![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Momenteel erger ik me aan een parkeerboete. Nochtans ben ik van mening dat elke overtreding beboet moet worden. Ik zal ze dan ook betalen, maar er wringt toch iets.
Ik ga een dierbare bezoeken in een hospitaal 40 km van mijn woonplaats. De website van het hospitaal toont welke straat ik moet ingaan om de parking op te rijden. Ter plaatse, oops, er zijn bouwwerken bezig en de ingang van de parking is gesloten. Maar een beetje verder is er een plaatsje vrij in de straat. (Er staat al een hele rij auto's geparkeerd) Een paar uur later komen we terug en vinden we een boete. Dit is een blauwe zone en we hadden geen schijf gezet. Het blauwe zone plakkaat hebben we niet gezien omdat die aan het begin van de straat staat, maar we dachten de parking van het hospitaal te kunnen gebruiken en hebben er dus niet opgelet. Eénmaal daar was er geen enkele waarschuwing in de zin van, je kan niet binnen, maar pas op, 't is wel een blauwe zone hier. En natuurlijk stuurt men de controleurs uit, goed wetende dat hier, onder deze omstandigheden, lekker veel te oogsten valt. Die boete is klein grut vergeleken met het verdriet van het hospitaalbezoek, maar ik vind het wel een aasgierenstrategie. Men had minstens een (tijdelijk) verkeersbord ter hoogte van de gesloten parkeeringang mogen zetten. Maar nee, hier valt kassa-kassa te halen.
|
|
|
#6302 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#6303 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#6304 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als protest eigenlijk. NOOIT meer iets van gehoord tot op heden..... |
|
|
|
|
|
|
#6305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6306 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6307 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
In de saus verstopte peperbollen.
Er komt stoom uit mijn neus
|
|
|
#6308 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#6309 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beter kijken.
|
|
|
|
|
|
#6310 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nee, er stond er echt geen.
Hun uitleg was dat ik dan mijn parkeerschijf had moeten leggen... Waar dat in het verkeersreglement staat weet ik ook niet, ik heb mijn theorieboek nooit opengehad en blijkbaar erg goed gegokt op het examen
|
|
|
#6311 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De avatar van Demper ergert me ook, zo'n donker geval zeg, daar word je niet meteen vrolijk van
|
|
|
#6312 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Oei, we zijn zondag. |
||
|
|
|
|
|
#6313 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zou Demper die avatar als t-shirt dragen, zodat ze beter op hem kunnen mikken ?
|
|
|
#6314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De pillen liggen op de keukentafel. |
|
|
|
|
|
|
#6315 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6316 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6317 |
|
Banneling
|
Sluikstort nabij Maasbrug ergert me mateloos.
|
|
|
|
|
|
#6318 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger me aan al wie bullshit gelooft, er nog fier over loopt, en zich gedraagt of hij (moreel) superieur is aan anderen die niet in bullshit geloven.
|
|
|
|
#6319 |
|
Parlementslid
|
Ik erger me vooral aan mensen die niet beseffen dat alles bullshit is
|
|
|
#6320 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij het in de vlucht nalezen van de online kranten (die gelukkig weer "up to date" zijn) aan dit:
Michelle Martin stort 40 euro aan vader Eefje Lambrecks één van de kranten die het blokletterde Weer kan ik het niet nalaten om aan de guillotine te denken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|