Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2013, 19:25   #20901
Bollywood
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Problemen zijn er om aangepakt te worden, niet om op fora angstig uit te vergroten. Daarmee pak je niets aan. Je maakt jezelf gewoon banger door steeds op zoek te gaan naar negatief nieuws.

In plaats van te focussen op oplossingen, staar je je blind op problemen. In plaats van de problemen aan te pakken, vergroot je ze. Je scheert alle moslims over de zelfde kam, je denkt in foute stereotypen en je weigert in dialoog te gaan. Je begint moslims te haten, en daardoor groeit de minieme groep extreme, onverdraagzame, radicale moslims uit. Je zoomt in op een minderheid en stelt die gelijk aan de hele bevolking. Je laat je vooroordelen je wijsmaken dat die hele bevolking ook zo is.

Ik zie de problemen en ik zie de veranderingen. Ik hoor in mijn straat moslimkindjes Nederlandse kinderliedjes zingen en onderling Nederlands praten. Ik zie ze opgroeien met waarden die hun ouders nooit hebben gekend. Ze groeien op tussen twee culturen. Wij kunnen zeggen: 'jullie zijn allemaal slecht, kinderverkrachters, jullie profeet is een pedofiel en een moordenaar, jullie zijn vrouwonvriendelijk...' of we kunnen opnemen in onze maatschappij.

Als een moslimkind jou bezig hoort, is het toch logisch dat hij liever de normen en waarden meeneemt van zijn ouders dan die van ons. Hij hoort namelijk dat hij niet welkom is, dat zijn geloof belachelijk is, dat hij minderwaardig is, dat hij het product van incest is, dat hij een crimineel is... Integratie komt van twee kanten.
Dat zijn ouders hem dan opvoeden. Ik zie dagelijks op late uren moslimjongeren rondhangen op en rond de brussels parken die de volgende dag naar school moeten hun haantjesgedrag etaleren. Als zij dan geen deftig diploma of job behalen, zal het zeker ook de fout zijn van de autochtoon?

en dit is zeker geen minderheid gezien de grote getallen waarin ze zich rondbegeven... Spijtig voor de goede moslims maar oproepen om zich te gedragen naar de wetten van het land waar ze zich bevinden kom je anders ook nooit tegen...

Laatst gewijzigd door Bollywood : 25 juni 2013 om 19:26.
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2013, 19:42   #20902
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
P
In plaats van te focussen op oplossingen, staar je je blind op problemen. In plaats van de problemen aan te pakken, vergroot je ze. Je scheert alle moslims over de zelfde kam, je denkt in foute stereotypen en je weigert in dialoog te gaan. Je begint moslims te haten, en daardoor groeit de minieme groep extreme, onverdraagzame, radicale moslims uit. Je zoomt in op een minderheid en stelt die gelijk aan de hele bevolking. Je laat je vooroordelen je wijsmaken dat die hele bevolking ook zo is.

Ik zie de problemen en ik zie de veranderingen. Ik hoor in mijn straat moslimkindjes Nederlandse kinderliedjes zingen en onderling Nederlands praten. Ik zie ze opgroeien met waarden die hun ouders nooit hebben gekend. Ze groeien op tussen twee culturen. Wij kunnen zeggen: 'jullie zijn allemaal slecht, kinderverkrachters, jullie profeet is een pedofiel en een moordenaar, jullie zijn vrouwonvriendelijk...' of we kunnen opnemen in onze maatschappij.

Als een moslimkind jou bezig hoort, is het toch logisch dat hij liever de normen en waarden meeneemt van zijn ouders dan die van ons. Hij hoort namelijk dat hij niet welkom is, dat zijn geloof belachelijk is, dat hij minderwaardig is, dat hij het product van incest is, dat hij een crimineel is... Integratie komt van twee kanten.
ik vind die linkse pocoluitjes toch altijd zo grappig.
U hoort de vijfde generatie moslimkindjes in uw straat Nederlandse kinderliedjes zingen en je komt bijna klaar van extase.

"wij" lezen hun koran en trekken daar de conclusies uit, maar d?*t is foei! De normen en de waarden van zijn ouders zijn volgens jou dus beter dan die van ons. laten we de verkrachte kinderen verplicht laten trouwen met hun verkrachters, dat is beter want helemaal moslimnorm.
Over welke "integratie" heb je het aub? Het feit dat ik hoofddoekjes als mensen met een mentale handicap moet beschouwen zoals hun profeet dat gezegd heeft? het feit dat vrouwen met twee moeten zijn om te getuigen omdat ze dus dat mankement aan hun hersens hebben? Of heb je het over het feit dat mannen hun vrouw(en) mogen afkloppen als ze niet onderdanig genoeg zijn? Want ook DAT zijn de normen en de waarden van die kindjes die na veertig jaar aanwezigheid in Belgique toch wel een vlaams kinderliedje kunnen zingen zeker? Waarschijnlijk komt dat omdat de kleuterjuf pedofiele handelingen met hen gedaan heeft?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2013, 19:45   #20903
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Problemen zijn er om aangepakt te worden, niet om op fora angstig uit te vergroten. Daarmee pak je niets aan. Je maakt jezelf gewoon banger door steeds op zoek te gaan naar negatief nieuws.
Je bedoeld dat de media er niet alles aan doet om misdaden van moslims te minimaliseren of verbergen? Het grapje met de 'jongeren' duurt nu toch al heel lang hoor.

Wij vergroten het hier uit omdat we moeten, anderen proberen het te minimaliseren om de groep niet te stigmatiseren of voor de 'goeie zaak', ik noem dat liegen en puur bedrog. Voor jou is dat waarschijnlijk beter, niet voor mij. Eerlijke cijfers en duidelijkheid, je lost geen problemen op door te doen alsof ze niet bestaan.

Citaat:
Alsof de vlamingen ook niet over 1 kam worden geschoren, die jaren '30 referentie was er meer dan over. Als die "minderheid" groot genoeg is dan mogen we veralgemenen, 30% van de vlaamse moslim mannen willen de sluier verplichten, is dat een fucking minderheid misschien?

Een minderheid is 1-2-3 % en geen 30% of meer. De bak zit vol met moslims, ook een minderheid? nee, een meerderheid. Maar ja, da's een ander soort meerderheid blijkbaar.

Citaat:

Moslims zijn vrouwonvriendelijk, dat is gewoon zo, ze zijn een product van inteelt, dat is gewoon zo. Ik lieg niet hé, jij maakt van je voeten omdat ik de waarheid zeg, blijkbaar mag dat ook al niet meer.

Moslims hebben door inteelt 10 keer meer genetische ziektes dan niet moslims, meer mentaal gestoorden, meer mongooltjes enz, hoe ga jij dit 'politiek correct' oplossen dan? Soms moet je gewoon hard zijn, anders hoort niemand het. Elke groene/linkse lul die ik spreek weet niet eens dat ze inteelten en de meeste willen het zelfs niet geloven, bende geitewollesokken debielen.

.

Laatst gewijzigd door BonBon : 25 juni 2013 om 19:50.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 10:10   #20904
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30625_00636580.

Citaat:
Een burenruzie tussen een jonge kerel van 23 en zijn 74-jarige buurman liep vorig jaar zodanig uit de hand dat de oude man zwaargewond naar het ziekenhuis moest gebracht worden. De rechtbank achtte de jongeman gisteren schuldig aan het zwaar toetakelen van zijn buurman. Hij moet zijn slachtoffer een schadevergoeding van 16.000 euro betalen. Het Openbaar Ministerie had de hele affaire eerst geseponeerd, maar keerde op die beslissing terug op aandringen van de advocaat van het slachtoffer. ‘Gelukkig heeft het parket nu de ernst van de feiten ingezien. De rechtbank heeft ook de onmiddellijke aanhouding uitgesproken, want de man is inmiddels naar Turkije verhuisd’, zegt meester Gert Warson.

De aanleiding voor het zware fysieke geweld was een discussie tussen de zeventiger en zijn jonge buurman. Die laatste parkeerde zijn wagen vaak op de gehandicaptenplaats voor de woning van de bejaarde man en weigerde om het voertuig te verzetten. Op 11 januari vorig jaar had een onbekende enkele banden van verschillende wagens waaronder die van de 23-jarige jonge kerel kapot gestoken. Die vermoedde dat dit het werk was van zijn buurman en sloeg de 74-jarige man hard in elkaar.
Oud 26 juni 2013, 11:29   #20905
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
et Openbaar Ministerie had de hele affaire eerst geseponeerd, maar keerde op die beslissing terug op aandringen van de advocaat van het slachtoffer.
is er hier één persoon die weet waarom het OM zelfs maar OVERWEEGT om zo'n zaken te SEPONEREN?

Mijn dochter kreeg laatst een boete omdat ze totaal vergeten was dat de achterruit van haar auto open stond. Er lag niks IN de wagen, er werd ook niks gestolen UIT de wagen. Maar zij kreeg een boete.
Op zes maanden tijd werd haar vorige wagen VIER keer gevandaliseerd (over het dak lopen, schade door het parkeren van een andere wagen...) : niks.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 26 juni 2013, 12:35   #20906
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

dit is weer een leuke.

Vooreerst de vlaamse versie uit DS : http://www.standaard.be/cnt/DMF20130625_00636115

Citaat:
De politie heeft maandag 15 kinderen verwaarloosd aangetroffen in een woning in Anderlecht. Twee baby’s werden naar het ziekenhuis gebracht omdat een van hen schurft had opgelopen.
Maandagavond rond 18 uur kreeg de politie een oproep binnen dat kinderen steentjes op de weg aan het gooien waren door het raam van een woning in Anderlecht. Toen de agenten ter plaatse kwamen, troffen ze er liefst vijftien kinderen aan uit drie verschillende families. Ze waren achtergelaten door hun ouders.

De politie nam de kinderen, waaronder één 19-jarige, mee en liet ze overnachten in het commissariaat. Twee baby’s van 8 en 9 maanden oud werden naar het ziekenhuis gebracht. Eén van hen bleek schurft opgelopen te hebben.

De moeder van een van de baby’s meldde zich even later aan in het ziekenhuis. Ze gaf ook toe de moeder te zijn van vijf andere kinderen die in de woning aangetroffen werden. Van de negen andere kinderen is het nog niet duidelijk wie hun ouders zijn. Zij worden opgevangen.

maar gelukkig hebben we de nederlandse NOS nog die ons tenminste informeert :

(zie ook de video rechts)
http://nos.nl/artikel/522592-15-verw...n-in-flat.html

Citaat:
15 verwaarloosde kinderen in flat

De Belgische politie heeft vijftien verwaarloosde kinderen ontdekt in een appartement in een voorstad van Brussel. Onder de kinderen waren twee baby's, van wie er één schurft had.

Volgens de burgemeester van Anderlecht zijn de kinderen afkomstig uit Bosnië-Herzegovina en zijn ze illegaal in België. De twee baby's zijn naar het ziekenhuis gebracht, alle andere kinderen hebben op het politiebureau geslapen.

Hoe het met hun gezondheid is en of ze bijvoorbeeld ondervoed zijn is niet bekend. Wel liet de gemeente weten dat het appartement nu wordt ontruimd en gedesinfecteerd.

Familie
Inmiddels is duidelijk dat de vijftien kinderen uit drie gezinnen komen, die allemaal familie van elkaar zijn. Een van de moeders heeft zich gemeld. Voor haar en haar vijf kinderen is begeleiding ingeschakeld.

Alle andere ouders zijn nog spoorloos. De kinderbescherming heeft hun kinderen in opvangcentra geplaatst.
Op de video bemerk je in de combi wagen een inpakdame. Dan weten we ook weer uit welke hoek de wind waait.

Laatst gewijzigd door circe : 26 juni 2013 om 12:36.
Oud 27 juni 2013, 07:13   #20907
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...t-de-hand.aspx

Citaat:
Het gratis hiphopfestival Ontpopt is woensdagavond danig uit de hand gelopen. Het festival vond plaats in het Openluchttheater in het Rivierenhof en was voor veel jongeren de afsluiter van de examenperiode.

"Omstreeks 20 uur kregen wij een eerste oproep binnen dat er op het festival verschillende vechtpartijen waren ontstaan", vertelt Veerle De Vries, woordvoerster van de Antwerpse politie. "De organisatie heeft dan besloten de muziek af te zetten en het festival zo stil te leggen."

De ongeveer 1.500 aanwezige jongeren verlieten even later het park wat ook op de Turnhoutsebaan voor de nodige problemen zorgde. Aan de overvolle trams kwam het opnieuw tot opstootjes.

"Er werd in het tumult één steen naar de opgetrommelde agenten gegooid, maar gelukkig is er niemand gewond geraakt. Eén persoon werd bestuurlijk aangehouden", gaat De Vries verder. Om 22 uur was de rust in en rond het park teruggekeerd.
Ge moet niet ver zoeken...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2013, 10:52   #20908
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Eruit dat gespuis!!!!!!!!!!!!!!! Ze verkloten het voor iedereen hier.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...mumstraf.dhtml
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2013, 06:37   #20909
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...tieparken.aspx

Nultolerantie in recreatieparken
Citaat:
Een van de aanleidingen was een incident in Bobbejaanland in Lichtaart. Twee groepen vijftien- en zestienjarigen van Turkse en Marokkaanse origine uit Nederland gingen met elkaar op de vuist in het park. Een meisje uit een van de groepen zou zijn lastiggevallen door leden van de andere groep.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2013, 09:17   #20910
BonBon
Banneling

Standaard

"Man rijdt meerdere keren over vrouw in Luik"
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-in-Luik.dhtml

Een misdaad die bij vlamingen ook wel eens voorkomt maar ...
- geen naam of afkomst van dader en slachtoffer
- De man kon snel worden gevat en verklaarde dat het om een ongeval ging en dat de twee vrouwen hadden geprobeerd zijn auto te stelen. (erg dom excuus)
- Op 14 juni was de man al naar het parket doorverwezen na een achtervolging door de stad. Hij had toen verschillende verkeersovertredingen begaan en bekende aan de politie dat hij "zijn geluk beproefde" met de vlucht, omdat de documenten van de wagen niet in orde waren. (onverzekerde auto)

Het blijft raden wegens een overvloed aan informatie (not) maar waarschijnlijk dus ook een Mohammed of Achmed die aan het flippen was omdat z'n ex op de lappen ging met een ander, wat haar goed recht is. Misschien horen we hier ooit nog iets van.
Oud 30 juni 2013, 11:52   #20911
BonBon
Banneling

Standaard

Ik heb nu kinkhoest, een quasi uitgestorven ziekte hier door de vaccinatie programma's.

Quasi want het komt nu terug binnen met de import van niet gevaccineerde exemplaren, wij moeten allerhande pikuurkes krijgen als we naar een apenland gaan maar omgekeerd als zij naar ons varkenland komen is dat blijkbaar niet nodig. Polio, kinkhoest en andere oude ziektes zijn zo weer in volle glorie in het land.

Weeral moslims uiteraard, ze denken dat er ergens varkens spul in die vaccinaties zit of gewoon door achterlijkheid, velen weigeren nu dus westerse vaccinaties. Hoe het hier juist zit weet ik niet, d

"Moslimgeestelijke gaat tekeer tegen polio vaccinatie: polio nu weer wijd verbreid"
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/5090

"Moslims denken dat vaccins gevaarlijker zijn dan ondervoeding"
http://www.moslimvandaag.nl/doofpota...cin-in-tjsaad/
Oud 30 juni 2013, 12:22   #20912
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik heb nu kinkhoest, een quasi uitgestorven ziekte hier door de vaccinatie programma's.

Quasi want het komt nu terug binnen met de import van niet gevaccineerde exemplaren, wij moeten allerhande pikuurkes krijgen als we naar een apenland gaan maar omgekeerd als zij naar ons varkenland komen is dat blijkbaar niet nodig. Polio, kinkhoest en andere oude ziektes zijn zo weer in volle glorie in het land.

Weeral moslims uiteraard, ze denken dat er ergens varkens spul in die vaccinaties zit of gewoon door achterlijkheid, velen weigeren nu dus westerse vaccinaties. Hoe het hier juist zit weet ik niet, d

"Moslimgeestelijke gaat tekeer tegen polio vaccinatie: polio nu weer wijd verbreid"
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/5090

"Moslims denken dat vaccins gevaarlijker zijn dan ondervoeding"
http://www.moslimvandaag.nl/doofpota...cin-in-tjsaad/
het probleem is bovendien dat ze elkaar netjes gezellig kunnen aansteken tijdens hun Mekka-toch, alwaar ziektes van over heel het dar al islam grandioos kunnen doorgegeven worden. Nadien komen ze dan natuurlijk "gezond en wel" terug naar de kafferlanden.

En verrijkt dat we zijn!

De enige verplichting is meningitis en gele koorts. Al de rest is aangeraden, maar niet verplicht. Dan weten we al hoever het daarmee staat.

http://www.travelclinic.com/658/saudi-arabie.htm

Laatst gewijzigd door circe : 30 juni 2013 om 12:24.
Oud 30 juni 2013, 17:32   #20913
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nee, integratie komt niet van 2 kanten. Waarom zou dat van 2 kanten komen. Hier moet niemand zich aanpassen aan de nieuwkomers...de nieuwkomers maken de keuze om naar hier te komen en passen zich aan aan de plaats waar ze willen wonen.

Je verschuift het probleem. Het probleem wat er nu is komt niet omdat we ons focussen of het uitvergroten. Het probleem is en word steeds groter dat een te groot aantal allochtonen criminele feiten plegen en het verzieken voor ALLE allochtonen. Denk je nu echt dat slachtoffers gaan blijven zeggen...och ja, het zijn maar enkelingen? En je geeft het verwijt dat sommigen veralgemenen...terwijl je zelf doet alsof het overal is zoals bij jou...spelende kinderen op straat. Je hebt nu al no-go zones. En neen, dat wonen zelfs bijna geen autochtonen meer. En hoe komt dat denk je? Door het focussen van de autochtonen of de criminaliteit van de allochtonen?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2013, 19:31   #20914
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:

't Is echt prachtig hoe de moslimkindjes Nederlandse kinderliedjes zingen (vandaag nog in mijn tuin), en ik luisterde en bedacht dat het onderwijs echt wel heel goed is.

Het onderwijs verdient hier een pluim.

De pa verstaat er geen jota van en besmeurt de leerstof van zijn zes kinderen door kikkers in chocopotten in mijn tuin te gooien (is een beschermde diersoort), besmeurt de overheid (die geld steekt in ecotunnels en andere ondersteunende maatregelen), scheldt mij uit voor een vuil varken in het Frans (want hij spreekt geen Nederlands) omdat ik een kat heb (had inmiddels), plus fysieke bedreigingen. En meneer wenst geen communicatie. Helemaal niet. Ik heb die mensen nog welkom geheten als ze naast mij kwamen wonen.

Maak het dus niet mooier dan het is.

Hopelijk redden de kinderen het, maar ik zou er niet teveel op hopen. Waarschijnlijk vertrekken ze vannacht voor twee maanden naar het thuisland waar totaal andere normen gehanteerd worden.

Dat ze Nederlandse liedjes zingen is uitsluitend te danken aan het onderwijs, niet aan hun ouders.

Uiteindelijk zorgen dat soort ouders ervoor dat hun kinderen blootgesteld worden aan een hoge graad van schizofrenie.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2013, 21:46   #20915
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik vind die linkse pocoluitjes toch altijd zo grappig.
U hoort de vijfde generatie moslimkindjes in uw straat Nederlandse kinderliedjes zingen en je komt bijna klaar van extase.

"wij" lezen hun koran en trekken daar de conclusies uit, maar d?*t is foei! De normen en de waarden van zijn ouders zijn volgens jou dus beter dan die van ons. laten we de verkrachte kinderen verplicht laten trouwen met hun verkrachters, dat is beter want helemaal moslimnorm.
Over welke "integratie" heb je het aub? Het feit dat ik hoofddoekjes als mensen met een mentale handicap moet beschouwen zoals hun profeet dat gezegd heeft? het feit dat vrouwen met twee moeten zijn om te getuigen omdat ze dus dat mankement aan hun hersens hebben? Of heb je het over het feit dat mannen hun vrouw(en) mogen afkloppen als ze niet onderdanig genoeg zijn? Want ook DAT zijn de normen en de waarden van die kindjes die na veertig jaar aanwezigheid in Belgique toch wel een vlaams kinderliedje kunnen zingen zeker? Waarschijnlijk komt dat omdat de kleuterjuf pedofiele handelingen met hen gedaan heeft?

het is geen mankement maar eerder heeft een vrouw moeite om de andere vriendin los te laten, om haar een eigen leven te gunnen met haar man.

Bang om alleen te komen staan in dit leven omdat vriendinnen voor een groot deel het levensgeluk bepalen voor elkaar.

Mannen hebben dit in mindere mate, als je weet dat een broeder gaat trouwen dan wens je hem succes met zijn aanstaande.

Ben persoonlijk weinig zwervers tegen gekomen van vrouwelijke aard.

Dus zelfstandigheid speelt hierin een rol. Vast blijven houden aan een persoon die een eigen leven wil gaan leiden kan voor belemmeringen zorgen en zelfs stagnaties. Daarom is het soms moeilijker om 2 vrouwelijke getuigen te vinden, en natuurlijk gunt iedereen elkaar het beste en is men blij met elkaars geluk, alleen wil je dat geluk soms ook voor jezelf.

En dan kan het zijn dat je als getuige vergeet om op tijd te zijn voor de afspraak.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2013, 06:38   #20916
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
het is geen mankement maar eerder heeft een vrouw moeite om de andere vriendin los te laten, om haar een eigen leven te gunnen met haar man.

Bang om alleen te komen staan in dit leven omdat vriendinnen voor een groot deel het levensgeluk bepalen voor elkaar.

Mannen hebben dit in mindere mate, als je weet dat een broeder gaat trouwen dan wens je hem succes met zijn aanstaande.

Ben persoonlijk weinig zwervers tegen gekomen van vrouwelijke aard.

Dus zelfstandigheid speelt hierin een rol. Vast blijven houden aan een persoon die een eigen leven wil gaan leiden kan voor belemmeringen zorgen en zelfs stagnaties. Daarom is het soms moeilijker om 2 vrouwelijke getuigen te vinden, en natuurlijk gunt iedereen elkaar het beste en is men blij met elkaars geluk, alleen wil je dat geluk soms ook voor jezelf.

En dan kan het zijn dat je als getuige vergeet om op tijd te zijn voor de afspraak.
Zijn jou papa en mama familie van elkaar? Iets doet mij vermoeden van wel.
Oud 1 juli 2013, 07:50   #20917
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn jou papa en mama familie van elkaar? Iets doet mij vermoeden van wel.

Vermoedens blijven vermoedens en zegt eerder iets over jou.

Als een onderwerp nader in kaart wordt gebracht dek je jezelf in met terug keerdende antwoorden onder de noemer inteelt.

Matig tot zeer zwak.

Okey, voor elkaar kan ook met elkaar zijn.

Heb je soms iets tegen mannen of tegen moslims?
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2013, 13:33   #20918
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
"wij" lezen hun koran en trekken daar de conclusies uit, maar d?*t is foei!
Jij leest de Koran op zoek naar passages die aantonen dat je gelijk hebt. Je interpreteert de Koran veel strenger dan de meerderheid van de moslims. Je noemt Mohammed een verkrachter, pedofiel en moordenaar, terecht, maar dat is niet de Mohammed die de moslims hier volgen.

Als ik joden of christenen haat, vind ik ook genoeg materiaal in hun heilige boeken om ze zwart te maken. God is ook wraakzuchtig en onnodig brutaal en hij roept uitzonderlijk uit om een kleine volksmoord te begaan. Dat is nochtans niet het beeld dat christenen van hun god hebben. Ze noemen hem steevast barmhartig en vergevend...

Je leest wat je wilt en je interpreteert de Koran bijna strenger dan extremisten. Proficiat, mevrouw de expert.

Citaat:
De normen en de waarden van zijn ouders zijn volgens jou dus beter dan die van ons. laten we de verkrachte kinderen verplicht laten trouwen met hun verkrachters, dat is beter want helemaal moslimnorm.
Dat zeg ik helemaal niet.

Citaat:
Ik heb het over de vele moslims die hier hun best doen, ondanks mensen zoals jij. Ik heb het over mijn buren, mijn straat... mensen die Nederlands (proberen) spreken, moslima's die niet-geïntegreerde helpen integreren, mensen die werken, aan politiek doen, actief zijn in de jeugdbeweging of sportclub... Wat ze op hun hoofd dragen speelt geen rol.

Is er sprake van geweld of discriminatie? Zoals ik zei, problemen zijn er om aangepakt te worden. Ze behandelen als vuil, als beesten, mongolen... leidt niet tot een oplossing. Als jij als moslimhater in moslim tegenkomt en die aankijkt alsof hij de pest heeft dan is het niet zo raar dat hij niet vriendelijk is tegen jou. Ik behandel alle mensen even vriendelijk en individueel. Ik heb gemerkt dat de meeste moslim hier, heel vriendelijk en behulpzaam zijn. Sommige niet, maar dat is bij iedereen zo.
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2013, 13:45   #20919
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Je bedoeld dat de media er niet alles aan doet om misdaden van moslims te minimaliseren of verbergen? Het grapje met de 'jongeren' duurt nu toch al heel lang hoor.
Hoe vaak zie je positieve verhalen over moslims in de media? Zelden, maar ja, dat zal wel zijn omdat ze niet bestaan, zeker?

Citaat:
Wij vergroten het hier uit omdat we moeten, anderen proberen het te minimaliseren om de groep niet te stigmatiseren of voor de 'goeie zaak', ik noem dat liegen en puur bedrog. Voor jou is dat waarschijnlijk beter, niet voor mij. Eerlijke cijfers en duidelijkheid, je lost geen problemen op door te doen alsof ze niet bestaan.
Je hebt mij eens wat cijfers gegeven. Het bleken leugens te zijn. Overdrijven en moslims allemaal over de zelfde kam scheren is ook 'liegen en puur bedrog.'

Citaat:
Alsof de vlamingen ook niet over 1 kam worden geschoren, die jaren '30 referentie was er meer dan over. Als die "minderheid" groot genoeg is dan mogen we veralgemenen, 30% van de vlaamse moslim mannen willen de sluier verplichten, is dat een fucking minderheid misschien?

Een minderheid is 1-2-3 % en geen 30% of meer. De bak zit vol met moslims, ook een minderheid? nee, een meerderheid. Maar ja, da's een ander soort meerderheid blijkbaar.
Eerst eens een wiskundeles. Als 70% van de moslimmannen ertegen zijn en 30% ervoor. Dan is die 30% in de minderheid want dertig is veel minder dan zeventig. Dus ja, het is een minderheid.

Bovendien gaat het over 30% van de moslimmannen, dat wil zeggen dat er nog 70% van de mannen er tegen zijn, plus alle vrouwen, want zoals al die feministen hier blijven herhalen is de hoofddoek een teken van onderdrukking en worden ze verplicht door hun broer, vader of oom om een te dragen en als je verplicht wordt dan ben je er eigenlijk tegen. Als de moslimpopulatie in België bestaat uit 50% vrouwen en 50% mannen dan is 15% voor een verplichte sluier en 85% tegen.

Citaat:
Moslims zijn vrouwonvriendelijk, dat is gewoon zo, ze zijn een product van inteelt, dat is gewoon zo. Ik lieg niet hé, jij maakt van je voeten omdat ik de waarheid zeg, blijkbaar mag dat ook al niet meer.
Jij liegt wel. Je bent een leugenaar.

Citaat:
Moslims hebben door inteelt 10 keer meer genetische ziektes dan niet moslims, meer mentaal gestoorden, meer mongooltjes enz, hoe ga jij dit 'politiek correct' oplossen dan? Soms moet je gewoon hard zijn, anders hoort niemand het. Elke groene/linkse lul die ik spreek weet niet eens dat ze inteelten en de meeste willen het zelfs niet geloven, bende geitewollesokken debielen.
Het hoeft voor mij niet politiek correct aangepakt worden maar er is een verschil tussen niet politiek correct en simpelweg racistisch, onnozel of in strijd met de mensenrechten, bijvoorbeeld.
Oud 1 juli 2013, 13:57   #20920
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Maak het dus niet mooier dan het is.
Dit forum is een en al moslimhaat. Wat ik hier lees, van onder andere mensen die nog geen contact gehad hebben met moslims, klopt gewoon niet met wat ik dagelijks meemaak. Ik woon tussen de moslims. Ik heb dagelijks contact met moslims. Niet met een vervelend buur, maar met tientallen moslims. Met moslim dokters, tandartsen, politieagenten, winkeliers, bezorgde vaders en moeders... De meeste doen hun best. Ze haten mij niet omdat ik een ongelovige ben. Ik word niet in elkaar geslagen als ik met een moslima praat. Ze vallen mij niet lastig. Ze zijn niet gehandicapt door incest. Ze zijn tegen die moslim terroristen want dat zijn geen echte moslims, het zijn mensen die geloof misbruiken.

Zoals ik al zei, er zijn problemen en die moeten worden aangepakt. Maar racistische praat verkopen, mensen beesten noemen... zal helemaal niet helpen. Als je daarentegen iedere dag eventjes in het Nederlands met de bakker spreekt, dan zal hij veel sneller Nederlands leren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be