![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Banneling
|
Ondertussen bevestigd de school, het parket de flikken en het CLB dat er niks te verdachts te vinden is.
De aanstokende ouders mogen voor mijn part met kop en haar voor de strafrechter verschijnen. |
|
|
|
|
|
#402 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#403 |
|
Minister
|
Met verontschuldigen aan juf & directie zou ik al zeer tevreden zijn.
|
|
|
|
|
|
#404 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#405 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of in eender welke job of sector waar ze in aanraking met kinderen zou kunnen komen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#406 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#407 |
|
Banneling
|
Jawel, gewoon niet meer in een school met veel moslim kinderen, ze zal dus wel moeten verhuizen door die meute 'gematigde' moslims. Met zo'n achterlijke bende heb je geen extremisten meer nodig.
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Al schrijvend stoom afblazen met oog op spelling en zinsconstructie is niet exact hetzelfde als wat je leest op sites waar moslimjongeren hun stoom afblazen. Noem dat maar hersenloze massahysterie. Op dat stompzinnig niveau zitten we hier op dit forum niet en gelukkig maar. Ik voel me al onterecht behandeld, en ik ga daar zeker iets aan doen. Ik ga ernaar stemmen. |
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendie gaat het in het ene geval om een schuldige, in het andere over een verdachte. |
|
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit is geen alleenstaand geval, bij het minste voorval staat er al een meute op straat hun debiliteiten uit te schreeuwen en jij wil dat we doof moeten worden en doen alsof het niet bestaat of hun schuld niet is. |
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Banneling
|
Gazet van Antwerpen schrijft:
"Gezien de verhitte situatie en de bedreigingen aan het adres van het schoolteam nemen we nu deze uitzvonderlijke maatregel." De school wordt gesloten tot einde schooljaar. VRT radionieuws van 12.00 h : School wordt gesloten wegens het onderzoek. |
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar in Kiel zijn er helemaal geen kinderen uitgehongerd en in een kelder opgesloten. Dat verschil is niet moeilijk te maken. Eigenlijk zouden alle leerkrachten er de brui aan moeten geven in scholen met 50% moslims. Het is dweilen met de kraan open. |
|
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een kind bedient zich dan niet van vlees. Ook niet vegetarische kinderen laten vlees al eens links liggen, of de groenten. Zo is het altijd geweest. Wel als hallal vlees weinig met religie te maken heeft (je schreef religieus onderwijs ???), dat ze dan eten zoals iedereen en het vlees op de schotels laten. Is dat zo moeilijk? Laatst gewijzigd door parsprototem : 20 juni 2013 om 11:59. |
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#415 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Kinderen, als jullie niet graag naar school gaan, jullie weten wat te doen.
|
|
|
#416 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus als ik een getal zie staan, dan moet ik er van uitgaan dat het een tikfout is. Daar doe ik niet aan mee. Ik hoop dat je nooit zal werken op financiën of op een dienst waar lonen uitbetaald moeten worden. Als je je bv van datum vergist, kan het heel wat schelen hoor. Laatst gewijzigd door parsprototem : 20 juni 2013 om 12:14. |
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door toshiro : 20 juni 2013 om 12:31. |
|
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De kleuterpsychologie die gehanteerd wordt, stoelt namelijk op een brede basis van hoe het er bij ons thuis aan toe ging en gaat. Thuis en de kleuterschool sluiten bij elkaar aan, al sinds de jaren vijftig-zestig. Probeer dat maar eens te begrijpen. Al de juffen die ik heb gekend; die van mij en die van mijn kinderen (een turnjuf was er nog niet) waren correcte mensen. Idem voor mijn broers en zussen en hun kinderen en hun kinderen op diverse plaatsen in het land. Dat er in de lagere school en in het secundaire mensen werken die er beter niet zouden werken, dat is zo, maar het blijft een minderheid. Schuif de schoen niet door, want het gaat gewoon niet op. Laatst gewijzigd door parsprototem : 20 juni 2013 om 12:38. |
|
|
|
|
|
|
#420 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Even de definitie van moedertaal hier posten: Een moedertaal is een taal die tijdens de jeugd, zonder formeel taalonderwijs, wordt verworven Dus gelieve geen assumpties te maken zonder dat u maar iets over mij weet. En ik zou ook graag willen melden dat ik nog maar 23 ben en waarschijnlijk ook 1 van de jongste mensen die op dit onderwerp reageren en toch reageer ik volwassener en respectvoller dan de meeste mensen in deze thread. Laatst gewijzigd door toshiro : 20 juni 2013 om 12:44. |
|
|
|
|