Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2013, 10:30   #241
giserke
Banneling

Standaard

Daar moet geen bewijs van zijn! Ik noem dat de kat bij de melk zetten!

In een democratische rechtstaat zijn genoeg middelen om een onderzoek te openen naar bepaalde personen.
Er kan mits toestemming van de rechtbank, die oordeelt op basis van een goed dossier van vermoedens, altijd iemand worden gecontroleerd.

Laatst gewijzigd door giserke : 13 juni 2013 om 10:30.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 10:32   #242
giserke
Banneling

Standaard

Straks gaan we huizen uitkammen, en mensen van hun bed lichten zonder toestemming van de rechtbank.

Zo een Rambo flikje die eens kan beslissen, ja daar in die straat of die straat kan mogelijk een crimineel wonen, wel we gaan heel die wijk onderste boven keren.
Oud 13 juni 2013, 10:36   #243
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
HILARISCH!!!!!!!!!! KIJK EENS NAAR DE WAARDEN AAN DE LINKERKANTEN VAN DE GRAFIEKJES! DUS DE WAARDE VAN DE VERTICALE LIJNEN!!!!!!!!!!!!!

Grafiek 1: Van waarde 2 --> 3
Grafiek 2: Van waarde 2 --> 3
Grafiek 3: Van waarde 1.58 --> 1.6
Grafiek 4: Van waarde 55 --> 68

ALLEMAAL WAARDEN DIE STIJGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inderdaad, ze stijgen. Ik had het niet opgemerkt omdat ik naar een legende op zoek was. Maar goed, een onverbeterlijke fout...

Uw terechtwijzing ivm deze was op zijn plaats.

What is Alexa Traffic Rank?

The global traffic rank is a measure of how a website is doing relative to all other sites on the web over the past 3 months. The rank is calculated using a combination of the estimated average daily unique visitors to the site and the estimated number of pageviews on the site over the past 3 months. The site with the highest combination of unique visitors and pageviews is ranked #1.

Goed, U vroeg :"Heeft iemand het googlen gelaten?"

Nee dus, er werd meer gegoogled, ik beweerde jammer genoeg het tegendeel.

Kan U mij echter deze verandering (piek) verklaren zonder er de bekendmaking van PRISM er bij te betrekken?

Don't think so.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 10:36   #244
giserke
Banneling

Standaard

En er is geen misbruik?
Oud 13 juni 2013, 10:39   #245
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Yes. Ik heb het gezien.

Ik was gewoonweg te snel in mijn besluit, mijn oprechte excuses voor deze fail.

Maar, desalniettemin zien we begin juni een onverklaarbare verandering (een duidelijke spike dus ipv daling).

De daling welke ik wou doen uitschijnen is dus hartstikke fout, maar de invloed van het bekendmaken van PRISM op het IT-verkeer is duidelijk.

In dit geval, bedankt voor de correctie. U beweerde echter iets zonder data aan te brengen, ik wou wel data aanbrengen maar was te snel met het interpreteren ervan... tja, fail big time. Bijzonder onaangenaammmm.

That sucks.
Los van de vergissing...schaam je je nu niet voor het persoonlijk aanvallen van mij terwijl je gewoonweg mis was? Waarom mensen altijd anderen persoonlijk beginnen aanvallen omwille van een andere mening is mij een raadsel....ik zou zeggen...leer eruit.

Sterk dat je het tenminste toegeeft! Had ik alvast niet verwacht. Dergelijke mensen zijn dungezaaid op dit forum.

Los daarvan...je vond deze cijfers een bewijs om te besluiten dat mensen tegen de opslag van gegevens zijn...dus nu kan je niet anders dan het tegendeel te beweren en besluiten...niet? Of ga je zelfs toegeven dat deze grafieken welke je probeerde te MISBRUIKEN eigenlijk geen hol zeggen?

We zien een verandering ja...onverklaarbaar...? Als je een grafiek van enkele jaren hebt kan je bekijken of het geen meer voorkomende tendens is. Zoals ik al zei...vakanties...examens...gebeurtenissen zoasl in Turkije...
Maar ja, jouw besluit was meteen dat 1 maand voldoende was...
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 10:40   #246
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wat een afgang...maja dat krijg je door maar wat blind te bashen e.

Gewoon wat blind GOOGELEN veronderstel ik Niet eens de tijd nemen om te kijken wat de info wil zeggen en blind posten op een forum om wat te bashen. Dat is wat jullie doen.
Blind googlen???

Ik doe de moeite om spoedig op U te kunnen antwoorden en data aan te brengen, dit terwijl ik hier nog met wat andere zaken bezig ben.

Ik geef mijn fouten zonder problemen toe. Eerlijk is eerlijk.

Afgang ja, dat geef ik toe. Men kan niet steeds winnen.
HIER
Oud 13 juni 2013, 10:42   #247
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Straks gaan we huizen uitkammen, en mensen van hun bed lichten zonder toestemming van de rechtbank.

Zo een Rambo flikje die eens kan beslissen, ja daar in die straat of die straat kan mogelijk een crimineel wonen, wel we gaan heel die wijk onderste boven keren.
Nee, want men gaat geen huizen uitkammen zonder reden. Daar gaan ze zich heus niet mee bezig houden.

Straks gaan nog meer Marokanen diefstallen plegen...allemaal aanklagen en opsluiten, nu al!!!!!

Laatst gewijzigd door illwill : 13 juni 2013 om 10:42.
Oud 13 juni 2013, 10:43   #248
giserke
Banneling

Standaard

Heb je daar bewijs van?
Oud 13 juni 2013, 10:46   #249
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blind googlen???

Ik doe de moeite om spoedig op U te kunnen antwoorden en data aan te brengen, dit terwijl ik hier nog met wat andere zaken bezig ben.

Waarom spoedig?
Het gaat niet om snel wat onzin op een forum te gooien...de juiste info graag.
Je klaagt aan dat men mensen hun gegevens gaat doorzoeken en zo onterecht en te snel mensen gaat veroordelen...wat heb jij nu net gedaan dan?

Precies het mooie voorbeeld van hoe het niet moet.

Het gaat niet om winnen. Denk je dat ik hier ben om te winnen?

Ik geef mijn mening en stel vragen...en wat velen niet kunnen laten is anderen, die hun eigen mening niet delen persoonlijk aan te vallen, zonder ENIGE reden. Net zoals jij dat deed.

Aanvaard anderen hun mening is ga een discussie voeren, antwoord op elkaars vragen...maar aanvaard een ander zijn mening en het zal veel leuker worden op dit forum.
Oud 13 juni 2013, 10:47   #250
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je daar bewijs van?
Dat hebben we toch niet nodig volgens jou! Dus opsluiten die mensen!
Oud 13 juni 2013, 10:49   #251
giserke
Banneling

Standaard

Dat begint hier een randdebielendraad te worden illwill.
Oud 13 juni 2013, 10:58   #252
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En?
Oud 13 juni 2013, 11:01   #253
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals, jij past rechten aan afhankelijk van de personen die jij leuk of niet leuk vind.
Weet je waar dat vergelijkbaar mee is kerel? Dictaturen ed.
Politieke tegenstanders uitschakelen...ring a bell?
En jij hebt het over misbruik van gegevens terwijl je zelf openlijk uitkomt voor misbruik van macht. Als jij het voor het zeggen zou hebben tenminste.
Oud 13 juni 2013, 11:04   #254
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Los van de vergissing...schaam je je nu niet voor het persoonlijk aanvallen van mij terwijl je gewoonweg mis was? Waarom mensen altijd anderen persoonlijk beginnen aanvallen omwille van een andere mening is mij een raadsel....ik zou zeggen...leer eruit.

Sterk dat je het tenminste toegeeft! Had ik alvast niet verwacht. Dergelijke mensen zijn dungezaaid op dit forum.
Nee, ik schaam mij niet.

Los van de vergissing en de woordenwisseling heb ik U trouwens niet meer persoonlijk aanvallen dan U, ik C/P-de praktisch Uw repliek op dat gebied. Ik herinner me enkel de vraag ivm met IQ. Nogmaals ivm deze mijn excuses.
Ik heb me vergist en heb mijn fout toegeven. U hebt er trouwens zelf ook even over gedaan om mijn fout op te merken. Zulke dingen gebeuren namelijk 'in the heat of the fire' en zich dan nog eens met andere zaken bezigen.

Soit, ik heb op dit forum steeds mijn fouten toegegeven. Dat vind ik belangrijk en vooral correct. Zoals U reeds opmerkte, niet iedereen doet dat.

Bekijkt U mijn topic ivm het IPPC en de CO2-zwendel, daar zal U vele grafieken en diepgaande analyses van grafieken zien... ik was veel te snel in dit geval. Maar het is nu eenmaal zo.

Nuff...

Terug OnT

Citaat:
Los daarvan...je vond deze cijfers een bewijs om te besluiten dat mensen tegen de opslag van gegevens zijn...dus nu kan je niet anders dan het tegendeel te beweren en besluiten...niet? Of ga je zelfs toegeven dat deze grafieken welke je probeerde te MISBRUIKEN eigenlijk geen hol zeggen?

We zien een verandering ja...onverklaarbaar...?
Als je een grafiek van enkele jaren hebt kan je bekijken of het geen meer voorkomende tendens is. Zoals ik al zei...vakanties...examens...gebeurtenissen zoasl in Turkije...
Maar ja, jouw besluit was meteen dat 1 maand voldoende was...
De grafieken en de dip welke uiteindelijk een spike bleek rondom de datum van bekendmaking van het bestaan van PRISM is dus niet relevant naar Uw mening???

Goed, U vermeldt Turkije etc...

Mooi punt, ik zal trachten meer info/data te zoeken, ik zal me alvast niet opnieuw vergissen, ik heb U trouwens reeds een mooie gegeven, dit zeer tegen mijn zin. Het doet zeer bud! Maar dat hoort bij het spel.

edit : Ik respecteer meestal iedereen, mijn niveau was even wat gezakt. Ik zal proberen het opnieuw wat op te krikken, maar ik beloof niets.

Eerlijk is eerlijk.

edit2: Goed, ik schaam mij een beetje. Maar ik ben het absoluut niet eens met U. Kan U in 5 of minder/meer regels eens samenvatten wat U eigenlijk beweert over deze indrukwekkende spionagezaak? Een 'recap' als het ware...

Graag.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 13 juni 2013 om 11:16.
Oud 13 juni 2013, 11:10   #255
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, ik schaam mij niet.

Los van de vergissing en de woordenwisseling heb ik U trouwens niet meer persoonlijk aanvallen dan U, ik C/P-de praktisch U repliek op dat gebied. Ik herinner me enkel de vraag ivm met IQ. Nogmaals ivm deze mijn excuses.
Ik heb me vergist en heb mijn fout toegeven. U hebt er trouwens zelf ook even over gedaan om mijn fout op te merken. Zulke dingen gebeuren namelijk 'in the heat of the fire' en zich dan nog eens met andere zaken bezigen.

Soit, ik heb op dit forum steeds mijn fouten toegegeven. Dat vind ik belangrijk en vooral correct. Zoals U reeds opmerkte, niet iedereen doet dat.

Bekijkt U mijn topic ivm het IPPC en de CO2-zwendel, daar zal U vele grafieken en diepgaande analyses van grafieken zien... ik was te snel. Maar het is nu eenmaal zo.

Nuff...

Terug OnT

De grafieken en de dip welke uiteindelijk een spike bleek rondom de datum van bekendmaking van het bestaan van PRISM is dus niet relevant naar Uw mening???

Goed, U vermeldt Turkije etc...

Mooi punt, ik zal trachten meer info/data te zoeken, ik zal me alvast niet opnieuw vergissen, ik heb U trouwens reeds een mooie gegeven, dit zeer tegen mijn zin. Het doet zeer bud! Maar dat hoort bij het spel.

edit : Ik respecteer meestal iedereen, mijn niveau was even wat gezakt. Ik zal proberen het opnieuw wat op te krikken, maar ik beloof niets.

Eerlijk is eerlijk.
Als ik iemand zonder reden persoonlijk aanval...dan zou ik me toch wel schamen!

Zolang je niet kan bewijzen waarom er een stijging of daling is...betekend het voor mij niets nee. Nu los daarvan, zal het mijn mening op zich ook niet veranderen. Ik bazeer mijn mening niet adhv die van anderen. Al was het aantal googlers gedaald naar 1...dat maakt mij geen hol uit.

Ik heb toch mogelijke verklaringen gegeven.

Maar waarom zou je je verdiepen? Volgens jouw waren deze grafieken het bewijs dat mensen tegen het verzamelen van gegevens ware. Het zijn dezelfde grafieken, alleen geven ze niet de getallen die jij wilde...maar je kan toch met dezelfde grafieken nu toch ook een ander besluit maken. Omdat het nu plots niet in je kraampje past is meer onderzoek nodig? Dat is zo hypocriet als maar kan e kerel!

Ik val nooit iemand als eerste aan, NOOIT!

Laatst gewijzigd door illwill : 13 juni 2013 om 11:16.
Oud 13 juni 2013, 11:16   #256
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blind googlen???

Dus je hebt gegoogled?
Oud 13 juni 2013, 11:23   #257
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Zolang je niet kan bewijzen waarom er een stijging of daling is...betekend het voor mij niets nee. Nu los daarvan, zal het mijn mening op zich ook niet veranderen. Ik bazeer mijn mening niet adhv die van anderen. Al was het aantal googlers gedaald naar 1...dat maakt mij geen hol uit.

Ik heb toch mogelijke verklaringen gegeven.

Maar waarom zou je je verdiepen? Volgens jouw waren deze grafieken het bewijs dat mensen tegen het verzamelen van gegevens ware. Het zijn dezelfde grafieken, alleen geven ze niet de getallen die jij wilde...maar je kan toch met dezelfde grafieken nu toch ook een ander besluit maken. Omdat het nu plots niet in je kraampje past is meer onderzoek nodig? Dat is zo hypocriet als maar kan e kerel!

Het verband tussen deze verandering in IT-verkeer en de bekendmaking van het bestaan van PRISM is oneindig maal duidelijker dan bvb. het verband tussen de zogenaamde climate-change en CO2.

Laat ons duidelijk zijn.

2 : U valt nooit als eerste aan... Ik zal dat checken, maar dat was niet mijn indruk.
HIER
Oud 13 juni 2013, 11:38   #258
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In een democratische rechtstaat zijn genoeg middelen om een onderzoek te openen naar bepaalde personen.
Er kan mits toestemming van de rechtbank, die oordeelt op basis van een goed dossier van vermoedens, altijd iemand worden gecontroleerd.
Is in tijden als deze niet efficiënt genoeg.

De moslimwereld zit in een barbaarse logica die aanleiding heeft gegeven tot de ergste aanslagen tegen onze onschuldige burgers (New York 9/11, London, Madrid, Israel, Bali - tegen Australiërs, noem maar op....).

Gewone onderzoeken met toestemmingen van rechtbanken en andere ellenlange procedures waren onvoldoende om dit te voorzien, laat staan te verijdelen.

De vertrengde wetten en scherpere toezicht door diverse inlichtingendiensten hebben daar op een vrij gevoelige wijze verandering in gebracht.

Nu staan die moslims vooral mekaar af te maken in hun eigen landen.

Laatst gewijzigd door Antoon : 13 juni 2013 om 11:39.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 11:47   #259
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

...

Bekijkt U volgende posting van mij eens @illwill :

http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=64

Uw post waarop ik reageerde waarin U 'get banned' schrijft is echter blijkbaar 'verwijderd'.

HIER
Oud 13 juni 2013, 11:53   #260
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hierzie, op de moment dat stadsambtenaren in 40 duizenden joden registreerden op de markt in Antwerpen, zou je hen die vraag nog eens kunnen stellen.

Klojo 1 zegt: geef me uw pistool.
pipo 2 zegt: waarom? Je gaat me doodschieten
Klojo 1 zegt: heb je daar bewijzen van dat ik U ga afknallen?
Pipo 2 geeft zijn pistool af. En kan maar bang zitten afwachten of klojo 1 niet gaat schieten.

Ondertussen is Pipo 2 zijn pistool wel kwijt.

Gezellig hé?
Meer dan dat!!!

Zou Dolfke PRISM gehad hebben, dat waren er nu nog 0,0 echte Joden over.

Ze moesten het echter met die fameuze IBM ponskaartjes, een paar armbandjes en tattoes doen, een heel pakske lastiger.

Heden zal het zonder twijfel sneller gaan... en het komt, laat dat duidelijk zijn.
HIER
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be