![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1621 |
|
Minister-President
|
Die INA-teksten zijn wel bijzonder goor. Ik heb ze zojuist gemeld bij de Antwerpse politie. Geen idee of zij hier iets kunnen aan doen, maar baat het niet, dan schaadt het niet. Dit is mijns inziens pure laster.
|
|
|
|
|
|
#1622 |
|
Banneling
|
Ze hebben de tekst opnieuw gepost met aanvullingen, aan de afbeelding te zien van het Vlaamse logo lijkt het me duidelijk dat de posters ook hier op het forum aanwezig zijn.
http://censored31.blogspot.be/2013/07/iquote_11.html |
|
|
|
|
|
#1623 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een verhaal zonder bewijzen, met naam van leerkrachten??? Man toch? probeer dit maar eens als " ongelovige"! |
|
|
|
|
|
|
#1624 |
|
Banneling
|
Wat een schoft.persoonlijke gegevens van iemand openbaar maken en beschuldigen uiten .Oppakken die klootzak.
|
|
|
|
|
|
#1625 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Islamwebsites en fora staan vol met dergelijke laster naar democratie, niet islamitische samenlevingen, kortom naar 'ongelovigen' toe. Islam is een rotideologie.
|
|
|
#1626 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1627 |
|
Banneling
|
Klacht ingediend bij ecops.De dames in kwestie zijn in gevaar.
|
|
|
|
|
|
#1628 |
|
Banneling
|
Die blog lijkt me van salafistische oorsprong.Zit er hier géén SALAH ergens tussen?
|
|
|
|
|
|
#1629 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
jaja, ons slaatje dat tijdens haar "hogere studies" (geen diploma?) gedurende acht maanden haar vriend met wie ze van haar vader toch niet mag trouwen aan het lijntje heeft gehouden, maar waarop ze nu boos is omdat hij haar geschenk terugvraagt : ze vindt dat stalken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#1630 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1631 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
och nee, ik vergis me. Maar ik denk wel dat ze beiden dat blogje goed genoeg kennen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#1632 |
|
Banneling
|
Jamaar,beschuldigen van kinderverkrachtiging en dan de persoonsgegevens doorgeven aan de salafisten,baardapen en kopvodden.
Straks staat daar een gillende menigte voor die mensen hun deur.Dat is gewoon een oproep tot lynchpartij. |
|
|
|
|
|
#1633 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
6 leerkrachten vertrokken op één schooljaar. Zou het kunnen dat de mocro's daar eigenlijk zelf de oorzaak van zijn ? Niet meer willen omgaan met het allochtone krapuul en hun kinderen lijkt me een realistischere uitleg. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
|
|
|
|
|
#1634 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik durf wedden dat degenen die het reeds afgebold waren nu wel héél blij zijn met die beslissing.
|
|
|
|
|
|
#1635 | |
|
Banneling
|
Nu gaan ze zogezegd 3 dokters attesten publiceren zonder namen te noemen, ha ja, de moslims moeten wel beschermd worden natuurlijk. Het wordt wel erg duidelijk dat ze ook hier op het forum zitten te neuzen.
Waarschijnlijk is er misbruik, daar twijfel ik zelfs niet veel aan. De daders daarentegen moeten ze niet op die school zoeken, hopelijk heeft de politie ook DNA gevonden. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1636 | |
|
Banneling
|
De tekst wordt nog steeds aangepast, nu is er sprake van een Afrikaanse partner, zou dat de reden zijn van die haat?
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1637 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik word er misselijk van , ik moet er letterlijk van kotsen !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#1638 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad. We hebben die apen hun studies betaald zodat ze ons nu kunnen uitmaken in onze eigen taal! En ze kunnen zo ook beter weten welke partijen het meest hun hielen likken...
|
|
|
|
|
|
#1639 |
|
Gouverneur
|
kan zijn, in die milieus is (echt) racisme t.a.v. zwarte medemensen nog zeer bon ton.
|
|
|
#1640 |
|
Banneling
|
Tja, veel blanke en licht bruine moslims te zien op die eerste filmpjes maar geen enkele zwarte en daar zijn er toch ook genoeg van, samen met dat bericht geeft dat toch te denken.
|
|
|
|