Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2013, 16:12   #461
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Denk je?
Dat denk ik heel zekers.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 16:14   #462
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toshiro Bekijk bericht
Ik ben met de meeste dingen dat u hebt gepost totaal niet mee akkoord, maar ik sta zelf ook achter het afschaffen van de sociale zekerheid voor mensen die het niet verdienen (dus niet enkel vreemdelingen). Als je niet je best doet om te werken en iets bij te brengen aan de samenleving heb je hier geen recht op. Ik ga later bijna de helft van mijn loon moeten afgeven aan de belastingen om mensen die zelf perfect kunnen werken te "helpen". Ik ben dan dan ook tegen profiteurs of het nu autochtonen of allochtonen zijn.
Jan en Liesbeth hebben recht op sociale zekerheid, aangezien hun ouders, grootouders, hun hele familie echte Vlamingen zijn die hun hele leven hebben bijgedragen.

Fatima en Mohammed hun familie zit in Marokko. Zij hebben hier nooit iets bijgedragen. Zij hebben dan ook geen recht op sociale zekerheid.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 16:15   #463
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Jan en Liesbeth hebben recht op sociale zekerheid, aangezien hun ouders, grootouders, hun hele familie echte Vlamingen zijn die hun hele leven hebben bijgedragen.

Fatima en Mohammed hun familie zit in Marokko. Zij hebben hier nooit iets bijgedragen. Zij hebben dan ook geen recht op sociale zekerheid.
Da's dan wel zwaar pech voor u.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 16:17   #464
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben met de meeste dingen dat u hebt gepost totaal niet mee akkoord, maar ik sta zelf ook achter het afschaffen van de sociale zekerheid voor mensen die het niet verdienen (dus niet enkel vreemdelingen). Als je niet je best doet om te werken en iets bij te brengen aan de samenleving heb je hier geen recht op. Ik ga later bijna de helft van mijn loon moeten afgeven aan de belastingen om mensen die zelf perfect kunnen werken te "helpen". Ik ben dan dan ook tegen profiteurs of het nu autochtonen of allochtonen zijn.
2/3 van je loon zal je moeten afgeven, niet alles staat op het loonbriefje.

Er zijn genoeg autochtoonse sociale gevallen en profiteurs maar de overgrote meerderheid zijn toch allochtonen, in feite zeg je dus net hetzelfde en dus willen de groen/linkse knuffelaars dit niet.

40% van de moslims werken hun middelbaar niet af, dat is gigantisch veel en het veranderd niet als ze hier geboren zijn of niet. Dat is veel minder het geval met niet moslims omdat die vlugger buiten hun cultuur huwen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 16:20   #465
toshiro
Vreemdeling

toshiro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dus volgens u heb ik geen recht op sociale zekerheid al werken men ouders en geven zij ook een deel van hun loon af? En zullen mijn kinderen (als ik er ooit zou krijgen) ook hier niet recht op hebben al werk ik tot aan mijn pensioen?
toshiro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 16:23   #466
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Niet mee akkoord, niemand heeft sociale zekerheid betaald voor zichzelf of z'n nageslacht, het werd altijd betaald met belastingen van de huidige generatie en zo is het ook opgestart. Wat je wel kunt zeggen is dat de allochtoonse gemeenschap niet voldoende belasting betaald om de eigen sociale kosten te betalen, niet in de vertste verte.
Oud 20 juni 2013, 16:24   #467
toshiro
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
2/3 van je loon zal je moeten afgeven, niet alles staat op het loonbriefje.

Er zijn genoeg autochtoonse sociale gevallen en profiteurs maar de overgrote meerderheid zijn toch allochtonen, in feite zeg je dus net hetzelfde en dus willen de groen/linkse knuffelaars dit niet.

40% van de moslims werken hun middelbaar niet af, dat is gigantisch veel en het veranderd niet als ze hier geboren zijn of niet. Dat is veel minder het geval met niet moslims omdat die vlugger buiten hun cultuur huwen.
Dat ga ik niet tegenspreken aangezien dat nu eenmaal de waarheid is. Deze mensen verdienen dan ook in mijn ogen geen sociale zekerheid. Het grote probleem is dat België in heel de wereld bekend staat als het land waar je moet zijn voor sociale zekerheid zonder daar iets voor te doen en voor fraude. Zolang België dat beeld blijft uitstralen zal het hier enkel erger en erger worden.
Oud 20 juni 2013, 16:24   #468
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Laten we een weddenschap plaatsen voor 500 euro alles mooi in contractvorm en ondertekend Dan hoef ik al niet meer te werken voor mijn inschrijvingsgeld van volgend jaar. zoals ze in het Engels zeggen: put your money where your mouth is. Ik zal u nog de kans geven om 2x na te denken voordat u een beslissing neemt door een foto van mijn studentenkaart online te plaatsen (persoonlijke informatie is natuurlijk weggehaald):
Je moet jezelf toch niet bewijzen tov zo'n laag bij de grondse meute?
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 16:24   #469
JeeBee
Minister-President

JeeBee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus volgens u heb ik geen recht op sociale zekerheid al werken men ouders en geven zij ook een deel van hun loon af? En zullen mijn kinderen (als ik er ooit zou krijgen) ook hier niet recht op hebben al werk ik tot aan mijn pensioen?
Mensen zoals jij en je ouders zijn meer dan nodig om ons sociaal systeem overeind te houden.

Ik hoop dat je snel je diploma haalt waarna je waarschijnlijk persoonlijk meer dan velen die hier schuimbekken zal bijdragen aan het systeem.

Wedden dat niemand je bijdrage zal verwerpen, zeker 'zij' niet!

Laatst gewijzigd door JeeBee : 20 juni 2013 om 16:25.
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 16:27   #470
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Je moet jezelf toch niet bewijzen tov zo'n laag bij de grondse meute?
Ik noteer alvast dat de laag bij de grondse meute pedofilie goedpraat. Dat hoeft ook niet te verbazen, hé, we zijn het land van Marc Dutroux, vrijgesproken Michel Nihoul en (on)bestaande pedofiele netwerken...

België staat in heel de wereld bekend als het land van de pedofielen; zelfs in Marokko zijn Belgische pedofielen actief. Maar hier te lande willen we het niet geweten hebben.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 16:28   #471
JeeBee
Minister-President

JeeBee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat je wel kunt zeggen is dat de allochtoonse gemeenschap niet voldoende belasting betaald om de eigen sociale kosten te betalen, niet in de vertste verte.
Je kan even goed zeggen dat een gedeelte van de autochtonen niet voldoende belasting betaalt om de eigen sociale kosten te betalen.

Let op het onderscheid tussen 'eigen' en 'sociaal'.

Profitariaat van welke kant ook en van hoog tot laag moet bestreden worden.
Oud 20 juni 2013, 16:32   #472
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik noteer alvast dat de laag bij de grondse meute pedofilie goedpraat. Dat hoeft ook niet te verbazen, hé, we zijn het land van Marc Dutroux, vrijgesproken Michel Nihoul en (on)bestaande pedofiele netwerken...

België staat in heel de wereld bekend als het land van de pedofielen; zelfs in Marokko zijn Belgische pedofielen actief. Maar hier te lande willen we het niet geweten hebben.
Aha, daarom komen al die Marokkanen (hun eigen profeet indachtig) naar hier ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2013, 16:33   #473
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We moeten iets doen he, om mensen te ontmoedigen om naar hier te komen.
Drastische maatregelen.

Mogen moslims uitkeringen aannemen van een Westers land?
Of knijpt de profeet een oogje toe in zo een geval?
Oud 20 juni 2013, 16:34   #474
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht

Weeral een moslim die ons pedofelie probeert aan te smeren, het blijft kicken hé.

We weten nog niet alles maar het ziet er echt geen pedofilie of gelijk wat uit, enkel een bende achterlijke moslims die geen gezond besef heeft over de sexualiteit van hun kinderen en tegelijk het leven van die juf verwoesten en doodsbedreigingen verspreiden. Prachtig hoor als je jezelf wil verlagen tot die soort.
Oud 20 juni 2013, 16:38   #475
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Je kan even goed zeggen dat een gedeelte van de autochtonen niet voldoende belasting betaalt om de eigen sociale kosten te betalen.

Let op het onderscheid tussen 'eigen' en 'sociaal'.

Profitariaat van welke kant ook en van hoog tot laag moet bestreden worden.
Het gaat 'm ook over het percentage sociale kost die we kunnen dragen, nu al is dit de grootste hap uit de begroting en dat zal alleen maar stijgen. We moeten alle sociale fraude bestrijden maar zonder politiek correct te doen, dan komen we ook niet verder.
Oud 20 juni 2013, 16:38   #476
toshiro
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Drastische maatregelen.

Ik ben akkoord dat er drastische maatregelen moeten worden genomen, maar niet op uw manier. Enkel de mensen die deze sociale bijdrage verdienen mogen dit krijgen (al zijn het allochtonen). Al de rest moet maar werk gaan zoeken om dat recht te verdienen.

Laatst gewijzigd door toshiro : 20 juni 2013 om 16:39.
Oud 20 juni 2013, 16:43   #477
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben akkoord dat er drastische maatregelen moeten worden genomen, maar niet op uw manier. Enkel de mensen die deze sociale bijdrage verdienen mogen dit krijgen (al zijn het allochtonen). Al de rest moet maar werk gaan zoeken om dat recht te verdienen.
Mijn manier zal onmiddellijk effect hebben, al de rest is pappen en nathouden. Het zal bovendien vreemdelingen aanzetten om terug te keren naar hun land van herkomst. We moeten de boodschap dan ook duidelijk overbrengen. Het geld is op, de kassen zijn leeg, hier valt niets meer te rapen.
Oud 20 juni 2013, 16:44   #478
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Drastische maatregelen.

toshiro is in mijn ogen geen moslim, enkel z'n dichte roots. Hij is hier geboren, studeert en wil werken, meer kunnen we niet vragen denk ik want we hebben allemaal wel ergens buitenlands bloed in de aderen. We hebben trouwens veel ingenieurs te kort.

Ik zeg het, het probleem is grotendeels toe te splitsen op die inteelt bij roma en moslims, als we dat weg krijgen zouden die problemen met de tijd moeten oplossen.
Oud 20 juni 2013, 16:45   #479
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn manier zal onmiddellijk effect hebben, al de rest is pappen en nathouden. Het zal bovendien vreemdelingen aanzetten om terug te keren naar hun land van herkomst. We moeten de boodschap dan ook duidelijk overbrengen. Het geld is op, de kassen zijn leeg, hier valt niets meer te rapen.
Dat het geld op raaks is natuurlijk zo, er zal ergens moeten gesnoeid worden.
Oud 20 juni 2013, 16:47   #480
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Schuld? Wie heeft het in hemelsnaam over schuld? Waarom denk je dat allochtonen in bepaalde wijken zijn gaan wonen?
kronkel kronkel
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be