Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2013, 19:23   #721
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Wat ik meen te zien is een groep moslimouders met wel of niet betrokken kleuters, die vooruitlopen op de zaken (op één oudere dame na die het woord 'onderzoek' laat vallen) en ik hoop van harte harte dat het hier niet gaat om hun achterlijkheid tov westerse kleuterpedagogie.

Om eerlijk te zijn, die verschilt dag en nacht van wat moslimkleuters thuis aangeboden en niet aangeboden krijgen.
Bij ons is het abnormaal dat kleuters krijsend en wenend wakker worden en krijsend en wenend gaan slapen elke dag. Bij moslims is dat gewoon. Hysterisch roepen en tieren op een kleuter is blijkbaar ook gewoon. Ipv dat kind iets te doen te geven.

Dat is maar een klein voorbeeldje van de enorme verschillen.
Dat heeft volgens mij toch ook met de genen te maken hoor. 13 eeuwen leven onder een islamcultuur kan niet anders dan diegenen genetisch bevorderen die zich in zo'n kultuur goed voelen, én ook omgekeerd.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 19:26   #722
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Pedofielen hebben geen recht op een normaal leven (nadat ze gestraft zijn natuurlijk)?.
Het ging over de straffeloosheid van pedofielen en ook over de minachtende manier waarop de slachtoffers worden bejegend in onze contreien door Kerk, politie en justitie.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 19:27   #723
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Welnee gast. De Vlaamse elite zit allang in haar bij elkaar gegraaide villaas in het buitenland.

God in Frankrijk.

Mensen die bereid zijn te sterven voor hun idealen zitten momenteel in Syrie. Niet in de Vlaamse verkaveling hoor.
²
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 22 juni 2013, 19:28   #724
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
A [i]En bleekscheeter gij zijt hier een allochtoon. Jullie poepen voor enkel plezier. wij poepen en baren met genot. Dit land is van ons binnen paar jaar zijn jullie hier njatta , tegen over ons.
Er is een woord voor schadelijke organismen die zich snel voortplanten.
Oud 22 juni 2013, 19:28   #725
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

We noteren dat voor de racisten op dit forum pedofiele verkrachting mag, zolang het niet op "eigen volk" is. Iedereen buiten de raszuivere blonde Bestie is vogelvrij verklaard. Mooi wereldbeeld hebben die lieden. Zelfs onder de nazi's was het zo erg niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 22 juni 2013, 19:29   #726
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen die bereid zijn te sterven voor hun idealen zitten momenteel in Syrie. Niet in de Vlaamse verkaveling hoor.
Inderdaad, die zijn wel slimmer, die zijn bereid te doden voor hun idealen.
Oud 22 juni 2013, 19:33   #727
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Welnee gast. De Vlaamse elite zit allang in haar bij elkaar gegraaide villaas in het buitenland.

God in Frankrijk.

Welke idealen, Eberhard?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 19:36   #728
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
We noteren dat voor de racisten op dit forum pedofiele verkrachting mag, zolang het niet op "eigen volk" is.
Och ja, er zijn mensen die kinderen verkrachten en dan stilletjes verder gaan met hun leven.

Dan zijn er mensen die kinderen verkrachten en vervolgens een religie stichten.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 19:42   #729
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Je plaatst verzen zonder voorgaande of nakomende verzen, zonder context. Typische islamofobenstreken.
Erger dan islamofobenstreken zijn de islamstreken.

De hele Koran is niks anders dan een spel met de ratio van de mensen. Daarom dat de islam zo aanslaat bij de 'linkiewinkies' die niet in staat zijn om vanuit hun buikgevoel te denken en te oordelen.

De koran zelf is zo geredigeerd, dat elke historische samenhang eruit gehaald werd. Men heeft de verzen niet geplaatst in chronologische versie. Want dan zou de ontwikkeling van de gedachtengang van Mohammed wel eens aan het licht kunnen komen, zelfs voor rationeel ingestelde lieden! Nee, behalve het eerste, zijn de hoofdstukken alle van lang naar kort geschikt, in het rommelboekje, dat door Obama 'the Holy Qur'aan' genoemd wordt.

Liegen en bedriegen is de aard van het beestje, genaamd islam. Zijn meest originele bronnen bulken ervan.
Oud 22 juni 2013, 19:50   #730
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We noteren dat voor de racisten op dit forum pedofiele verkrachting mag, zolang het niet op "eigen volk" is. Iedereen buiten de raszuivere blonde Bestie is vogelvrij verklaard. Mooi wereldbeeld hebben die lieden. Zelfs onder de nazi's was het zo erg niet.
Over welke verkrachting heeft u het eigenlijk?
Tot hiertoe is er nog niets geweten of zo. Enkel uitlatingen van een figuur die er niet echt betrouwbaar uitziet, integendeel...
Gelukkig kunnen we nog wel uitkijken naar de resultaten van het onderzoek, iets wat volgens de moslimmeute niet meer nodig zou moeten zijn, zij hadden liever met stenen naar de juf gesmeten of haar hoofd met een bot mes afgesneden zoals ze dat elders op de wereld ook doen...

Pas op, indien er idd zo'n feiten waren dient die juf zware straffen te krijgen. Maar dan wel van de rechtbank, niet door een hoop vreemdelingen die denken dat ze de plak zwaaien op de straten....

Wat als blijkt dat de hele bedoening enkel in de zieke fantasie van die moeder bestond? Wat gaan die juf en die andere juffen dan moeten doen? Nadat ze bedreigingen en beledigingen naar hun hoofd kregen van die schuimbekkende idioten?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 20:04   #731
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toshiro Bekijk bericht
Ik heb het gedrag van die mensen afgekeurd en meermaals gepost om niet alle Marokkanen gelijk te stellen aan die mensen. Als ik het niet zou afkeuren zou ik ook tussen die mensen staan (of men ouders), maar wij wachten gewoon tot het officieel onderzoek net als tal van andere ouders wiens kinderen ook op die school zitten. Zoals al reeds gemeld (door mezelf en nog eens door de media) hebben de aanwezige heethoofden niks te maken met de school. Dit is weeral de perfecte kans om haat en leugens te verspreiden door deze mensen. Ik noem ze geen moslims aangezien je volgens de islam niemand mag beschuldigen zonder bewijs. U heeft het ook over uitroeien van "niet-gelovige" maar dat wordt door veel mensen verkeerd geïnterpreteerd. In de Koran staat enkel dat je de vijand moet uitroeien als de vijand het islam wilt uitroeien. Ook staat er in de Koran dat je de medemens die goede bedoelingen heeft lief moet hebben. Met andere woorden meer dan de helft van de moslims die hier in België rondloopt interpreteren zelf de Koran totaal verkeerd. Dit komt omdat ze onwetend zijn en te dom zijn om zelf even alles na te lezen in plaats van de extremisten zomaar te geloven. Als iedereen dezelfde gedachtegang volgde als deze extremisten zaten alle moslims nu in Syrië mee te vechten met de terroristen (al vaak bekend gemaakt dat de rebellen voor een deel uit terroristen bestaan, of dit nu waar is of niet kan ik hier niet bevestigen aangezien ik mij nog niet heb verdiept in die situatie) en was er een leegloop in België en andere landen. Een goed mens zijn start niet bij het geloof maar bij jezelf. Iemand met een goed hart zal de Koran altijd anders interpreteren dan iemand die vol haat is opgevoed.

Een voorbeeld van slechte opvoeding: als je kinderen iets verkeerd doen hen slagen. Dat is het slechtste en domste wat je kunt doen in zo'n gevallen en veel Marokkanen doet dit spijtig genoeg.

Een voorbeeld van een goede opvoeding: als je kinderen iets verkeerd doen de playstation of wat dan ook afnemen en extra "huiswerk" geven. Zo zijn de kinderen gestraft door niet meer iets leuks te mogen doen en zijn ze toch met iets nuttigs bezig. En de lengte van de straf en hoeveelheid "huiswerk" aanpassen aan het voorval.

Zo hebben mijn ouders mij opgevoed en ik vind van mezelf dat ik een goed en verstandig persoon ben geworden dankzij deze opvoeding.

Onwetendheid is altijd al het wapen geweest van verschillende terroristen (in deze context verzamelnaam voor alle soorten extremisten in elk geloof in elk land).
Een moslim is en blijft toch altijd een moslim he

Maar 't is toch wel een grappige post
Oud 22 juni 2013, 20:07   #732
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat ga ik niet tegenspreken aangezien dat nu eenmaal de waarheid is. Deze mensen verdienen dan ook in mijn ogen geen sociale zekerheid. Het grote probleem is dat België in heel de wereld bekend staat als het land waar je moet zijn voor sociale zekerheid zonder daar iets voor te doen en voor fraude. Zolang België dat beeld blijft uitstralen zal het hier enkel erger en erger worden.
Woehaaaa roflol
Oud 22 juni 2013, 20:10   #733
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Woehaaaa roflol
Wat vindt u zo komisch als ik vragen mag?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 20:12   #734
Scheefpoeper
Banneling

Standaard

Citaat:
Vraag het eens aan de vriend van Verhofstadt
Scheefpoeper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 20:12   #735
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Met andere woorden, het komt erop neer dat alle vreemdelingen (inclusief andere Europeanen zoals Nederlanders, Spanjaarden, ...) terug naar hun eigen land moeten keren ook degene die wel geïntegreerd zijn en wel hun best doen om dit land vooruit te trekken? Als dit uw mening is dan valt er niet meer verder te praten. U zal mijn standpunt nooit aanvaarden aangezien ik een allochtoon ben al ben ik hier geboren en al heb ik al meermaals bewezen dat ik niet tot die groep extremisten behoor. Ik vind dat een triestige gedachtegang maar het is uw leven en u bepaalt zelf wat u vindt en denkt en zolang uw gedachtegang/gedrag mij persoonlijk niet viseert heb ik niet het recht om dat af te breken.
Ik vind dat wij met de moslims hier moeten doen wat Mohammed deed met de Joden in Arabië. En géén uitzonderingen alstublieft.
Oud 22 juni 2013, 20:15   #736
Scheefpoeper
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Welke idealen, Eberhard?
Die van Verhofstadt
Mensen ophitsen voor een zogenaamd gerechtvaardigde strijd tegen een buitenlandse mogendheid

Afwachten of het konijn en zijn volgelingen daar later niet mee in de problemen komt
Oud 22 juni 2013, 20:17   #737
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scheefpoeper Bekijk bericht
Die van Verhofstadt
Mensen ophitsen voor een zogenaamd gerechtvaardigde strijd tegen een buitenlandse mogendheid
Afwachten of het konijn en zijn volgelingen daar later niet mee in de problemen komt
Dat zijn geen idealen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 20:18   #738
Scheefpoeper
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat zijn geen idealen.
Voor mij ook niet, maar voor het konijn kan geen wapenlevering groot genoeg zijn...de "jongeren" zullen zijn oorlogsrethoriek alvast kunnen inroepen als een rechtvaardiging, goed om te weten wanneer ze uit hun werkstage ginder terugkeren

Ideaal voor zijn portefeuille zal het wel zijn as usual

Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 22 juni 2013 om 20:23.
Oud 22 juni 2013, 20:20   #739
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scheefpoeper Bekijk bericht
Voor mij ook niet, maar voor het konijn kan geen wapenlevering groot genoeg zijn
Dan moet je het geen idealen noemen.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 20:24   #740
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik hoop alvast dat ze geen zelfmoord pleegt ofzo, dat zou te jammer zijn. Gewoon fuck zeggen tegen die moslims en op een andere school je roeping verder zetten, verhuizen naar een niet-moslim stad zal wel noodzakelijk zijn, dat wel. Die Allah gehaktbars gaan nooit toegeven dat ze achterlijk zijn betreft sexuele opvoeding dus die haat zal blijven.
Noem mij eens zo'n niet-moslim stad in West-Europa ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be