![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Banneling
|
Blijkbaar ken je die niet, want je stelt komisch dat enkel boerinnekes hoofddoeken droegen. Dat is een belediging voor vele Vlaamse moeders en die hun moeders.
|
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#223 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Op die manier is het zelfs niet meer islamitisch te noemen, het argument dat ze het moeten dragen voor hun geloof valt dan ook weg. Het gaat 'm enkel over werk en school, voor de rest mogen ze ermee mode lopen. |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Banneling
|
Boeren dragen een klak, koks een muts. Dus niets, het is geen verplichting van een geloof, je zoekt een vergelijking maar die is er niet. Wij dragen ook kleren en jullie mogen die openbaar niet uit doen van je geloof, dus?
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Waarschijnlijk denk je iets te lezen met een bepaalde toon. Laatst zag ik een moslimvrouw met een autochtone man samen lopen arm in arm met leeftijd ergens in de midden twintig. De vrouw droeg een hoofddoek en de man leek er geen problemen mee te hebben. Wat de man zag in deze vrouw weten zij beide en dat is verder ook voldoende. Waarschijnlijk lette deze man op andere eigenschappen en zijn ze om deze reden ook samen. Wat ik wil aangeven dat is dat je elkaar ontmoet op basis van wederzijdse aantrekkingskracht wat dat ook moge inhouden. Indien een persoon ergens niet voor kiest dan hoeft dit niet te betekenen dat je minderwaardig bent of niet geschikt, maar dan ga je het zoeken in een andere klasse. Elke persoon zit in een bepaalde stadia n.a.v. innerlijke/uiterlijke groei en op basis daarvan selecteer je wie bij je past en sommigen zijn nog niet zo ver. De een kiest voor een bedekte vrouw daar een ander graag in een mooie sportauto rijdt waar hij trots of fier op is en met iedereen wil delen en door ieder gezien kan worden. De een kiest bewust voor een sportauto die door ieder gezien kan worden en een ander kiest voor een onopvallende auto omdat hier minder aandacht mee gepaard gaat. En verder is er verschil tussen verzorgt zijn, mooi willen uitzien voor jezelf en mooi willen uitzien voor de buitenwereld en dit graag bevestigd willen zien in de reacties van mensen naar aanleiding van kleding en make-up die je draagt omdat aandacht je eventueel zeker kan maken door je uiterlijke kenmerken. Laatst gewijzigd door g_z : 30 juni 2013 om 10:50. |
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel, we weten dat mannen zelf verantwoordelijk zijn voor hun seksuele gedrag en wij bijgevolg niet om chaos( Zina) te vermijden, meer moeten bedekken, dan we willen. Geen enkele vrouw kwam zelfs maar op het idee voor die jaren zeventig van u, dat ze haar haren moest bedekken, of andere reden dan veel wind, naar de kapper, of omdat het toevallig moot stond bij wat je had aangetrokken en evenmin waren er voorschiften hoe we dit dan dienden te doen. Geen enkele vader, broer of mannelijke verwant riep dat je hoofddoek op moest en geen enkele moeder werd aangesproken over haar ongehoofddoekte dochters. Je kon praten met iedere jongen of man, roken en drinken, in bikini lopen of met blote benen over strat zonder in bepaalde wijken met horden achterlijken geconfronteerd te worden die vonden dat je een hoer was en je overeenkomstig behandelde. We kennen niet enkel onze cultuur vol vrijheden, we merken ook het verschil met anderen! En voor uw informatie, uw hoofddoeken zijn helemaal niet verboden, nooit gebeurd. Alleen zien wij dus het verschil tussen hoofddoeken die toevallig eens een dagje gedragen worden en een religie die stelt dat ik moet, steeds en overal, om chaos te vermijden. Uw argumenten zijn flinterdun en amusant maar in een werkelijk debat zou u nergens staan, u wordt zo de zaal uitgedragen! Dus blijft op dit forum gerust oefenen. |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Banneling
|
De hoofddoek is niet verplicht. Uw argumenten zijn onbestaand, blijf gerust oefenen.
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik niet, ik lees wat u schrijft en kom dan tot conclusies die ik onderbouw. Waar slaat uw voorbeeld trouwens op over die vrouw met hoofddoek en allochtone man? U waat toch hoop ik wel dat moslima's enkel met moslims mogen trouwen, of heeft u dat koppel aangehouden en gevraagd of die man mogelijk een bekeerde moslim was van autochtone origine? Weer dat belerende toontje...alsof die man door met een gehoofddoekte moslima te lopen, een betere keuze had gemaakt dan die oppervlakkige ongelovigen die op uiterlijk vallen en grote tieten. Misschien had die bekeerling wel grote moeite een meisje te versieren, leerde hij haar kennen op internet, ging haar opzoeken, werd omdat hij anders niets met haar kon beginnen wel moslim, en loopt hij nu te genieten van zijn madam? U neemt vooral uw eigen bedenkingen voor aanname, terwijl er zeer veel andere mogelijkheden zijn. En hoe " vrij" of hoeveel " keuze" heeft een man die niet eens een behoorlijk gesprek kan voeren, laat staan een relatie opbouwen met een vrouw die bewaakt wordt door familie en terecht komt in een cultuur waarin enkel een huwelijk ruimte biedt om die aantrekkelijke vrouw beter te leren kennen? Maar dan moet je wel even moslim worden? U snapt echt niets van vrouwen. Alle vrouwen houden ervan zich mooi te maken. Dat doe je voor jezelf, omdat je jezelf goed wilt voelen. Glanzende haren, een mooie huid, gebruinde armen en benen, daar genieten we van. Natuurlijk willen we in dat goed voelen erkenning dat anderen dit opmerken, of dit nu vriendinnen zijn, collega's of anderen is niet zo belangrijk. En ja, wij mogen zelf een partner zoeken, en dus maken we ons evengoed mooi voor mannen. En daar stoppen we niet mee wanneer we een partner hebben. omdat het gewoon fijn is er leuk uit te zien, opgemerkt te worden en al eens een complimentje te krijgen. We mogen namelijk meer dan er verzorgd uitzien, we mogen zelf genieten, op ieder moment , van ons lichaam, haren, bruine huid, en glanzende haren. Bij gearrangeerde huwelijken, soms al aangegaan wanneer kinderen nog kleuters zijn, of gewoon zo geregeld uit anderde belangen dan de aantrekkingskracht tussen partners, gaat het ook niet zozeer over wat mensen willen. Maar wat anderen of een levensovertuiging, hen voorschrijven. Laatst gewijzigd door alice : 30 juni 2013 om 14:50. |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U heeft uzelf net van tefel geveegd, tot de volgende ronde! |
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je weet niet eens waar de discussie over gaat maar je meent pretentieus een ronde te hebben gewonnen. En dat met een zeer gebrekkig Nederlands op de koop toe. Maw, je bent eens op het Olympisch podium gaan staan om te paraderen maar je bent met je knikker op de grond beland. Tot de volgende ronde. Laatst gewijzigd door Salah : 30 juni 2013 om 15:21. |
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 30 juni 2013 om 15:32. |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Waar mijn voorbeeld over gaat is dat ik enkel aangaf dat iemands voorkeur kan verschillen. En de allochone man was een autochtone man, wel bij de les blijven. Of hij moslim was dat weet ik niet, omdat ik nog niet zover was om mijn vermoedens de vrije hand te geven, doet het er dan nog wat toe, belangrijk is dat ze happy waren. Verder heb ik niet gelet op uiterlijke kenmerken die van toepassing kunnen zijn bij het voeden van een nakomeling en al helemaal niet als er een partner bij loopt. Want laten we eerlijk zijn, indien een man met een vrouw loopt zul je je ogen minder snel de kost geven. Verder kun je zelf beslissen om de ogen neer te slaan om je gedachten rein te houden, daar ben je zelf verantwoordelijk voor. En het net kan inderdaad een oplossing bieden om iemand te leren kennen met een positief eindresultaat, en inderdaad, er is niets mis met het genieten van elkaar. En als een man besluit om moslim te worden na een ontmoeting met een moslimvrouw omdat hij niet goed is in versieren wie zijn wij dan om te zeggen dat is niet goed, behoord deze man dan zijn hele leven vrijgezel te blijven, nee toch. Kijk vooralsnog heb ik geen bedenkingen geuit, maar eerder mijn gedachten de vrije loop laten gaan van hoe het zou kunnen zijn aldan positief of negatief. Ge geeft aan dat ik weinig van vrouwen weet, dit klopt niet en is een ongenuanceerde bewering. Het is hedendaags niet makkelijk en daar houdt je als mens rekening mee. Wat je voor ogen hebt en naar verlangt is niet altijd bereikbaar deze tijden, zoals je aangeeft met vrouwen die een bijvoorbeeld een bruine huid hebben en andere kenmerken. Genieting houdt voor ieder mens wat anders in, voor de een is dat een goed gesprek en voor de ander is dat je elkaar voldoende kent om elkaars zinnen kunnen afmaken enz enz. Maar als je aangeeft dat ik weinig van vrouwen weet, over welke vrouwen heb je het dan? En verder ben je een beetje aan het dromen met betrekking tot het krijgen of geven van complimentjes. En sommige vrouwen hebben een complimentje nodig net als een bloem van water wordt voorzien. Tuurlijk zit hier waardering in en hoe je dat uit is voor ieder persoonlijk. De een vind het hebben van een luisterend oor al een compliment, daar waar de ander begrepen wordt ziet als compliment. En als je begrepen wordt en ook nog eens mooi bent dan kun je jezelf al in het paradijs wanen, bij wijze van. Iedereen is anders naar aanleiding van een bepaalde levensovertuiging. |
|
|
|
|
|
|
#234 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
djeezes.
Ik dacht "waar heeft hij het toch over"? Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De foulard was tijdens de jaren 60 en begin 70 volop mode. De grote trendsetter voor het dragen van die foulard was Brigitte Bardot. Birgitte Bardot was dé filmlegende van het moment, vermits zij één der eerste filmactrices was die met volledig naakte boezem op het witte scherm verscheen; Jaja, ik heb toen ook nog een "hoofddoek" gedragen.... zo'n vichy stofje met roze en witte ruitjes. Helemaal �* la Bardot met de blote tieten! hihi. ![]() En zo was het dus in de film: ![]() of zo: Brigitte met de hoofddoek! inderdaad!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#236 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Als een moslima haar hoofdjurk niet wil uit doen kan ze geen werk aanvaarden waar die jurk uit moet, dat is niet de schuld van dat werk maar van de moslima. Moslims moeten stoppen met die schuldlast om te draaien. |
||
|
|
|
|
|
#237 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Zo zijn ze nu eenmaal. Ze zitten hier in een Westerse maatschappij en ondervinden dagdagelijks hoe die botst met de waarden en normen waarmee ze van kindsbeen af mee opgegroeid zijn. Ze voelen zich verloren en willen dan opgemerkt worden. Het beste bewijs hiervoor is toch dat als het warm word je sommige van die trutten ziet rondlopen in doorzichtige kleding waar je mooi hun vormen kan uit afleiden. Zeg nu dus niet dat die verplicht worden een hoofddoek te dragen en er bij wijze van spreken met hun blote kont mogen bij rondlopen. |
||
|
|
|
|
|
#238 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad. Het is verboden te verbieden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#239 |
|
Banneling
|
Bedankt om uw hypocrisie bloot te leggen.
Laatst gewijzigd door Salah : 30 juni 2013 om 16:35. |
|
|
|
|
|
#240 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wij deden daar niet hypocriet over zotteke! wij vonden ons sjalleke gewoon sexy!
Degenen die de huidige inpakmeute wil vergelijken met ons, de vrije feministen van de jaren 70, zijn een beetje "gedesinformeerd" zullen we maar zeggen.
|
|
|