![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Wat was dat ook alweer met neutraliteit?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe laag kan je als partij vallen? Goed dat ze van die "puriteinse kwezel" verlost zijn, maar dan heb je nog Pater Tanguy...
Eens zien wat de trouwe FDW trawanten hierover te zeggen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dat is 1 van de vele redenen waarom ik nooit VB zal stemmen. bende idiote christenen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe lang gaat het duren vooraleer een diehard VB-fan dit gaat vergoeilijken? ik wed op een vergelijking met de islam.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch goed, weer minder mensen die Blok stemmen en meer mensen die N-VA stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien dat de duivel fantasieverhaaltjes zijn, en dat duiveluitdrijvingen dus iets is voor achterlijke mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat valt toch ook onder "vrijheid, blijheid?"
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Zoals rondlopen met een middeleeuwse vlag en een middeleeuwse veldslag herdenken?
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had al schrik dat het VB een grote score zou gaan halen in 2014, maar als ik ze zo bezig zie dan denk ik dat mijn vrees ongegrond is.
Gelukkig kunnen we het VB niet tegen zichzelf beschermen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Komaan Jan, dat meen je toch niet ? Van een parlement verwacht je toch wel dat ze zich beperkt tot hun functie en wat daarbij komt. En niet dat ze binnen haar muren toelaat dat (eender welke) godsdienst daar via rituelen en samenkomsten een georganiseerd karakter krijgt ?
Wat als er morgen een aantal van onze moslim verkozenen hun tapijt meenemen om op de gestelde uren zich naar Mekka te richten en hun gebed te doen ? Ik weet ook wel dat dit een afzeik-draadje is, maar is het los van elke persoonlijke overtuiging niet best om dat allemaal buiten het domein van het parlement te houden ? Voor alle duidelijkheid : als men morgen vraagt om een lokaal te voorzien voor samenkomst van de unie van vrijzinnige verenigingen zal ik met evenveel overtuiging "ja" zeggen als men vraagt of dat problematisch is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast is het zo dat ieder parlementslid nog steeds over zijn individuele vrijheid beschikt. Als hij wil bidden in zijn bureau, dan heeft hij daar het recht toe. Ook met meerderen. In niets wordt hier de neutraliteit van het parlement als dusdanig geschonden. En ja, als een parlementslid dat moslim is, in zijn bureau wil bidden, zie ik niet in waar het probleem schuilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vergelijking? Hebben ze soms gebeden dat er een vliegtuig binnevliegt in het parlement of een ongelovige de keel overgesneden? Ik zie de vergelijking niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik begrijp niet echt waarom hier een probleem van gemaakt wordt. Laatst gewijzigd door mvd : 14 juni 2013 om 11:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel in de beslotenheid van het bureau. Wat is de volgende stap? Verbieden dat een parlementslid als ontspanning enkele bladzijden uit een roman leest in zijn bureau? Ook niet compatibel met zijn parlementair werk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu blijkt dat het VB een partij is die aan duiveluitdrijvingen doet, ik bedoel, kom nu, je bent toch geen achterlijke boer uit de middeleeuwen he Jan?
![]() |
![]() |