![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6481 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6482 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mijn dag is toch weer terug gemaakt dankzij de fenomenale beelden uit Camp Nou
|
|
|
|
|
|
#6483 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6484 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#6485 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een fatsoenlijke belg pleegt in zijn jeugd al eens belleketrek. Voortaan moet hij daar (op sommige plaatsen) een boete voor betalen. Een fatsoenlijke belg eet al eens een broodje zittend op een steen die, hoewel hij perfect voor de gelegenheid dienst kan doen, niet ontworpen is om op te zitten. No matter hoe fatsoenlijk hij het papier nadien in de vuilbak gooit, hij krijgt (hier wel, daar dan weer niet) een boete. Een fatsoenlijke belg gaat in zijn jeugd wel eens driekoningen zingen. Voortaan krijgt hij daar (her en der) een boete voor. ... Maar vooral: een fatsoenlijke belg die toch eens iets verkeerd doet wordt daar door de controlerende overheid voor genoteerd en door de rechtelijke overheid voor bestraft. Of beter 'werd' want voortaan zijn politieagent/gemeenteambtenaar en rechter dezelfde persoon. En dat is niet fatsoenlijk want behoorlijk tegen de (grond)wet. Bovendien weten fatsoenlijke belgen graag wat ze wel en wat ze niet mogen. Het is dus allesbehalve fatsoenlijk dat je eerst in het gemeentehuis van elke gemeente waar je ooit komt moet gaan vragen wat in deze gemeente wel en/of niet mag.
|
|
|
|
#6486 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
#6487 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik word hier uitgescholden voor Belg???
|
|
|
|
|
|
#6488 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik word hier uitgescholden voor Belg???
edit zo aangedaan was ik dat ik het twee keer gepost heb. Krijgt ge boetes voor dubbelposten? Laatst gewijzigd door Bolleke Wol : 30 juni 2013 om 13:01. |
|
|
|
|
|
#6489 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6490 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Laten ze dan maar deurwaarderen, op den duur komt dat dan toch ooit wel eens voor de rechtbank en dan begint de leute. Houden ze dat echter af van mijn belastingen, dan hou ik de volgende keer dat bedrag af.....of ik kloot de gemeente wel op een andere manier..... En vooral.....ik laat onze sympathieke politiekers wel weten dat ze .... (vul zelf in )
|
|
|
|
#6491 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik kreeg een boete voor het laten openstaan van mijn achterste raam van mijn auto. (gewoon geen erg in gehad, verkeerd knopke geduwd).
Krijgt iemand met een cabrio nu vijf boetes? (4 ramen + 1 dak)?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#6492 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij nu aan Google: als ik foto's van slettebotten zoek, dan zoek ik geen expliciete foto's van het slachtoffer van een "personenongeval met trein" (ook al droeg de sloor slettebotten).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 30 juni 2013 om 15:33. |
|
|
|
|
|
#6493 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Berekenen ze dat per cm openstand of zo ?
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 30 juni 2013 om 15:25. |
|
|
|
|
|
#6494 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat was waarschijnlijk geen GAS-boete. Niet vergeten: volgens het verkeersreglement moet je het nodige doen om misbruik van uw voertuig te vermijden. M.a.w. raam laten openstaan of de auto vergeten af te sluiten=boete.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#6495 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dus een cabrio mag je nergens parkeren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#6496 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij aan mensen die je enkel contacteren als ze over zichzelf kunnen opscheppen. Zo de soort die enkel iets wil gaan drinken als ze een nieuwe partner hebben/opslag kregen/iets gekocht of gewonnen hebben.
|
|
|
|
|
|
#6497 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|