Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2013, 11:43   #1
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard 27 getuigen vermoord in zaak Dutroux

Volgens deze video die op de Duitse tv is vertoond zijn er 27 getuigen in de zaak Dutroux vermoord om een pedo netwerk te verhulen. Zit hier een kern van waarheid in?

http://www.youtube.com/watch?v=H2_-HnLeCCw

Er zijn ook mensen die beweren dat er connecties zijn tussen de Nederlandse topambtenaar en pedo Joris Demmink en Marc Dutroux.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 12:08   #2
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Volgens deze video die op de Duitse tv is vertoond zijn er 27 getuigen in de zaak Dutroux vermoord om een pedo netwerk te verhulen. Zit hier een kern van waarheid in?

Er zijn ook mensen die beweren dat er connecties zijn tussen de Nederlandse topambtenaar en pedo Joris Demmink en Marc Dutroux.
Deze hele zaak stinkt zowieso. Ik geloof dat er ook enkele auto-ongevallen bij waren?

Het is net als de Bende Van Nijvel: een kleind kind ziet dat het Haemers/De Staercke waren, maar dat wil maar niet lukken. De eerste is al lang vrij en de tweede pleegde "zelfmoord".
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 12:09   #3
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Deze hele zaak stinkt zowieso. Ik geloof dat er ook enkele auto-ongevallen bij waren?

Het is net als de Bende Van Nijvel: een kleind kind ziet dat het Haemers/De Staercke waren, maar dat wil maar niet lukken. De eerste is al lang vrij en de tweede pleegde "zelfmoord".
Is 't niet andersom?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 12:10   #4
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik denk niet dat Haemers bij de Bende van Nijvel hoorde, ma swat.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 12:11   #5
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Is 't niet andersom?
Haemers overleed in verdachte omstandigheden in de gevangenis. Hij zou zich verhangen hebben aan een radiator.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 12:28   #6
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik denk niet dat Haemers bij de Bende van Nijvel hoorde, ma swat.
Er zijn mensen in dit land, die als ze de lijst met slachtoffers van dichtbij bekijken begrepen wie het was. Als je het onderscheid maakt tussen de slachtoffers die gewoon overhoop geschoten zijn en diegenen die met een kogelschot van dichtbij in het hoofd zijn afgemaakt, sommige journalisten weten dan wie er achter zit, maar zwijgen wijselijk.
Oud 22 juni 2013, 12:28   #7
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik stond vroeger nogal neutraal tegenover het al of niet bestaan van dat pedo-netwerk, maar besef nu dat dit totaal naief was;

Als ik zo hoor dat Mevrouw Martin even naar de kapper kan in Knokke (tja, waar moet je anders naar de kapper nietwaar?) onder begeleiding van twee of drie "vrienden" in een chique wagen, dan moet het al beginnen dagen.
Heel het gefoefel met haar erfenis die ze heeft kunnen verschuiven naar haar kinderen, mèt medewerking van de nodige advokaten en notarissen,
en dan nu weer het feit dat ze helemaal geen huishoudelijke taken meer uitvoert voor die arme klaren, maar steeds meer en langer "bij vrienden" onderdak vindt en voor langere tijd verdwijnt, laat me toch vermoeden dat er serieuze handjes boven haar hoofd worden gehouden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 13:29   #8
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht

Daar is inderdaad al langer sprake van maar het is nog steeds geen bewijs van een pedo netwerk rond Dutroux al is het natuurlijk allemaal toevallig. Dutroux hield zich wel bezig met criminelen in verschillende milieus dus het is ergens normaal dat er afrekeningen zijn maar het ontvoeren van kinderen en jongeren was toch meer voor privé gebruik denk ik al vind ik het dan ook wel vreemd dat z'n vrouw en minstens enkele andere dan toch op de hoogte waren.

De vele doden in het filmpje zijn al eens besproken ergens dus die zal wel correct zijn, het voordeel is wel dat de meeste zelf pedo's zijn of in het misdaadmilieu zitten. Tja, we mogen al blij zijn dat hij binnen zit denk ik.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 13:47   #9
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Er zijn mensen in dit land, die als ze de lijst met slachtoffers van dichtbij bekijken begrepen wie het was. Als je het onderscheid maakt tussen de slachtoffers die gewoon overhoop geschoten zijn en diegenen die met een kogelschot van dichtbij in het hoofd zijn afgemaakt, sommige journalisten weten dan wie er achter zit, maar zwijgen wijselijk.
Ik zou niet zeggen dat die zwijgen. Er zijn in die tijd voldoende artikelen over verschenen, o.a. van leo De De Bock. Humo heeft daar over geschreven, De Morgen ook, en nog geen klein beetje.
De meeste andere media beperkten zich tot wat gemeenplaatsen, trivialiteiten en reportages over hoe erg het wel was en boehoehoe die arme brave mensen die zijn doodgeschoten.
De Bock was het type journalist als een pitbull, als die beet loste hij niet meer.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 13:48   #10
Scheefpoeper
Banneling

Standaard

Humo en de morgen
Scheefpoeper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 13:48   #11
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze hele zaak stinkt zowieso.
Lees het boek van Gerolf Annemans over de zaak-Dutroux en je moet vaststellen dat er wel heel rare zaken gebeurden met bepaalde personen. Er is duidelijk meer aan de hand dan een zonderlinge enkeling die op kinderen uit was.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 14:10   #12
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Is 't niet andersom?
Juist!
Oud 22 juni 2013, 14:11   #13
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Men weet zeker dat De Staercke er was. Er werd ook niks meer vernomen van hem sinds zijn vrijlating in 2001. Zelfs Eddy Vos weet heel goed wie er allemaal achter zat.

Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 22 juni 2013 om 14:12.
Oud 22 juni 2013, 14:24   #14
8Ѭ8
Banneling

Standaard

8Ѭ8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 15:04   #15
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Lees het boek van Gerolf Annemans over de zaak-Dutroux en je moet vaststellen dat er wel heel rare zaken gebeurden met bepaalde personen. Er is duidelijk meer aan de hand dan een zonderlinge enkeling die op kinderen uit was.
je moet zelfs die boeken niet lezen, je moet het gewoon meegemaakt hebben om te weten dat het stinkt. Ik herinner me dat de politie op TV kwam zeggen dat de kartonnen dozen met video's die bij Dutroux waren gevonden vernietigd waren, "want ze waren allemaal bekeken en er stond niets op."

Je moet je daarbij afvragen in welk land de politie bewijsmateriaal vernietigd nog voor het proces kon beginnen? "Want er stond niets op."

Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 juni 2013 om 15:05.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 16:28   #16
8Ѭ8
Banneling

Standaard

Citaat:
je moet zelfs die boeken niet lezen, je moet het gewoon meegemaakt hebben om te weten dat het stinkt. Ik herinner me dat de politie op TV kwam zeggen dat de kartonnen dozen met video's die bij Dutroux waren gevonden vernietigd waren, "want ze waren allemaal bekeken en er stond niets op."

Je moet je daarbij afvragen in welk land de politie bewijsmateriaal vernietigd nog voor het proces kon beginnen? "Want er stond niets op."
There is a fine line between bravery and stupidity. Het zijn vuile tijden. Ik ben het zo beu ...
8Ѭ8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 00:45   #17
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Haemers overleed in verdachte omstandigheden in de gevangenis. Hij zou zich verhangen hebben aan een radiator.
Zogezegd omdat hij het gevangenisleven niet aankon.
Een misdadiger die mss de helft van zijn leven in instellingen verbleef zou dat ineens niet meer aankunnen?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 01:09   #18
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop dat die Dutroux zaak (en andere moorden op kinderen waar de elite bij betrokken is) ooit eens echt uitgespit geraakt. Het feit dat daar zelfs niemand mee bezig is in België geeft me een akelig gevoel over dat land.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2013 om 01:11.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 01:13   #19
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zogezegd omdat hij het gevangenisleven niet aankon.
Een misdadiger die mss de helft van zijn leven in instellingen verbleef zou dat ineens niet meer aankunnen?
Haemers wist teveel.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 01:15   #20
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Dat onfrisse potje van Dutroux werd stevig toegedekt.

Ook daar is nog 'n heleboel wat niet geweten mag worden.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be