![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die zijn later gekomen....sinds ze een uitkering kregen kwam dat zo op. Pak ze hun uitkering af en hun ziekte geneest vanzelf.
|
|
|
|
#384 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gewoon een schop onder het gat is voldoende.
|
|
|
|
#385 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#386 |
|
Banneling
|
Klopt maar men zoekt nu eenmaal altijd naar de zwakste schakel in een maatschappelijk systeem,zoals de kruimels die parasiteren met hun uitkering
Laatst gewijzigd door Nvalid : 21 juni 2013 om 22:33. |
|
|
|
|
|
#387 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#388 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het probleem is dat de huidige generatie soms wel iets wil ondernemen maar enkel als het hun uitkomt en op dagen en uren dat passen in hun hobby's en ook soms ongelooflijk ingewikkeld maken van structuur om gewone dingen te doen; zoals een raad van bestuur en ceo om een frituur open te houden met een illegaal die alles in het zwart komt leveren. Enfin dat marcheert dus allemaal niet.
|
|
|
|
#389 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja zo
|
|
|
#390 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jan De Lul en multi's betalen noppes aan belastingen in België en rijven wel subsidies binnen. Hypocriet noem ik dat. Jan de Lul moet verder zijn baggerhol dichthouden. |
|
|
|
|
|
|
#391 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook maar hun hol dichthouden dan?
|
|
|
|
#392 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad: 't zijn de werkgevers die altijd maar banen schrappen en roepen om banen bij de overheid te schrappen. Jan DE NUL heeft zijn naam niet gestolen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Betalen werklozen dan geen grondbelasting? Is hun uitkering/inkomen dan niet belast? Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 21 juni 2013 om 23:12. |
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
iemand die zichzelf autist/Adhd'er noemt omdat hij ergens 1 symptoompje heeft kun je uiteraard niet serieus nemen. en los daarvan 400 000 gehandicapten = 4% vd bevolking. da's echt ni overdreven veel en eerlijk, gehandicapten zitten hoofdzakelijk in beschutte werkplaatsen en dat is vaak bezigheidstherapie. een kleine opleg op hun dop zonder dat ze iets opbouwen, niets 13e maand, niets kunnen doorgroeien en naar extralegale voordelen kunnen die ook fluiten. economische meerwaarde is feitelijk nul (massasubsidie) en solliciteren die in de privé kunnen ze het ook vergeten. zet Autisme op uw sollicitatiebiefg en dat briefje ligt in de vuilbak. |
|
|
|
|
|
|
#395 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allemaal irrelevant.
|
|
|
#396 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uiteraard schrappen ze. Is het geen knelpunt geworden dan is het wel overdreven duur voor hetgeen ze doen.
|
|
|
#397 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#398 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Irrelevant omdat het niet terzake is.
|
|
|
#399 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu doen ze huilie huilie. Dat De Lul thee gaat zuipen met die zanderige patsers in Dubai en ons gerust laat. Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 21 juni 2013 om 23:16. |
|
|
|
|
|
|
#400 |
|
Banneling
|
|
|