![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder vrienden maakt men al eens gore grappen.
Zeker over politieke tegenstrevers. Maar sommige zaken gaan toch erg ver. Ik moet dan denken aan stelling nummer één van de psychologie: "Wat An zegt over Jan, zegt meer over An dan over Jan." titel: Rudi Kennes (ABVV/SP.A) even in oog van Twitter-stormpje http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 juli 2013 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bewijst voor de zoveelste keer waar de echte fascisten zitten: bij de linkse vakbonden.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() op een terras met de ipad
een echte sos
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Per ongeluk geretweet.
Je ziet, nog altijd zijn die met de gaskamers bezig, heel Europa heeft hij afgezocht naar gaskamers De afgelopen dertig jaar was het, "het VB, de gaskamers." Nu is het, "de N-VA, de gaskamers." Waar het hart van vol is loopt de mond van over, de gaskamers...
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wedden dat ze het weer gaan verkopen als "het is maar om te lachen"
Als 1 N-VAer een uitspraak zou doen dat de Sossen in verband brengt met de Goelag, zou het land te klein zijn. Met andere woorden, laat ze gewoon doen. Ze zetten zichzelf steeds meer buiten spel door de opstapeling van paniekreacties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tijdens de uitzending worden 3 prima's uitgedeeld. Een ets of iets in die aard. BDW gaf 1 van de prima's aan juist, Rudi Kennes. Toen Verschueren zijn verwondering uitdrukte over dit gebaar antwoordde BDW dat verschillende politieke meningen waardering voor de persoon achter de mening niet uitsluit. Hierin bijgetreden door Kennes. Beide heren kennen mekaar persoonlijk, zoveel is duidelijk. In dit verband vind ik de uitschuiver van Kennes bijzonder onbeschoft. Ik weet niet wat BDW hiervan denkt. Waarschijnlijk is hij ontgoocheld in de man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mag ik toch even bemerken: - de belediging door de gaskamers te vermelden, situeert zich in een context waar ons parlement van vond dat het zo ernstig is, dat er een speciale wet voor kon gestemd worden die zeer expliciet stelt dat beledigingen in die sfeer zo kwetsend zijn, dat de vrije meningsuiting er voor mag gekortwiekt worden (terecht trouwens); en dat anderzijds, - jij de man van Dilbeek langs je neus weg een exhibitionist noemt; terwijl die man (ok, van het niveau van een zatte bende in een niet te proper café) wel zijn onderbroek aanhield. Concreet: het misdrijf van belediging kan je weerhouden; dat van exhibitionisme evenwel niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een retweed die hij zeker gelezen heeft voordat hij hem lanceerde. Je weet wel "een grapje voor de volgers". Zielig mannetje. Zielige SPa.
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat werkelijk geen bovengrens op de slavenmentaliteit. De vrijemeningsuiting is afgeschaft voor ons eigen goed.... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Patrick zal weer in een huilbui geschoten zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn stem krijgt hij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() """ Ik heb bijna alle concentratiekampen in Europa bezocht"""
En wat wil hij daarmee 'bewijzen' ? (ik hoop toch dat hij aan die bezoekjes geen plezier beleeft ? ![]()
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() Nog zo ééntje: "ik zat vroeger met twee negers in de klas en ik kwam daar goed mee overeen."
Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. (Oscar Wilde) Laatst gewijzigd door Twigmuntus : 2 juli 2013 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig mocht hij de bonnetjes binnenbrengen bij de vakbond. Op zijn eigen kosten zal hij het wel niet gedaan hebben.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Gaskamers...
Lachen geblazen bij de s.pa |
![]() |
![]() |