![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is grappig & ook helemaal niet. Een goede mede-ijsberin is nu ongeveer 2jaar
in een "psychiatrische kliniek".. Via het beroep van mijn jongste kinderen heb ik af en toe wat met autisten te maken.. Dus voor mij is het meer een ernstig dan een luchthartig onderwerp. Wat vinden jullie trouwens van de uitlating : "Van diegenen die in inrichtingen zitten weten we dat ze gek zijn ; van de anderen "nog" niet..."
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() Van die uitspraak kun je tegenwoordig niet al te zeker meer zijn. Je loopt al gauw de kans dat vreemde mensen zomaar een geile gang bang topic openen. Ofwel hebben ze internet in die instellingen?
![]()
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Kan iemand ' gang bang ' wat nader toelichten aub?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Kan het Vlaams Blok dat wel aan? Een gang bang ?
|
![]() |
![]() |