![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je berekening van het aantal leerlingen in die school en het aantal ouders is te nuanceren; in die zin dat die juf niet alle leerlingen van de school in haar klas had (als ze een misdrijf heeft begaan). Rationeel bekeken gaat het dus niet om het ander onderwijzend personeel en hun klasjes of hun leerlingen. Een kleuterklasje telt normaal gezien niet meer dan 25 leerlingen. Ik neem dus voorzichtig aan dat de ouders van die leerlingen aan de schoolpoort stonden en niet andere mensen. Dat laatste is eigenlijk ook een onderzoek waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets speciaal aan die school dus die meute haatzaaiers aan de schoolpoort zouden toch deel moeten uitmaken van de gemiddelde moslim in antwerpen, of was dat een speciale school met een hoge concentratie radicalen ofzo? Die moslims aan de schoolpoort zijn dus wel degelijk een doorsnede van een groot deel van de moslims in Antwerpen, tenzij je kunt aantonen dat Het Kiel een grotere concentratie haatzaaiers heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Op het eerste zicht denk ik dat gij mij op uw negeerlijst gezet hebt. Anders raad ik u toch sterk aan dat te doen. Ge snapt er blijkbaar niks van. Zoiets ga ik bvb toch nooit zeggen tegen een BonBon, circe, daiwa, E.Migrant, SDX, parsprototem enz .. Dus ge snapt (kan ik begrijpen want zo veel posts hebt ge toch blijkbaar toch nog niet) in feite niet aan welke kant van de politieke slagboom dat bepaalde mensen staan.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juni 2013 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Adriaennsens pleit voor sereniteit (m.a.w. waardigheid). In het belang van het kind. Van pedagogie heeft dat volk geen kruimel kaas gegeten. Geen kruimel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nader order wil ik gerust het verhaal van Toshiro geloven. Ik baseer me daarbij vooral op haar meer dan gemiddeld goed Nederlands taalgebruik, wat tenminste al aantoont dat ze voldoende bagage bezit om hogere studies aan te vatten. We zullen verder wel zien hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 juni 2013 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juni 2013 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallelujah zullen we maar zeggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weerleg de berichten. Door iedereen een idioot te noemen weerleg je helemaal niets. Integendeel, het toont de arrogantie van de Marokkanen aan. Jullie denken echt dat jullie hier zijn om ons de les te spellen. Vergeet het maar. Je geeft toe dat je zelf weg wil uit het Kiel. Het is toch al ver gekomen dat zelfs de vreemdelingen de multiculturele samenleving willen ontvluchten. Moet er nog zand zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik mijn fantasie effe laat gaan (soms komt dat wel eens uit) dan zijn er ongeïdentificeerde krachten onderhuids aan het werk die wat beogen? - de vraag naar aparte moslimsscholen EN met subsidie van de overheid, analoog de katholieke scholen. - daartoe 'seksualiteit' aanboren omdat dat een gevoelige zaak is wegens een nog steeds doorwegende zaak Dutroux, en die andere van het kinderdagverblijf. Het is een gedachte: breng de mensen en de overheid wat meer in het nauw, zo kunnen wij verder privileges afdwingen. Daarbij zijn die moslimouders slechts pionnetjes. Hopelijk vergis ik me. Tot nu toe ligt het er voor mij ietskes te dik erop. Was ik journalist dan zou ik op z'n minst nagaan of de mensen die tot tweemaal toe die kabaal verkochten wel een kind hebben in de klas van die juf. Ik zou ook willen weten hoe de uitnodiging werd geformuleerd en verspreid voor die info-samenkomst. Dat de kleuters daar zaten en mensen zonder kinderen op die school, lijkt me wat raar. We weten niks en we mogen niks weten blijkbaar. Laatst gewijzigd door parsprototem : 19 juni 2013 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg wat ik wil, over wie ik wil, in MIJN land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, van zodra ze doorhebben dat verwijzingen naar 'racisme' hen allerhande privileges opleveren kunnen ze er niet meer over zwijgen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() Nu ik de beelden zie van al die vuiligheid die samentroept aan de schoolpoort stel ik mij de vraag of er überhaupt nog belastinggeld aan die ghettotoestanden mag verspild worden. .
Lekker leuk samen met een hoofddoekje staan ze sterk. Zou die slat dienen om een besmettelijke vlooienepidemie te vermijden? Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 19 juni 2013 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() De reacties bij dit artikel in hln zijn duidelijk gescreend.
Waarschijnlijk zit daar een pislamiet op de redactie gedetacheerd van het CGKR . Trouwens sinds enkele weken kan er niet meer gestemd worden in de module " uw mening telt" , enkel nog bij onzinnige artikels zoals over Kim K. en haar neger kan het wel nog... Het laagste nieuws valt nog dieper. |
![]() |
![]() |