![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Europees Commissaris
|
![]() Merkwaardig. Na 3 maanden testen wisten ze deze diagnose bij ons kind te geven. Wat een goede zorgverleners die wij toevallig uitgekozen hadden zeg. Waar is dat biljet van Euromillions? Ik ga meedoen, I feel lucky...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vitamine B gebrek. Man, da's voorbehouden aan niet bierdrinkers en veggies.
Ook ben ik nog niet aan de 2 flessen vodka per dag. Daar zal ik nog een paar decennia voor moeten oefenen.
![]() |
#563 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
|
![]() Citaat:
"Ga maar zelf naar de controledokter" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Krijg ik nu een uitkering?
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom zou ik een ander dokter moeten zoeken? Omdat ik buiten uw hokjes val?
![]() |
![]() |
#569 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik voel me ook een beetje depressief vandaag, misschien krijg ik ook een uitkering? En mijn vrouw draagt een bril, maar krijgt altijd hevige pijn van de steuntjes aan haar neus en van contactlenzen moet ze tranen, vol-le-dig werkonbekwaam. Echt niets aan te doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euhhh... om elk misverstand uit te sluiten, zou het niet aangewezen zijn dat we nu eens precies weten wie hier een jongen en wie een meisje is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
|
![]() Ik snap die typische "zou je niet dit of dat kunnen doen"-humor niet zo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u vrouw op de eerste verdieping van uw huis reuk op spuit, proef je dan die parfum in je mond op het gelijkvloers? Heeft elke kamer van elk huis en gebouw een andere geur die van zacht hinderlijk tot zo penetrant gaat dat het je adem afsnijdt? Hoor je irritante fluittonen die van het ene moment op het andere van frequentie veranderen die blijkbaar niemand anders hoort? Moeilijkheden met sociale interactie? Hoeveel vrienden heb je? Ik nul. Uitzonderlijk hard opgaan in mijn interesses? Noem me eens een aantal zaken op waar je je minstens vijf jaar lang 18 uur per dag uitsluitend mee hebt bezig gehouden? Stel je moet volgende woensdag ergens zijn waar je nog nooit geweest bent, ik krijg dan een week op voorhand pijn in mijn hart, de laatste twee dagen voor die woensdag geraak ik dan niet meer in slaap, ik ijsbeer dan vele kilometers. En de woensdag waar het dan over gaat heb ik dan een migraine waarvan ik scheel zie van de pijn, en die migraine kan dan een tweetal dagen tot een drietal weken duren. Zijn het die dingen waarvan je last hebt? Proficiat, u bent Asperger.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 juni 2013 om 15:00. |
||
![]() |
![]() |