![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#20901 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
en dit is zeker geen minderheid gezien de grote getallen waarin ze zich rondbegeven... Spijtig voor de goede moslims maar oproepen om zich te gedragen naar de wetten van het land waar ze zich bevinden kom je anders ook nooit tegen... Laatst gewijzigd door Bollywood : 25 juni 2013 om 19:26. |
|
|
|
|
|
|
#20902 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U hoort de vijfde generatie moslimkindjes in uw straat Nederlandse kinderliedjes zingen en je komt bijna klaar van extase. "wij" lezen hun koran en trekken daar de conclusies uit, maar d?*t is foei! De normen en de waarden van zijn ouders zijn volgens jou dus beter dan die van ons. laten we de verkrachte kinderen verplicht laten trouwen met hun verkrachters, dat is beter want helemaal moslimnorm. Over welke "integratie" heb je het aub? Het feit dat ik hoofddoekjes als mensen met een mentale handicap moet beschouwen zoals hun profeet dat gezegd heeft? het feit dat vrouwen met twee moeten zijn om te getuigen omdat ze dus dat mankement aan hun hersens hebben? Of heb je het over het feit dat mannen hun vrouw(en) mogen afkloppen als ze niet onderdanig genoeg zijn? Want ook DAT zijn de normen en de waarden van die kindjes die na veertig jaar aanwezigheid in Belgique toch wel een vlaams kinderliedje kunnen zingen zeker? Waarschijnlijk komt dat omdat de kleuterjuf pedofiele handelingen met hen gedaan heeft?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#20903 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Wij vergroten het hier uit omdat we moeten, anderen proberen het te minimaliseren om de groep niet te stigmatiseren of voor de 'goeie zaak', ik noem dat liegen en puur bedrog. Voor jou is dat waarschijnlijk beter, niet voor mij. Eerlijke cijfers en duidelijkheid, je lost geen problemen op door te doen alsof ze niet bestaan. Citaat:
Een minderheid is 1-2-3 % en geen 30% of meer. De bak zit vol met moslims, ook een minderheid? nee, een meerderheid. Maar ja, da's een ander soort meerderheid blijkbaar. Citaat:
Moslims hebben door inteelt 10 keer meer genetische ziektes dan niet moslims, meer mentaal gestoorden, meer mongooltjes enz, hoe ga jij dit 'politiek correct' oplossen dan? Soms moet je gewoon hard zijn, anders hoort niemand het. Elke groene/linkse lul die ik spreek weet niet eens dat ze inteelten en de meeste willen het zelfs niet geloven, bende geitewollesokken debielen. . Laatst gewijzigd door BonBon : 25 juni 2013 om 19:50. |
|||
|
|
|
|
|
#20904 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30625_00636580.
Citaat:
|
|
|
|
#20905 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn dochter kreeg laatst een boete omdat ze totaal vergeten was dat de achterruit van haar auto open stond. Er lag niks IN de wagen, er werd ook niks gestolen UIT de wagen. Maar zij kreeg een boete. Op zes maanden tijd werd haar vorige wagen VIER keer gevandaliseerd (over het dak lopen, schade door het parkeren van een andere wagen...) : niks.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#20906 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
dit is weer een leuke.
Vooreerst de vlaamse versie uit DS : http://www.standaard.be/cnt/DMF20130625_00636115 Citaat:
maar gelukkig hebben we de nederlandse NOS nog die ons tenminste informeert : (zie ook de video rechts) http://nos.nl/artikel/522592-15-verw...n-in-flat.html Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 juni 2013 om 12:36. |
||
|
|
|
|
|
#20907 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...t-de-hand.aspx
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#20908 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eruit dat gespuis!!!!!!!!!!!!!!! Ze verkloten het voor iedereen hier.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...mumstraf.dhtml
|
|
|
|
|
#20909 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...tieparken.aspx
Nultolerantie in recreatieparken Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#20910 |
|
Banneling
|
"Man rijdt meerdere keren over vrouw in Luik"
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-in-Luik.dhtml Een misdaad die bij vlamingen ook wel eens voorkomt maar ... - geen naam of afkomst van dader en slachtoffer - De man kon snel worden gevat en verklaarde dat het om een ongeval ging en dat de twee vrouwen hadden geprobeerd zijn auto te stelen. (erg dom excuus) - Op 14 juni was de man al naar het parket doorverwezen na een achtervolging door de stad. Hij had toen verschillende verkeersovertredingen begaan en bekende aan de politie dat hij "zijn geluk beproefde" met de vlucht, omdat de documenten van de wagen niet in orde waren. (onverzekerde auto) Het blijft raden wegens een overvloed aan informatie (not) maar waarschijnlijk dus ook een Mohammed of Achmed die aan het flippen was omdat z'n ex op de lappen ging met een ander, wat haar goed recht is. Misschien horen we hier ooit nog iets van. |
|
|
|
|
|
#20911 |
|
Banneling
|
Ik heb nu kinkhoest, een quasi uitgestorven ziekte hier door de vaccinatie programma's.
Quasi want het komt nu terug binnen met de import van niet gevaccineerde exemplaren, wij moeten allerhande pikuurkes krijgen als we naar een apenland gaan maar omgekeerd als zij naar ons varkenland komen is dat blijkbaar niet nodig. Polio, kinkhoest en andere oude ziektes zijn zo weer in volle glorie in het land. Weeral moslims uiteraard, ze denken dat er ergens varkens spul in die vaccinaties zit of gewoon door achterlijkheid, velen weigeren nu dus westerse vaccinaties. Hoe het hier juist zit weet ik niet, d "Moslimgeestelijke gaat tekeer tegen polio vaccinatie: polio nu weer wijd verbreid" http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/5090 "Moslims denken dat vaccins gevaarlijker zijn dan ondervoeding" http://www.moslimvandaag.nl/doofpota...cin-in-tjsaad/ |
|
|
|
|
|
#20912 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En verrijkt dat we zijn! De enige verplichting is meningitis en gele koorts. Al de rest is aangeraden, maar niet verplicht. Dan weten we al hoever het daarmee staat. http://www.travelclinic.com/658/saudi-arabie.htm
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 juni 2013 om 12:24. |
|
|
|
|
|
|
#20913 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je verschuift het probleem. Het probleem wat er nu is komt niet omdat we ons focussen of het uitvergroten. Het probleem is en word steeds groter dat een te groot aantal allochtonen criminele feiten plegen en het verzieken voor ALLE allochtonen. Denk je nu echt dat slachtoffers gaan blijven zeggen...och ja, het zijn maar enkelingen? En je geeft het verwijt dat sommigen veralgemenen...terwijl je zelf doet alsof het overal is zoals bij jou...spelende kinderen op straat. Je hebt nu al no-go zones. En neen, dat wonen zelfs bijna geen autochtonen meer. En hoe komt dat denk je? Door het focussen van de autochtonen of de criminaliteit van de allochtonen?
|
|
|
|
|
#20914 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het onderwijs verdient hier een pluim. De pa verstaat er geen jota van en besmeurt de leerstof van zijn zes kinderen door kikkers in chocopotten in mijn tuin te gooien (is een beschermde diersoort), besmeurt de overheid (die geld steekt in ecotunnels en andere ondersteunende maatregelen), scheldt mij uit voor een vuil varken in het Frans (want hij spreekt geen Nederlands) omdat ik een kat heb (had inmiddels), plus fysieke bedreigingen. En meneer wenst geen communicatie. Helemaal niet. Ik heb die mensen nog welkom geheten als ze naast mij kwamen wonen. Maak het dus niet mooier dan het is. Hopelijk redden de kinderen het, maar ik zou er niet teveel op hopen. Waarschijnlijk vertrekken ze vannacht voor twee maanden naar het thuisland waar totaal andere normen gehanteerd worden. Dat ze Nederlandse liedjes zingen is uitsluitend te danken aan het onderwijs, niet aan hun ouders. Uiteindelijk zorgen dat soort ouders ervoor dat hun kinderen blootgesteld worden aan een hoge graad van schizofrenie. |
|
|
|
|
|
|
#20915 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
het is geen mankement maar eerder heeft een vrouw moeite om de andere vriendin los te laten, om haar een eigen leven te gunnen met haar man. Bang om alleen te komen staan in dit leven omdat vriendinnen voor een groot deel het levensgeluk bepalen voor elkaar. Mannen hebben dit in mindere mate, als je weet dat een broeder gaat trouwen dan wens je hem succes met zijn aanstaande. Ben persoonlijk weinig zwervers tegen gekomen van vrouwelijke aard. Dus zelfstandigheid speelt hierin een rol. Vast blijven houden aan een persoon die een eigen leven wil gaan leiden kan voor belemmeringen zorgen en zelfs stagnaties. Daarom is het soms moeilijker om 2 vrouwelijke getuigen te vinden, en natuurlijk gunt iedereen elkaar het beste en is men blij met elkaars geluk, alleen wil je dat geluk soms ook voor jezelf. En dan kan het zijn dat je als getuige vergeet om op tijd te zijn voor de afspraak. |
|
|
|
|
|
|
#20916 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#20917 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Vermoedens blijven vermoedens en zegt eerder iets over jou. Als een onderwerp nader in kaart wordt gebracht dek je jezelf in met terug keerdende antwoorden onder de noemer inteelt. Matig tot zeer zwak. Okey, voor elkaar kan ook met elkaar zijn. Heb je soms iets tegen mannen of tegen moslims? |
|
|
|
|
|
|
#20918 | |||
|
Partijlid
|
Citaat:
Als ik joden of christenen haat, vind ik ook genoeg materiaal in hun heilige boeken om ze zwart te maken. God is ook wraakzuchtig en onnodig brutaal en hij roept uitzonderlijk uit om een kleine volksmoord te begaan. Dat is nochtans niet het beeld dat christenen van hun god hebben. Ze noemen hem steevast barmhartig en vergevend... Je leest wat je wilt en je interpreteert de Koran bijna strenger dan extremisten. Proficiat, mevrouw de expert. Citaat:
Citaat:
Is er sprake van geweld of discriminatie? Zoals ik zei, problemen zijn er om aangepakt te worden. Ze behandelen als vuil, als beesten, mongolen... leidt niet tot een oplossing. Als jij als moslimhater in moslim tegenkomt en die aankijkt alsof hij de pest heeft dan is het niet zo raar dat hij niet vriendelijk is tegen jou. Ik behandel alle mensen even vriendelijk en individueel. Ik heb gemerkt dat de meeste moslim hier, heel vriendelijk en behulpzaam zijn. Sommige niet, maar dat is bij iedereen zo. |
|||
|
|
|
|
|
#20919 | |||||
|
Partijlid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien gaat het over 30% van de moslimmannen, dat wil zeggen dat er nog 70% van de mannen er tegen zijn, plus alle vrouwen, want zoals al die feministen hier blijven herhalen is de hoofddoek een teken van onderdrukking en worden ze verplicht door hun broer, vader of oom om een te dragen en als je verplicht wordt dan ben je er eigenlijk tegen. Als de moslimpopulatie in België bestaat uit 50% vrouwen en 50% mannen dan is 15% voor een verplichte sluier en 85% tegen. Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#20920 |
|
Partijlid
|
Dit forum is een en al moslimhaat. Wat ik hier lees, van onder andere mensen die nog geen contact gehad hebben met moslims, klopt gewoon niet met wat ik dagelijks meemaak. Ik woon tussen de moslims. Ik heb dagelijks contact met moslims. Niet met een vervelend buur, maar met tientallen moslims. Met moslim dokters, tandartsen, politieagenten, winkeliers, bezorgde vaders en moeders... De meeste doen hun best. Ze haten mij niet omdat ik een ongelovige ben. Ik word niet in elkaar geslagen als ik met een moslima praat. Ze vallen mij niet lastig. Ze zijn niet gehandicapt door incest. Ze zijn tegen die moslim terroristen want dat zijn geen echte moslims, het zijn mensen die geloof misbruiken.
Zoals ik al zei, er zijn problemen en die moeten worden aangepakt. Maar racistische praat verkopen, mensen beesten noemen... zal helemaal niet helpen. Als je daarentegen iedere dag eventjes in het Nederlands met de bakker spreekt, dan zal hij veel sneller Nederlands leren. |
|
|
|