Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2013, 16:04   #241
R.Verhiest
Gouverneur

R.Verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Het is niet voor niets dat newbies als jij de status "Vreemdeling" krijgen. Ik zou zeggen pas u aan of verhuis naar een zandbak buiten Europa.

Dat je daar helemaal zelf opkomt ! Voor wanneer heb je je verhuis gepland ?
R.Verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 16:11   #242
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toshiro Bekijk bericht
Ik kon het niet laten om een account aan te maken en te reageren op deze thread. Ik ben zelf van Marokkaanse afkomst en ben zelf ook moslim (ik bezie de Koran niet als een boek met regels die je moet volgen, maar als een boek met richtlijnen die ik op men eigen manier interpreteer) en mijn klein broertje van 5 zit toevallig op die school. Toch ziet u mij niet tussen die mensen staan. Ik wacht wel een onderzoek af en neem dan wel de nodige gerechtelijke stappen (wat ik best vermeld aangezien jullie hier serieuze vooroordelen hebben over Marokkanen). Ik kan jullie ook vertellen dat er over de 300 kinderen op die school zitten waarvan meer dan de helft allochtoon zijn (wat vrij normaal is aangezien het Kiel vooral uit allochtonen bestaat) en toch ziet u misschien maar 50 ouders op dat filmpje, dus zelfs geen 20% van de ouders (ruwe schattig: 50% van 300 leerlingen geeft 150 kinderen met 2 ouders geeft dus 300 volwassenen en stel dat er sommige gescheiden zijn, kom je zelfs niet aan 20% maar we gaan niet moeilijk doen). Ik begrijp dus sommige mensen hun standpunt niet in deze thread. Alle Marokkanen en/of moslims (2 verschillende dingen) slecht praten zonder zelf even na te denken vind ik overdreven idioot. Ik geef toe dat ik zelf als Marokkaan weg wil uit het Kiel en dat is ook het eerste wat ik doe vanaf ik mijn master heb al ben ik hier opgegroeid. Mijn buren zijn autochtoon en hebben in al de jaren dat we hier wonen nog nooit geklaagd over ons. Ze zijn zelfs zo ver gegaan om een cadeautje kopen voor de geboorte van mijn klein broertje paar jaar terug terwijl wij niet eens een feest hebben gegeven, dus de glimlach die ik elke ochtend te zien krijg wanneer ik naar mijn studentenwerk (ik werk al van mijn 16 en betaal mijn eigen studies) of school vertrek is steeds welgemeend. Dat jullie een slechte ervaring hebben gehad met Marokkanen geeft jullie niet het recht om ze zo aan te vallen! Ik heb zelf ook racisme ondervonden (van autochtonen), maar u zal mij nooit iets slechts horen zeggen over Belgen. Een mens is een mens ongeacht de afkomst. Als u dat niet kunt aanvaarden hebt u pech maar dat is nu eenmaal een feit.

Voor de geïnteresseerden: ik heb mijn bachelor industrieel ingenieur chemie al afgemaakt en volgend jaar rond ik mijn master af. Ik heb een blanco strafblad en mijn laatste verkeersboete dateert zelfs van 3 jaar terug. Men ex is een autochtoon (en atheïst) en had ik ook aan men ouders voorgesteld en men ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan, dus ik kan u verzekeren dat wij geïntegreerd zijn. Ik ben tegen terrorisme, extremisme en racisme. Mijn beste vrienden zijn allemaal afkomstig uit verschillende landen (Servië, Suriname, België (autochtoon dus), Rusland en Afghanistan) en we vormen samen een multiculturele groep die al jaren met elkaar omgaan. We hebben nog nooit iemand lastig gevallen, of in aanraking geweest met drugs of wat dan ook en ieder van ons heeft al minstens zijn bachelor. Alle Marokkanen dat ik ken (al zijn dat er maar weinig) volgen mijn gedachtegang dus ik ben niet gewoon een uitzondering.

Ben benieuwd welke argumenten sommige van jullie gaan gebruiken om mij af te breken. Ik moet wel toegeven, op het moment vind ik het grootste deel van de gebruikers die in deze thread reageren idioten en dit is niet gebaseerd op hun afkomst, maar op de inhoud van hun reacties.
Jij bent wel een uitzondering samen met enkele andere uitzonderingen.

Je berekening van het aantal leerlingen in die school en het aantal ouders is te nuanceren; in die zin dat die juf niet alle leerlingen van de school in haar klas had (als ze een misdrijf heeft begaan).

Rationeel bekeken gaat het dus niet om het ander onderwijzend personeel en hun klasjes of hun leerlingen.

Een kleuterklasje telt normaal gezien niet meer dan 25 leerlingen. Ik neem dus voorzichtig aan dat de ouders van die leerlingen aan de schoolpoort stonden en niet andere mensen. Dat laatste is eigenlijk ook een onderzoek waard.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 16:16   #243
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Veel verschil met u en de andere Marokkann is er niet. Moest ik Marokkaan zijn, ik zou beschaamd zijn om dat te zeggen. Omdat 99% van de Marokkanen hier puur uitschot is. Autochtonen worden voortdurend door Marokkanen uitgescholdenn voor sale pute, vuile hoer, of in het beste geval voor vuile Belg. Op het openbaar vervoer zitten jullie voortdurend met jullie poten in de broekjes van onze meisjes.
Nu is er MISSCHIEN iets in de andere richting gebeurt dat op jullie standaard gedrag lijkt. En staat het kot op stelten.

Allez ... toch ene die op het eerste zicht (en zoals ik) niet in de val trapt. Dat kan niet gezegd worden van circe en BonBon die onmiddellijk alles geloven wat onze nieuwe vreemdeling vertelt. Zonder eerst even af te wachten hoe zijn houding tov moslims en allo's is binnen een 100-tal posts. Ooit van het paard van Troje gehoord circe en BonBon ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 16:26   #244
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb heel deze draad doorgenomen, en het grootste deel breekt hier duidelijk moslims/Marokkanen af. Dat je de mensen afbreekt in het filmpje kan ik begrijpen, maar om aan de hand van dat filmpje alle moslims/Marokkanen af te breken kan ik niet goedkeuren (wat in deze thread ook gebeurd). Gelukkig zijn er ook mensen bij (al zijn het maar een paar) die wel een verstandige reactie plaatsen.

Hartelijk dank voor de fellicitaties!
Het gaat 'm over een klasje van 25 leerlingen in een 'normale' basisschool met ongeveer 50% moslims, dus 12 leerlingen met islamitische achtergrond.

Niets speciaal aan die school dus die meute haatzaaiers aan de schoolpoort zouden toch deel moeten uitmaken van de gemiddelde moslim in antwerpen, of was dat een speciale school met een hoge concentratie radicalen ofzo?

Die moslims aan de schoolpoort zijn dus wel degelijk een doorsnede van een groot deel van de moslims in Antwerpen, tenzij je kunt aantonen dat Het Kiel een grotere concentratie haatzaaiers heeft.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 16:30   #245
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Dat je daar helemaal zelf opkomt ! Voor wanneer heb je je verhuis gepland ?
Op het eerste zicht denk ik dat gij mij op uw negeerlijst gezet hebt. Anders raad ik u toch sterk aan dat te doen. Ge snapt er blijkbaar niks van. Zoiets ga ik bvb toch nooit zeggen tegen een BonBon, circe, daiwa, E.Migrant, SDX, parsprototem enz .. Dus ge snapt (kan ik begrijpen want zo veel posts hebt ge toch blijkbaar toch nog niet) in feite niet aan welke kant van de politieke slagboom dat bepaalde mensen staan.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juni 2013 om 16:34.
Oud 19 juni 2013, 16:32   #246
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Onschuldig tot schuld bewezen is ???

Jeugdbrigade gaat kleutertjes verhoren
Honderden mensen op de infodag waarvan ouders met kinderen die NIET op die school zitten?

En Adriaennsens pleit voor sereniteit (m.a.w. waardigheid). In het belang van het kind.

Van pedagogie heeft dat volk geen kruimel kaas gegeten. Geen kruimel!
Oud 19 juni 2013, 16:34   #247
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez ... toch ene die op het eerste zicht (en zoals ik) niet in de val trapt. Dat kan niet gezegd worden van circe en BonBon die onmiddellijk alles geloven wat onze nieuwe vreemdeling vertelt. Zonder eerst even af te wachten hoe zijn houding tov moslims en allo's is binnen een 100-tal posts. Ooit van het paard van Troje gehoord circe en BonBon ?
ik ben altijd positief ingesteld en ja, in feite blijvend naief.
Tot nader order wil ik gerust het verhaal van Toshiro geloven. Ik baseer me daarbij vooral op haar meer dan gemiddeld goed Nederlands taalgebruik, wat tenminste al aantoont dat ze voldoende bagage bezit om hogere studies aan te vatten.
We zullen verder wel zien hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 19 juni 2013 om 16:38.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 16:36   #248
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik ben altijd positief ingesteld en ja, in feite blijven naief.
Tot nader order wil ik gerust het verhaal van Toshiro geloven. Ik baseer me daarbij vooral op haar meer dan gemiddeld goed Nederlands taalgebruik, wat tenminste al aantoont dat ze voldoende bagage bezit om hogere studies aan te vatten.
We zullen verder wel zien hé.
Laten idd. we afwachten tot de nieuwe een paar 100 posts heeft.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juni 2013 om 16:36.
Oud 19 juni 2013, 16:36   #249
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ga er in het eerste geval van uit dat iemand de waarheid zegt of dat toch meent te zeggen, je hebt wel gelijk dat ook de gematigde of seculieren als puntje bij paaltje komt toch weeral moslims gaan voortrekken bij conflicten, zoals hier ook. Blijkbaar is dat een speciaal schooltje met meer achterlijke moslims dan in andere plaatsen, die befaamde 'minderheid'.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 16:37   #250
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op het eerste zicht denk ik dat gij mij op uw negeerlijst gezet hebt. Anders raad ik u toch sterk aan dat te doen. Ge snapt er blijkbaar niks van. Zoiets ga ik bvb toch nooit zeggen tegen een BonBon, circe, daiwa, E.Migrant, SDX, parsprototem enz .. Dus ge snapt (kan ik begrijpen want zo veel posts hebt ge toch blijkbaar toch nog niet) in feite niet aan welke kant van de politieke slagboom dat bepaalde mensen staan.
Och, vroeger heette R.Verhiest gewoon Roger Verhiest. En die wou er ons vooral racistisch op wijzen dat hij kleinkinderen had met een geel kleurtje voor het geval we nog niet vol verheerlijking voor hem op de knieën gingen. Blijkbaar is het voor sommige mensen vooral nodig om op het kleurtje te wijzen. Zelf noem ik ze de politiek correcte racisten: eerst het kleurtje naar voor brengen en dan eisen dat de witte meute het hoofd buigen omdat zij de racisten zijn die geen gele kleinkinderen hebben.....

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 19 juni 2013, 16:37   #251
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik ga er in het eerste geval van uit dat iemand de waarheid zegt of dat toch meent te zeggen, je hebt wel gelijk dat ook de gematigde of seculieren als puntje bij paaltje komt toch weeral moslims gaan voortrekken bij conflicten, zoals hier ook. Blijkbaar is dat een speciaal schooltje met meer achterlijke moslims dan in andere plaatsen, die befaamde 'minderheid'.
Idem dan als in #248
Oud 19 juni 2013, 16:46   #252
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Deze hele hetze van moslimextremisten tegen een juf, maakt eigenlijk deel uit van een bredere problematiek in tal van Antwerpse scholen: namelijk de onderhuidse islamisering en het behandelen van leerkrachten als dhimmi's en kafirs die er vooral zijn om de eisen van de moslimouders in te willigen en hen (onderdanig) te dienen.

Veel leerkrachten doen aan zelfcensuur om deze radicale moslimouders ter wille te zijn en uit schrik om hen ook maar één strobreed in te weg te leggen. Zo wordt alles aangepast aan de islamitische eisen van deze ultra-rechtse moslimouders en al de andere kinderen en leerkrachten, niet-moslims, worden ongevraagd aan hetzelfde onderworpen: uitsluitend halal-vlees bij schoolmaaltijden en schooluitstappen, vijandigheid vanwege moslimkinderen (deze onverdraagzaamheid wordt hen met de paplepel ingegeven door uiterst rechtse radicale moslimmoeders) tegenover niet-islamitische symbolen, zoals een kruisje (ook op katholieke scholen), het niet willen lezen van woorden zoals jood of joodse, moslimkinderen in een katholieke school die geen kruisje dulden en zeggen dat het 'niet mag', het doorstrepen van religieuze niet-islamitische symbolen op werkbladen en boeken. De weinige Vlaamse, vaak kansarme kinderen (als er nog Vlaamse kinderen zijn), krijgen het in dergelijke scholen hard te verduren: als ze klop krijgen van een moslimkind, durven ze de waarheid niet zeggen aan de leerkracht, omdat ze bang zijn van represailles van moslimkinderen.. Discriminatie van niet-moslimkinderen vindt er steeds meer ingang. Leerkrachten in dergelijke scholen passen zowieso al zelfcensuur toe en onderwerpen zich onbewust en gewillig. Met de wensen van de weinige niet-moslimkinderen wordt absoluut geen rekening gehouden.

Er is echt iets grondig mis in vele Antwerpse scholen (Borgerhout, het Kiel, Hoboken, Luchtbal, Antwerpen-Noord) en als er van hogerhand niet zal worden ingegrepen, zal het op termijn volledig verkeerd lopen en leiden tot een destabilisering van de samenleving, met alle conflicten en al dan niet gewelddadige confrontaties vandien.

Deze moslimextremisten die de kleuterjuf openlijk en zonder enig bewijs zomaar beschuldigen van het misbruiken van kinderen, beschadigen niet enkel het imago van de school, ze brengen ook onherroepelijke schade toe aan de jonge kleuterleidster. Dergelijke zware aantijgingen openlijk uiten, zonder enig bewijs, is eerroof en strafbaar. Indien er niets aan is van deze zware aantijgingen (het meest waarschijnlijke), is het aan de kleuterjuf om op haar beurt klacht neer te leggen tegen deze extremisten en eerherstel te eisen.
Hear hear! ik kan dit enkel beamen. Ik verteld reeds het reusachtige probleem van een turks/portugees kindje dat zonder islam en zonder katholicisme wordt opgevoed door gescheiden ouders. Het is voor het kind (ZES JAAR ) niet meer uit te houden op school wegens constante pesterijen door Marokkanen die vinden dat hij Allah moet zeggen etc. De ouders hebben besloten om hem van de staatsschool naar een katholieke school over te brengen in de hoop dat het dan zal beteren en het kind niet meer gepest zal worden. (blijkbaar kan men enkel optreden tegen die vuile witte racistische facisten, want zoals gezegd: de marokkaantjes kunnen echt niks verkeerd doen). Ze lopen ook kans dat het door de BJZ zal worden begeleid wegens serieuze onherstelbare schade.

Hallelujah zullen we maar zeggen.

Oud 19 juni 2013, 16:50   #253
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kon het niet laten om een account aan te maken en te reageren op deze thread. Ik ben zelf van Marokkaanse afkomst en ben zelf ook moslim (ik bezie de Koran niet als een boek met regels die je moet volgen, maar als een boek met richtlijnen die ik op men eigen manier interpreteer) en mijn klein broertje van 5 zit toevallig op die school. Toch ziet u mij niet tussen die mensen staan. Ik wacht wel een onderzoek af en neem dan wel de nodige gerechtelijke stappen (wat ik best vermeld aangezien jullie hier serieuze vooroordelen hebben over Marokkanen). Ik kan jullie ook vertellen dat er over de 300 kinderen op die school zitten waarvan meer dan de helft allochtoon zijn (wat vrij normaal is aangezien het Kiel vooral uit allochtonen bestaat) en toch ziet u misschien maar 50 ouders op dat filmpje, dus zelfs geen 20% van de ouders (ruwe schattig: 50% van 300 leerlingen geeft 150 kinderen met 2 ouders geeft dus 300 volwassenen en stel dat er sommige gescheiden zijn, kom je zelfs niet aan 20% maar we gaan niet moeilijk doen). Ik begrijp dus sommige mensen hun standpunt niet in deze thread. Alle Marokkanen en/of moslims (2 verschillende dingen) slecht praten zonder zelf even na te denken vind ik overdreven idioot. Ik geef toe dat ik zelf als Marokkaan weg wil uit het Kiel en dat is ook het eerste wat ik doe vanaf ik mijn master heb al ben ik hier opgegroeid. Mijn buren zijn autochtoon en hebben in al de jaren dat we hier wonen nog nooit geklaagd over ons. Ze zijn zelfs zo ver gegaan om een cadeautje kopen voor de geboorte van mijn klein broertje paar jaar terug terwijl wij niet eens een feest hebben gegeven, dus de glimlach die ik elke ochtend te zien krijg wanneer ik naar mijn studentenwerk (ik werk al van mijn 16 en betaal mijn eigen studies) of school vertrek is steeds welgemeend. Dat jullie een slechte ervaring hebben gehad met Marokkanen geeft jullie niet het recht om ze zo aan te vallen! Ik heb zelf ook racisme ondervonden (van autochtonen), maar u zal mij nooit iets slechts horen zeggen over Belgen. Een mens is een mens ongeacht de afkomst. Als u dat niet kunt aanvaarden hebt u pech maar dat is nu eenmaal een feit.

Voor de geïnteresseerden: ik heb mijn bachelor industrieel ingenieur chemie al afgemaakt en volgend jaar rond ik mijn master af. Ik heb een blanco strafblad en mijn laatste verkeersboete dateert zelfs van 3 jaar terug. Men ex is een autochtoon (en atheïst) en had ik ook aan men ouders voorgesteld en men ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan, dus ik kan u verzekeren dat wij geïntegreerd zijn. Ik ben tegen terrorisme, extremisme en racisme. Mijn beste vrienden zijn allemaal afkomstig uit verschillende landen (Servië, Suriname, België (autochtoon dus), Rusland en Afghanistan) en we vormen samen een multiculturele groep die al jaren met elkaar omgaan. We hebben nog nooit iemand lastig gevallen, of in aanraking geweest met drugs of wat dan ook en ieder van ons heeft al minstens zijn bachelor. Alle Marokkanen dat ik ken (al zijn dat er maar weinig) volgen mijn gedachtegang dus ik ben niet gewoon een uitzondering.

Ben benieuwd welke argumenten sommige van jullie gaan gebruiken om mij af te breken. Ik moet wel toegeven, op het moment vind ik het grootste deel van de gebruikers die in deze thread reageren idioten en dit is niet gebaseerd op hun afkomst, maar op de inhoud van hun reacties.
Wat jouw mening is over de mensen in deze draad, kan mij absoluut geen bal schelen. Of wat dacht je? Dat ik ook maar enige waarde hecht aan jouw mening, gewoon omdat je een moslim bent? Moeten we jou nu als een pasha behandelen, omdat je een Marokkaan met een diploma bent? Je zou beter moeten weten.

Weerleg de berichten. Door iedereen een idioot te noemen weerleg je helemaal niets. Integendeel, het toont de arrogantie van de Marokkanen aan. Jullie denken echt dat jullie hier zijn om ons de les te spellen. Vergeet het maar.

Je geeft toe dat je zelf weg wil uit het Kiel. Het is toch al ver gekomen dat zelfs de vreemdelingen de multiculturele samenleving willen ontvluchten. Moet er nog zand zijn?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 16:52   #254
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Wat jouw mening is over de mensen in deze draad, kan mij absoluut geen bal schelen. Of wat dacht je? Dat ik ook maar enige waarde hecht aan jouw mening, gewoon omdat je een moslim bent? Moeten we jou nu als een pasha behandelen, omdat je een Marokkaan met een diploma bent? Je zou beter moeten weten.

Weerleg de berichten. Door iedereen een idioot te noemen weerleg je helemaal niets. Integendeel, het toont de arrogantie van de Marokkanen aan. Jullie denken echt dat jullie hier zijn om ons de les te spellen. Vergeet het maar.

Je geeft toe dat je zelf weg wil uit het Kiel. Het is toch al ver gekomen dat zelfs de vreemdelingen de multiculturele samenleving willen ontvluchten. Moet er nog zand zijn?
Hier kan ik me dan weer volledig bij aansluiten;

Oud 19 juni 2013, 16:59   #255
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ze namen die kinderen zelfs mee naar de info-avond. Kunnen ze hier en daar nog wat woordjes oppakken die ze dan later als echt gebeurd gaan vertellen.

Pas op: er gebeuren van die vreselijke dingen (zie maar Robert M. in Nederland) maar een kleuterjuf van 23???? sorry, daar geloof ik echt niet veel van, dan is dat iemand die gestoord is.
De juf zou dus al zes kleuters hebben verkracht...

Als ik mijn fantasie effe laat gaan (soms komt dat wel eens uit) dan zijn er ongeïdentificeerde krachten onderhuids aan het werk die wat beogen?

- de vraag naar aparte moslimsscholen EN met subsidie van de overheid, analoog de katholieke scholen.

- daartoe 'seksualiteit' aanboren omdat dat een gevoelige zaak is wegens een nog steeds doorwegende zaak Dutroux, en die andere van het kinderdagverblijf.

Het is een gedachte: breng de mensen en de overheid wat meer in het nauw, zo kunnen wij verder privileges afdwingen.

Daarbij zijn die moslimouders slechts pionnetjes.

Hopelijk vergis ik me.

Tot nu toe ligt het er voor mij ietskes te dik erop.
Was ik journalist dan zou ik op z'n minst nagaan of de mensen die tot tweemaal toe die kabaal verkochten wel een kind hebben in de klas van die juf.

Ik zou ook willen weten hoe de uitnodiging werd geformuleerd en verspreid voor die info-samenkomst. Dat de kleuters daar zaten en mensen zonder kinderen op die school, lijkt me wat raar.

We weten niks en we mogen niks weten blijkbaar.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 19 juni 2013 om 17:00.
Oud 19 juni 2013, 17:01   #256
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb heel deze draad doorgenomen, en het grootste deel breekt hier duidelijk moslims/Marokkanen af. Dat je de mensen afbreekt in het filmpje kan ik begrijpen, maar om aan de hand van dat filmpje alle moslims/Marokkanen af te breken kan ik niet goedkeuren (wat in deze thread ook gebeurd). Gelukkig zijn er ook mensen bij (al zijn het maar een paar) die wel een verstandige reactie plaatsen.

Hartelijk dank voor de fellicitaties!
Jij hebt hier dan ook helemaal niets goed te keuren.
Ik zeg wat ik wil, over wie ik wil, in MIJN land.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 17:02   #257
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Men moet rustig en beheerst de leerlingen eventjes uitleggen wat "racisme" in feite is
& de rest gaat vanzelf.
Inderdaad, van zodra ze doorhebben dat verwijzingen naar 'racisme' hen allerhande privileges opleveren kunnen ze er niet meer over zwijgen.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 17:04   #258
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Nu ik de beelden zie van al die vuiligheid die samentroept aan de schoolpoort stel ik mij de vraag of er überhaupt nog belastinggeld aan die ghettotoestanden mag verspild worden. .

Lekker leuk samen met een hoofddoekje staan ze sterk. Zou die slat dienen om een besmettelijke vlooienepidemie te vermijden?

Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 19 juni 2013 om 17:05.
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 17:11   #259
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht
Waar zijn dan scholen voor enkel blanke kinderen?
Alle landelijke elitaire katholieke scholen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 17:11   #260
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

De reacties bij dit artikel in hln zijn duidelijk gescreend.
Waarschijnlijk zit daar een pislamiet op de redactie gedetacheerd van het CGKR .

Trouwens sinds enkele weken kan er niet meer gestemd worden in de module " uw mening telt" , enkel nog bij onzinnige artikels zoals over Kim K. en haar neger kan het wel nog...

Het laagste nieuws valt nog dieper.
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be