![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() Het is wel niet de bedoeling om mensen uit te lachen. Het is al moedig genoeg om het op een forum te gooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mindervaliden vallen daar volgens mij niet echt onder. Laatst gewijzigd door stuyckp : 21 juni 2013 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn ook zaken die nooit of nooit aankomen al kom je ze me alle dagen opnieuw uitleggen, sommige zaken begrijp ik gewoon niet. En er zijn ook de iets meer hinderende zaken zoals in alle staten buitenlopen als ik in een gebouw nog maar eens verloren loop. In de winkel, als ik onvoorbereid moet kiezen tussen twee soortgelijke zaken, dan sta ik plots buiten op de parking en dan ontbreekt me de kracht om terug binnen te gaan.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 juni 2013 om 19:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aanvaarden? Dat doe ik. Hoe steek ik de schuld op anderen? Ik steek dat op ASS... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar je obsessie om de sociale zekerheid te lzien kapotgaan en dan daardoor het land te zien ineenstorten is wel intact hee Xeno ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je stelde dat men te laat uw ASS heeft vastgesteld. Ik vraag u of je er nu nog iets kan mee gedaan worden. Met veel geduld en vallen en opstaan. Indien niet, dan moet je dus ook aanvaarden dat je aan de lopende band staat, tussen mensen die niet waarschijnlijk niet beter kunnen, maar het is werk. En toegegeven ik zou het niet kunnen volhouden, maar als je werkelijk niet anders kan. Dan is het niet logisch om het niet te doen. Denk je dat ik altijd met volle goesting ga werken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag is, is er wel genoeg werk. Jan De Nul heeft namelijk makkelijk praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
|
![]() Citaat:
Ik laat mij nooit aan de lopende band zetten, die zou ik trouwens niet kunnen volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() Toch niet. Als men het incestueus koningshuis kan laten vegeteren op onze kap mag Bhairav een invaliditeits- en werkloosheidsuitkering krijgen voor de rest van zijn dagen zonder dat het in vraag wordt gesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, ik ben de slechtste niet, ieder zijn obsessie. Ik de sociale zekerheid en jij je jihad tegen het VB.
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jan de Nul heeft gewoon wat statistiekjes bij elkaar geraapt die hem goed uitkomen. Dat de overheid iedereen kans op onderwijs biedt of dat de RVA meer dan 50% van de werknemers op één of andere manier subsidieert (korting voor de werkgever), wetenschappelijk onderzoek steunt, dat zien we hier niet terug. Miljoenen euro's winst maken en toch zo pissig rondlopen dat hij zelfs moet zaniken op een haatprediker in een Brusselse moskee waar hij toch nooit over de vloer komt. Waarom is die man zo ongelukkig ?
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar algemeen, zou iedereen die gezond is toch iets moeten kunnen doen voor zijn uitkering. Geld krijgen om niets te doen vind ik niet kunnen. Trouwens ik ben republikein. Laatst gewijzigd door stuyckp : 21 juni 2013 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() Jan De Lul houdt zich enkel bezig met in elkaar bricoleren van powerpointpresentaties, thee ( officieel )/cocktails ( irl) zuipen en hoeren neuken met oosterse potentaten.
Dat hij eens echt gaat werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() stel dat u de lotto wint van een paar miljoen,dan zal u het ook weigeren?
|
![]() |
![]() |