![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ken een ambtenaar rechter met kyphose. Ik zie echt het probleem niet ? de kerel krult soms van de pijn, en heb daar meer respect voor dan uw houding.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 21 juni 2013 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Effe switchke omzetten en autisten zijn geen autisten meer. Goede truuk, dat ik daar nooit aan gedacht heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een pseudo dokter die het autisme uit de wereld helpt.
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk is dat maar een switchke, ik heb recht op dopgeld als ik in gemeenschapsdienst ga, anders ben ik gewoon iemand die niet wil werken en wil leven als dom blondje op kosten van een of andere rijke tist. En ja het leven is niet eerlijk, ik heb geen gat om weg te geven, alleen een lul om ergens in te steken, of anders kon ik op een heel andere manier geld verdienen, gewoon met de benen open in bed, en nu moet ik zweten en werken voor elke euro die ik wil achteroverslaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
![]() "Zie hem eens op zijn tanden bijten". Nen echte Jezus dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gegarandeerd krijg je een Nobelprijs, want de rest van de wereld is niet zo slim als jij die even het autisme afzet... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar je mag niet verwachten dat alles voor jou gedaan wordt, enkel omdat je autisme hebt. je moet omgaan met wat je hebt, positief of negatief, zelf iets maken van je leven. als je wilt dat de maatschappij een verantwoordelijkheid heeft tov jou dan heb jij ook een verantwoordelijkheid tov de maatschappij.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je nu echt dat iemand succes heeft in zijn werk door gewoon te wachten tot de kiekens in zijn mond vliegen ? De meeste moeten toch wel een beetje inzet tonen hoor. En voor een autist is dat precies van uw hobby uw werk maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
Plus teveel prikkels, zelfs als ik naar de winkel ga ofzo. Ik ben niet in staat om elke dan tijdens de spitsuren om overvolle trams of bussen te zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel mensen zien er niet af voor hun job, denk je?
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
|
![]() Voor 'n autist is dat zo omdat die zich dan beter concentreren en presteren. Of denkt ge dat autisme even uitgezet kan worden met n pilleke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iemand die in een rolstoel zit gaat niet uit zijn rolstoel geraken maar hij kan wel zo handelen dat hij toch nuttig kan zijn en dat hij niet constant afhankelijk is van anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meneer de Nul is amper afhankelijk van de Belgische omstandigheden door de aard van zijn bedrijf.....hij mag het dus wat scherper stellen.....goed..
Maar de ondernemingsorganisaties,waarvan de vertegenwoordigers graag figureren in dergelijke prijsuitreikingen mogen ook eens een veeg uit de pan krijgen. Ze vertegenwoordigen om te beginnen slechts een deel van het bedrijfsleven en,niet onbelangrijk,ze hebben,samen met de vakbonden,al die pretpaketten(tijdskredieten,prepensioneringen,...) mee uitgevonden,onderhandeld en goedgekeurd....... In het huidge aktueel dossier omtrent de gelijkschakeling van de werknemersstatuten geven ze,in mijn ogen,al evenzeer niet thuis als de vakbonden...(getuige de paniek in menige economische sector omtrent de gelijkschakeling,iets wat nochtans in andere landen al heel lang bestaat,en ook niet overal tot een spiraal naar beneden geleid heeft..) Vrijwel alle bruggepensioneerden zijn buiten GEDUWD.......In mijn persoonlijke leefwereld ken ik ondertussen een paar mensen die MOESTEN in prepensioen gaan van de werkgever,hetgeen ze verschrikkelijk vonden want nu wacht hen de dagdagelijkse terreur van een nieuwe baas thuis,hun madam..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 21 juni 2013 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() luister een keer, gij kent duidelijk geen autisten, ik ken er verschillende. En de meeste zijn wiskunde cracks. Dus wat jij daar nu zit te lullen van dat switchke maak je meer uzelf belachelijk. Het switchke gaat niet over autisme maar over de idee dat je geld moet krijgen omdat je gehandicapt bent, of omdat je autist bent, of omdat je één hand hebt, of omdat je scolyose hebt, of omdat je ichtyose hebt, of omdat je podologische problemen hebt, of omdat je allergische reactie doet op lijm, of omdat je godverdomme depressief komt van een collega die u op uw werk zit te pesten etc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
Voor andere hindernissen is er GEEN HULP. Alleen onnozele flut-therapieën die het gevoel geven dat er iets aan gedaan word. Ik ben niet echt uit op dat gevoel, ik heb liever buikkrampen. |
|
![]() |
![]() |