![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onze scholen zijn beter, weet u ook waarom? Wel, omdat normen en waarden hoger in het vaandel gedragen worden bij gelovige mensen dan bij de "alles moet kunnen" mensen. Hoe hypocriet bent u, uw dochter naar een Katholieke school sturen om daarna de Katholieken af te kraken. ![]() Jullie superieur voelen omdat jullie niet geloven, is eigenlijk volledig misplaatst, je kan je niet superieur voelen omdat je iets niet kan begrijpen. De vraag zou eerder moeten zijn: Wat weten die mensen meer dan wij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit Nederlands onderzoek is gebleken dat de omgangstaal van Nederlandstalige kinderen weldegelijk wordt beïnvloed als er sprake is een anderstalige, gebrekkig Nederlandssprekende meerderheid op school. Bijgevolg is het nooit goed voor het aanleren van accentloos en kreukvrij AN als kinderen in een school zitten waar de meerderheid een andere taal spreekt dan het Nederlands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlamingen hebben een harde strijd gevochten om onderwijs te hebben in eigen taal. Geen enkele reden dus om onze eigen kinderen nu naar het Franstalig onderwijs te sturen. Daarnaast scoort het Franstalig onderwijs ook slecht. Bijkomende reden dat zeker dus niet te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U dwaalt, het gaat om noordafrikaantjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Banneling
|
![]() Intussen is gebleken dat de moeder in kwestie (wiens zoontje zogezegd "verkracht" werd) reeds 2 jaar wordt gevolgd door de Nederlandse bijzondere jeugdzorg en een crimineel en psychiaters verleden heeft.
Om onder dit toezicht uit te raken verhuizde ze naar Antwerpen ... met de gekende gevolgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom mijn kinderen in Wallonië naar school zouden moeten gaan. In Vlaanderen is Frans de tweede taal op school en is het niveau van taallessen een pak beter dan in Wallonie. Alvast dat is mijn conclusie als ik mijn dochter van 10 Frans en Engels hoorde praten tegen een waals kind dat blijkbaar nog enkel maar haar eigen moedertaal had geleerd; En of Frans nu zo belangrijk is? Ik heb in heel mijn beroepsleven nooit één woord Frans moeten gebruiken: onze correspondentie verliep meestal in het Engels. Pardon, de enige keer dat men mij probeerde te dwingen om de correspondentie in het Frans te volgen was omdat we (lees: Amerikaanse multinational) contacten onderhielden met een vestiging in Le Havre. Waar over héél de wereld alle noodzakelijke documenten in het Engels waren voorzien, bleken de Fransen die taal niet onder de knie te krijgen. Jammer voor hen want niemand bij ons wou zich aan hun onkunde aanpassen. Ik betrap mezelf er tegenwoordig ook op dat ik gestopt ben om me in Antwerpen aan te passen aan andere talen als ik word aangesproken of een winkel binnenstap. Blijkbaar menen turken en marokkanen in de handelsstraat dat ze hun klanten evengoed in het Frans kunnen bedienen. Wel, mij niet. Ik bol het dan af. En als toeristen me in het Frans de weg vragen antwoord ik in eerste instantie in het Nederlands, en na verschillende pogingen in het Engels. Ik ben het beu.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 juni 2013 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan wou die aandachtshoer met kopvod nog oproepen tot een betoging. Kinderen afnemen en plaatsen. En dat inteelt debiel wijf moet gedwongen gesteriliseerd worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welke belangen hebt u het? De Kerk heeft er immers alle belang bij dat er opgetreden wordt. Niet echter op basis van geruchten, waardoor het lijkt dat zowat iedere priester al bij voorbaat schuldig wordt bevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Katholieke scholen zijn ook al lang niet meer zo godsdienstig als vroeger, het enige verschil met een staats-school is die ene les godsdienst en een paar vieringen. De vijand van mijn vijand is mijn vriend, maar ik ga nu ook niet katholiek worden daarvoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft echt geen zin om hiertegen nog bezwaar aan te tekenen. Blijkbaar was de reputatie van de kerkbedienaar steeds belangrijker dat de trauma's die kinderen opliepen. Hopelijk is die bladzijde nu omgedraaid, maar laten we dus vooral niet verder gaan ontkennen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begint er meer en meer op te lijken dat iemand het leven van een ander persoon volledig geruïneerd heeft...
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ze serieuze schadevergoedingen mag betalen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik jouw schrijfsels hier zo bekijk, zou je je neus niet ophalen voor een soort "katholiek Iran", als samenleving.
![]() |