meer van.
In diezelfde buurten vind je nu grote bende's jongeren van allochtone afkomst, gewelddadig en die graag vanalles scheefslagen, en daarvan komt 90 % in het gevang terecht uiteindelijk, en een goede 10 % gaan ergens werken, en daar hoor je niet meer van.
Het verschil, zoals je kunt zien, ligt hem in het aantal percentjes, en d�*t is nu juist het probleem: ze zijn wel degelijk véél crimineler als de autochtonen.
Oud 12 juni 2013, 14:08   #91
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar wel iets tegen niet-gemengde huwelijken kennelijk.

Je ziet eigenlijk in de hele wereld heel weinig gemengde huwelijken, behalve in Westerse grootsteden.
Dat bewijst eigenlijk dat de hele wereld racisten zijn, niet?
Nee, dat bewijst dat ze in grote westerse steden een zedenverwilderde verloedering meemaken.
Oud 12 juni 2013, 14:10   #92
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu gaat u me niet proberen wijsmaken dat u geen moslims of migranten haat, hoop ik.
Ik haat ze niet. Ik zie ze zo graag dat ik niet anders wens als ze gelukkig te zien leven in hun eigen biotoop.
Moerst ik ze haten zou ik hen willen dood zien.

Laatst gewijzigd door meneer : 12 juni 2013 om 14:10.
Oud 12 juni 2013, 14:13   #93
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat vraag ik me ook af. U mag mij eens uitleggen wat uw probleem is met moslims en migranten. U zit er constant op te hakken.
Er zijn er véél te VEEL !
Het is zoals met konijntjes : ik vind konijntjes heel lief, maar als er te veel zijn, vreten ze mijn ganse groententuin leeg, en dan begin ik zo te denken van " het zou toch tof zijn als ik een middel vond om er vanaf te geraken ".
Oud 12 juni 2013, 14:15   #94
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus uw punt is dat we ons moeten verlagen tot het niveau van al-Qaeda?
Bandieten kan je niet bestrijden met waterpistooltjes of een vermanend vingertje. Zelfs niet met een zakske snoepgoed.
Oud 12 juni 2013, 14:16   #95
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Het voelt zeker goed om u te wentelen in zelfmedelijden. Ook al weet u dat u pure onzin verkoopt. Ik heb geen enkel probleem met het feit dat de Esten hun traditionele klederdracht dragen en aan volksfeesten doen, zoals ik reeds eerder gezegd heb. Mijn probleem met de Baltische staten bevind zich op andere onderdelen van de maatschappij.
Wij zouden aan die Esten een voorbeeld moeten nemen in wat betreft vreemdelingenbeleid.
Oud 12 juni 2013, 14:20   #96
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Correctie: dit land wordt door niemand afgepakt. Autochtone Vlamingen hebben decennia lang voor partijen gestemd die actief massa-immigratie organiseren. Massa-immigratie overkomt Vlaanderen helemaal niet, het is het directe gevolg van de politiek die gevoerd is door partijen die keer op keer op keer, tot op vandaag de absolute meerderheid halen in Vlaanderen.
Het is dan ook kiezen tussen de pest en de cholera in België.
Tijd dat er een nieuwe écht Linkse Partij opstaat, die écht de belangen van het volk verdedigt, op economisch vlak, én die het immigratiePROBLEEM kordaat aanpakt, onderandere door een immigratieSTOP, en een TERUGKEER beleid.
Zoiets bestaat er nog niet in België.
Oud 12 juni 2013, 15:56   #97
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

thanks voor deze topic. Wie had er ooit gedacht dat Estland nog een optie zou geworden zijn. Met mijn uiterlijk blend ik perfect in de massa, ben ik van die islamieten vanaf en kan ik de schoon meiskes bewonderen. Eerst nog de taal leren uiteraard maar als het wat van Fins heeft is dat al een stapje vooruit. Wel wat frisjes in de winter maar dat neem ik er graag bij om weer tussen mijn "soortgenoten" te zitten.

goh, dat blondje op 2.00 in de tweede video

Laatst gewijzigd door Skobelev : 12 juni 2013 om 15:59.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 16:11   #98
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik zo al die commentaren lees, besef ik toch dat het Brusselse vooroordeel dat Vlamingen racisten zijn wel ergens klopt, ik heb hier nog niet veel anders gehoord dan negatieve commentaar over migranten... Pas op, er zijn grote problemen met sommige migranten in België, maar dat ligt ook aan de Belgen, die dikwijls gewoon niet ingrijpen of het in hun broek doen als Marokkaanse jongetjes keet schoppen.

In Rusland bvb. zijn ook veel migranten uit Centraal-Azië, maar die moeten zich zo niet gedragen of het loopt heel slecht af.
2

In Rusland is alleen eerder een omgekeerd probleem. Daar worden soms de straten geterroriseerd door neo nazi,s.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 21:49   #99
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
No shit, 't is dan ook crisis. Vergeleken met de andere ex-Soviet republieken is 13,4% werkloosheid het Aardse paradijs.
Rusland heeft een werkloosheid van rond de 8%.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 21:57   #100
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Wacht maar tot een stuk of 20 van die " jongetjes " jou te grazen nemen in een verlaten weggetje ( of een verlaten metrogang ), zien of je dan ook niet in je broek doet als die gelijk zotten in je ingewanden aan het stampen zijn. (" kicking the shit out of you " zoals de Anglo-Saxons zeggen)
Heb dat al meegemaakt, maar niet in België. nu goed, ligt ook aan onze politie die te weinig ingrijpt, justitie die zulke daden niet streng genoeg bestraft, en het feit dat omstaanders te bang zijn om in te grijpen. Ik heb al meegemaakt dat een opa'tje op een volle tram in antwerpen gepest en uitgescholden werd door Marokkanen, en geen mens die reageerde... ik reageerde, waarop ze mij begonnen uit te schelden. En wederom niemand die reageerde... als ik niet alleen was geweest hadden die jongetjes een goed pak rammel gekregen.

Moest zoiets in rusland (maar ook Estland denk ik) gebeuren gaan vrienden en familie actief op zoek naar de daders. Als blijkt dat het migranten zijn, worden ze eerst eens goed bewerkt, daarna aan de politie overgeleverd die hen ook nog eens verrot klopt en alles afnemen, tenslotte in de gevangenis (geen lachertje in Rusland...) en als ze vrijkomen onmiddellijk gedeporteerd.

Over het algemeen zijn "bruine" migranten uit bvb. Tajikistan heel voorzichtig als ze in Rusland wonen en werken, en proberen aandacht en de politie zoveel mogelijk te vermijden.

Laatst gewijzigd door tomm : 12 juni 2013 om 22:02.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be