Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juli 2013, 13:07   #20961
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Jah, is eigenlijk niets om te lachen

Gewoon voor dingetjes maar niets ernstigs en voor een korte periode,
wel aardig dat je je bekommerd om mij
Alle straffen binnen 3 jaar worden niet meer uitgevoerd, dus het moet toch redelijk ernstig zijn of een opstapeling van kleinere zaken.

Als het een troost kan zijn, ik geloof niet in het huidige gevangenis systeem, het werkt niet en is contraproductief. Veel gevallen horen eerder thuis in een gesticht en andere zouden ze beter een verplichtte opleiding geven in plaats van verveling en frustratie in een cel.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 13:55   #20962
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Nu ondertussen de laatste jaren wel, maar dat doet er niet toe. Ik ken wel enkele nazi aanhangers en tegen mij zijn ze vriendelijk, maar wat bewijst dat? Niets.
Hm, dat je in bedenkelijke kringen vertoeft.

Het gaat niet over vriendelijkheid, hoewel vele moslims héél vriendelijk, gastvrij en vrijgevig zijn, maar het gaat over wat ze denken. Jij beweert dat te weten zonder ooit met een moslim te hebben gepraat (je moet nu niet terugkrabbelen, een moslima tegenkomen in de ikea is nu niet echt een contact waar je veel uit leert).

Misschien moet je maar eens met een open geest gaan praten met wat moslims. Vraag eens hoe zij Mohammed zien, waarom zij vinden dat islam wél een vredevolle religie is, wat zij vinden van hoofddoeken, onderdrukking van vrouwen, terroristen... Misschien kan hun mening over hoe zij hun religie zien en invullen je veel meer vertellen dan wat moslimextremiste circe hier spuit of wat je meent te lezen in statistieken, cijfertjes en goedkope clichés.

Dat is ook hetgeen ik eerder zei. Integratie komt van twee kanten. Het is makkelijk negatief te zijn over iemand die je niet kent. Het vergt ietsje meer inspanning om die persoon te leren kennen, om verschillen te bespreken i.p.v ze onmiddellijk af te schieten met woorden als barbaars, beesten, incest... Natuurlijk botsen de beschavingen, maar als ons antwoord op een andere beschaving gevormd wordt met scheldwoorden, angstige paranoïde betogen, zwartmakerij en heksenjachten dan zegt dat toch ook iets over ons.

Laatst gewijzigd door Bog : 2 juli 2013 om 13:56.
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 14:32   #20963
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht

Dat is ook hetgeen ik eerder zei. Integratie komt van twee kanten. Het is makkelijk negatief te zijn over iemand die je niet kent. Het vergt ietsje meer inspanning om die persoon te leren kennen, om verschillen te bespreken i.p.v ze onmiddellijk af te schieten met woorden als barbaars, beesten, incest... Natuurlijk botsen de beschavingen, maar als ons antwoord op een andere beschaving gevormd wordt met scheldwoorden, angstige paranoïde betogen, zwartmakerij en heksenjachten dan zegt dat toch ook iets over ons.
Ons antwoord op een andere beschaving is dat we aan deze mensen een zeer ruime mate van vrijheid bieden om hun overtuiging te beleven, het antwoord van die andere beschaving is dat ze ons die vrijheid tot op heden niet bieden.
Het feiten materiaal daarvoor is overdonderend en staat los paranoïde en bangmakerij.
Uiteraard kunnen individuelle moslims van mening verschillen maar de grotere gehelen komen neer op bovenstaande.

Laatst gewijzigd door Sean : 2 juli 2013 om 14:34.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 15:04   #20964
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Ons antwoord op een andere beschaving is dat we aan deze mensen een zeer ruime mate van vrijheid bieden om hun overtuiging te beleven, het antwoord van die andere beschaving is dat ze ons die vrijheid tot op heden niet bieden.
Het feiten materiaal daarvoor is overdonderend en staat los paranoïde en bangmakerij.
Uiteraard kunnen individuelle moslims van mening verschillen maar de grotere gehelen komen neer op bovenstaande.
Over welke feiten heeft u het?
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 15:34   #20965
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Het gaat niet over vriendelijkheid, hoewel vele moslims héél vriendelijk, gastvrij en vrijgevig zijn, maar het gaat over wat ze denken. Jij beweert dat te weten zonder ooit met een moslim te hebben gepraat (je moet nu niet terugkrabbelen, een moslima tegenkomen in de ikea is nu niet echt een contact waar je veel uit leert).

Misschien moet je maar eens met een open geest gaan praten met wat moslims. Vraag eens hoe zij Mohammed zien, waarom zij vinden dat islam wél een vredevolle religie is, wat zij vinden van hoofddoeken, onderdrukking van vrouwen, terroristen... Misschien kan hun mening over hoe zij hun religie zien en invullen je veel meer vertellen dan wat moslimextremiste circe hier spuit of wat je meent te lezen in statistieken, cijfertjes en goedkope clichés.

Ach, zo dacht ik er ooit ook over, ik zie aziaten, congolezen, oost Europeanen en zelfs Indiërs goed integreren met kleine moeite. 1 generatie is genoeg voor hen, bij moslims lukt dat niet generatie na generatie en ze moeten stoppen om de schuld bij de rest van de bevolking te leggen.

Er zijn enorm feel aspecten die er voor zorgen dat de islam een probleem groep zal blijven en dat hebben ze aan zichzelf te danken. 40% stopt met school zonder diploma, we hebben een uitstekend school systeem, kleine klassen voor zwarte scholen, extra geld, enz en toch is het onze schuld? Import bruiden en inteelt, dat is niet onze schuld tenzij dan omdat we het toelaten.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 16:12   #20966
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Na (bijna) vijftig jaar immigratie van moslims uit Noord-Afrika is het wel heel duidelijk : het is NOOIT hun bedoeling geweest zich hier te integreren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 20:12   #20967
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Na (bijna) vijftig jaar immigratie van moslims uit Noord-Afrika is het wel heel duidelijk : het is NOOIT hun bedoeling geweest zich hier te integreren.
Islam integreert niet, nooit, nergens, neemt over en vernietigt, overal ter wereld!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 20:14   #20968
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over welke feiten heeft u het?
De feiten die de gevangenissen vullen in elk westers land, de feiten waarvoor halal geserveerd wordt in diezelfde gevangenissen.
Oud 2 juli 2013, 20:16   #20969
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Islam integreert niet, nooit, nergens, neemt over en vernietigt, overal ter wereld!
Dat verhaal heb ik ook op Stormfront gehoord. Maar het ging over Joden.
Oud 2 juli 2013, 20:17   #20970
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Jij vindt het toch ook niet wenselijk dat islamieten onze kant toekomen?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 20:21   #20971
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Doe er de bewijzen dan maar bij.

Welke landen zoal door de joden werden ingenomen, de vorige cultuur vernietigt enzovoorts, ik kan je er 'n heleboel opnoemen waar de mohamedanen de boel hebben overgenomen en al 't vorige vernietigd hebben!

Jij misschien 1 in jouw denkwereld Jo?

Net nu ik wat meer respect voor je begon te krijgen.
Oud 2 juli 2013, 21:27   #20972
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Alle straffen binnen 3 jaar worden niet meer uitgevoerd, dus het moet toch redelijk ernstig zijn of een opstapeling van kleinere zaken.

Als het een troost kan zijn, ik geloof niet in het huidige gevangenis systeem, het werkt niet en is contraproductief. Veel gevallen horen eerder thuis in een gesticht en andere zouden ze beter een verplichtte opleiding geven in plaats van verveling en frustratie in een cel.

Jah,

Je weet toch, gewoon, telkens lijkt er wel iets te gebeuren of op mijn pad ten tonele te verschijnen.

Kan ik een beetje lezen en bidden en tot rust komen.

En ja hoor, is een troost.
Maar is maar voor 2 weekjes en daarna ben ik weer terug denk ik.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 21:30   #20973
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jah,

Je weet toch, gewoon, telkens lijkt er wel iets te gebeuren of op mijn pad ten tonele te verschijnen.

Kan ik een beetje lezen en bidden en tot rust komen.

En ja hoor, is een troost.
Maar is maar voor 2 weekjes en daarna ben ik weer terug denk ik.
Ach joh, da's peanuts, je krijgt er elke dag je halalvoer en er is 'n leuk moskeetje voorzien.

Misschien staat je toiletje ook al in de juiste richting, zodat je niet richting Mekka hoeft te kakken.

Bovendien zal je er 'n heleboel geestesgenoten vinden, wat wil 'n mens nog meer?
Oud 2 juli 2013, 21:39   #20974
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach joh, da's peanuts, je krijgt er elke dag je halalvoer en er is 'n leuk moskeetje voorzien.

Misschien staat je toiletje ook al in de juiste richting, zodat je niet richting Mekka hoeft te kakken.

Bovendien zal je er 'n heleboel geestesgenoten vinden, wat wil 'n mens nog meer?

Haha,

Jah joh, vorige keer kreeg ik 6 weken met 2 weken onvoorwaardelijk, deze dus.

Kwamen ze bij mijn bed en vroegen ze of dat ik interesse had om met 2 personen in een cel te verblijven.

Toen keek ik of dat ik serieus het voorstel zou overwegen.

Ik zei toen van: maar met wie moet ik dan op een cel gaan en wie wast de borden en als iemand snurkt of vreemd droomt en wakker wordt.

En hoe zoek je je celgenoot uit, tijdens het luchten.
En op basis waarvan zoek je je celgenoot uit?

Volgende keer kwam dezelfde man terug en zei: je hoeft niet met 2 personen op een cel!

Zag mezelf al in de isoleercel vertoeven stelletje euh.

Met een leuke vrouw is al moeilijk samen leven.
Oud 2 juli 2013, 21:55   #20975
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Haha,

Jah joh, vorige keer kreeg ik 6 weken met 2 weken onvoorwaardelijk, deze dus.

Kwamen ze bij mijn bed en vroegen ze of dat ik interesse had om met 2 personen in een cel te verblijven.

Toen keek ik of dat ik serieus het voorstel zou overwegen.

Ik zei toen van: maar met wie moet ik dan op een cel gaan en wie wast de borden en als iemand snurkt of vreemd droomt en wakker wordt.

En hoe zoek je je celgenoot uit, tijdens het luchten.
En op basis waarvan zoek je je celgenoot uit?

Volgende keer kwam dezelfde man terug en zei: je hoeft niet met 2 personen op een cel!

Zag mezelf al in de isoleercel vertoeven stelletje euh.

Met een leuke vrouw is al moeilijk samen leven.
2 Weken onvoorwaardelijk? Goh! :O

Had jij geluk sèg, voor 't zelfde geld zat je bij Bubba op cel nah...
Oud 2 juli 2013, 22:10   #20976
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2 Weken onvoorwaardelijk? Goh! :O

Had jij geluk sèg, voor 't zelfde geld zat je bij Bubba op cel nah...

Denk je dat het zover had gekomen over wie de afstandsbediening zou hanteren
Oud 2 juli 2013, 23:01   #20977
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Eens een Marokkaanse moslim, altijd een Marokkaanse moslim. Ook na generaties moeten Marokkanen in Nederland hun Arabisch nog kennen en hun cultuur hooghouden. Ze blijven Marokkaans onderdaan (...) Koning Hassan II zei al: immigratie mag niet uitlopen op integratie.'
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 23:02   #20978
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heb ik toch gedaan.
Islam en mensenrechten past als een tang op een varken.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2013, 04:48   #20979
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dus jij bent iemand die hier rechtuit zegt dat ALLE moslims criminelen en profiteurs zijn?
Tuurlijk: Wel te verstaan dat er dient rekening gehouden met de schuldige onthouding en onverschilligheid, dat de meesten aan de dag leggen. Als het er op aan komt hun criminele 'broeders en zusters' te beoordelen.

Sowieso, hebben ze nooit iets gedaan of mispeuterd en zijn het allemaal 'mon angskes: engeltjes'

Verleden jaar hebben wij er te Brussel een staaltje van beleeft (elders wellicht ook wel maar dan wel buiten mijn weten of vergeten (moslim heldendaden zijn zo frequent dat het moeilijk is alles de memoriseren hé)) : Ik heb het over de 1 week lange proteststaking van alle 'mivb' buschauffeurs!!!: gewoon omdat, gevolg van een mini rel, een Arabier' een opziener van de openbare vervoersmaatschappij per ongeluk had doodgeslagen.

Dit verhaal gaat over een 'Arabisch', 'Arabische' event, waarbij gedurende een volle week alle klanten van de 'Mivb' in dwang werden gehouden.

Het vermoeden is groot, dat het beiden moslims waren? Ongeveer 80% van de bestuurders zijn moslims?!

Ik acht het persoonlijk absoluut niet uitgesloten dat voor het geringst incident, in verband met 'Mohammed' bvb. gevolg, aan een officiële opstandsoproep, de gehele moslimgemeenschap de straat op gaat. Zoiets in de zin van wat er zich momenteel in Egypte afspeelt. (heelwat zullen zich wel schuil houden omdat: 'moedig zijn', niet één van hun betere eigenschappen is.)

Jaren terug, in de familiezaak, hadden we de meeste problemen met jonge kinderen die stelselmatig kwamen stelen. Nml.: winkelen zonder te moeten betalen (verklaring van de ouders: het is normaal met de jaren gaat dit wel over???)

Met zulke verhalen kan ik boekendeln schrijven (misschien geen slecht gedacht zè).

Ja, voor mij is 'Multicul' bullshit en Ja voor mij is politiek correct een uitvindsel van de Sossen, die het hier verzieken, door dit hatelijke volk binnen te laten en vooral: ze constant hoogtij te laten vieren. (Protectionisme en zulks meer)

De enige goeie moslim is een dode moslim: Dit wil niet zeggen dat ik ze dood wil maar, wat er in Noord Afrika en het "midden Oosten' aan het gebeuren is, laat mij op zijn minst helemaal onverschillig. Ik tel de slachtoffers, zoals anderen de baarden tellen!!! - Hier is het probleem dat het erop lijkt dat de 'moslima' vlugger bij kweken dan dat de 'Kalash' en ginder maaien!?

Onmiddellijk terugsturen, ten minste deze die onze gevangenissen over bevolken alsook deze die zonder enige tegenprestatie onze sociale woningen inpalmen en acuut aan den dop staan. Deze die het 'OCMW' als 'melkkoe' aan het aftappen zijn en al deze die geen enkel respect kunnen opbrengen voor ons Volk, onze levenswijze en cultuur en dergelijke meer. -het houd niet op!

Deze die overblijven: GOED IN DE OGEN HOUDEN WANT: ZE ZIJN NOOIT TE BETROUWEN!!!!

Hopelijk beantwoord het vorige uw vraag.
Oud 3 juli 2013, 04:50   #20980
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Tuurlijk: Wel te verstaan dat er dient rekening gehouden met de schuldige onthouding en onverschilligheid, dat de meesten aan de dag leggen. Als het er op aan komt hun criminele 'broeders en zusters' te beoordelen.

Sowieso, hebben ze nooit iets gedaan of mispeuterd en zijn het allemaal 'mon angskes: engeltjes'

Verleden jaar hebben wij er te Brussel een staaltje van beleeft (elders wellicht ook wel maar dan wel buiten mijn weten of vergeten (moslim heldendaden zijn zo frequent dat het moeilijk is alles de memoriseren hé)) : Ik heb het over de 1 week lange proteststaking van alle 'mivb' buschauffeurs!!!: gewoon omdat, gevolg van een mini rel, een Arabier' een opziener van de openbare vervoersmaatschappij per ongeluk had doodgeslagen.

Dit verhaal gaat over een 'Arabisch', 'Arabische' event, waarbij gedurende een volle week alle klanten van de 'Mivb' in dwang werden gehouden.

Het vermoeden is groot, dat het beiden moslims waren? Ongeveer 80% van de bestuurders zijn moslims?!

Ik acht het persoonlijk absoluut niet uitgesloten dat voor het geringst incident, in verband met 'Mohammed' bvb. gevolg, aan een officiële opstandsoproep, de gehele moslimgemeenschap de straat op gaat. Zoiets in de zin van wat er zich momenteel in Egypte afspeelt. (heelwat zullen zich wel schuil houden omdat: 'moedig zijn', niet één van hun betere eigenschappen is.)

Jaren terug, in de familiezaak, hadden we de meeste problemen met jonge kinderen die stelselmatig kwamen stelen. Nml.: winkelen zonder te moeten betalen (verklaring van de ouders: het is normaal met de jaren gaat dit wel over???)

Met zulke verhalen kan ik boekendeln schrijven (misschien geen slecht gedacht zè).

Ja, voor mij is 'Multicul' bullshit en Ja voor mij is politiek correct een uitvindsel van de Sossen, die het hier verzieken, door dit hatelijke volk binnen te laten en vooral: ze constant hoogtij te laten vieren. (Protectionisme en zulks meer)

De enige goeie moslim is een dode moslim: Dit wil niet zeggen dat ik ze dood wil maar, wat er in Noord Afrika en het "midden Oosten' aan het gebeuren is, laat mij op zijn minst helemaal onverschillig. Ik tel de slachtoffers, zoals anderen de baarden tellen!!! - Hier is het probleem dat het erop lijkt dat de 'moslima' vlugger bij kweken dan dat de 'Kalash' en ginder maaien!?

Onmiddellijk terugsturen, ten minste deze die onze gevangenissen over bevolken alsook deze die zonder enige tegenprestatie onze sociale woningen inpalmen en acuut aan den dop staan. Deze die het 'OCMW' als 'melkkoe' aan het aftappen zijn en al deze die geen enkel respect kunnen opbrengen voor ons Volk, onze levenswijze en cultuur en dergelijke meer. -het houd niet op!

Deze die overblijven: GOED IN DE OGEN HOUDEN WANT: ZE ZIJN NOOIT TE BETROUWEN!!!!

Hopelijk beantwoord het vorige uw vraag.
2

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be