Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2013, 11:54   #1721
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nar Bekijk bericht
Zeer juist groentje. De dochter van een collega is al een tijdje kleuterjuf en beweert dat ze liever les geeft in zo genaamde concentratiescholen omdat de kinderen daar niet zo rot verwend zijn en met weinig een enorm plezier kunnen gedaan worden en veel meer liefde en vreugde terug geven. Volgens mij wil ze een grote zwarte lul en is dat alles.
Dat kan ze niet weten.
Of spreekt ze Arabisch, Perzisch, Oegandees, Guatomalees, Pekinees, Berbers, Egyptisch Arabisch, Bulgaars, Pools, ...
of is ze meester in de gebarentaal intussen?

En je stelt je er geen vragen bij dat in niet-concentratiegebieden het stikt van de werkloze kleuterleidsters terwijl ze in Brussel, Antwerpen, Mechelen, bepaalde concentratiescholen

Dat er in Diest een concentratiekleuterschool (de tovertuin) gesloten is moeten worden, niet omdat iemand dacht verkracht te zijn maar wel omdat "de kinderen niets meer van mekaar konden leren" (lees: er liepen geen kinderen meer rond die al op jonge leeftijd als taalleerkracht konden fungeren), vind je ook normaal zeker?
Misschien had de dochter van uw collega daar moeten werken en kon ze het doen ...

http://docs.vlaamsparlement.be/websi...rg/620496.html
Oud 15 juli 2013, 11:56   #1722
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick de Dubbel Bekijk bericht
Hebt u niet meer in te brengen in een duidelijk geval van racistische vooroordelen en een gerichte haatcampagne van een extreme beweging ?
povre..
2

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2013, 12:04   #1723
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Tja,spermavlekken op zn slipje,dus die juffrouw moet wel schuldig zijn
Op de blog spreken ze over "de vriend van de juffrouw die een Afrikaan zou zijn".
(Vraag me af waarom zijn huidskleur moet vernoemd worden maarja ...).
De juffrouw zou het kind zogenaamd mee naar huis hebben genomen en het kind zou weten dat de juffrouw een kleine auto had, een grote blaffende hond en een zwarte vriend. Waarbij dan de bedenking gemaakt werd hoe die kleine dat kan weten.
Niet zo moeilijk lijkt mij gezien in een kleuterschool iedereen in de buurt woont en je regelmatig wel ziet hoe of wat ...
Maarja allé ik bedoel, alsof een juffrouw, die dan zou moeten bewaking houden tijdens de middagpauze, zomaar kan verdwijnen met een kleuter in de auto en terugkeren, en dan nog zo stom is om dat te doen met een wel taalvaardige kleuter (volgens de PV's zijn erbij die quasi niéts spreken - tegelijkertijd wordt er dan vermeld dat er geen sprake zou zijn van mentale achterstand van die kleuters ... ??? - dus ik hoop dat deze kinderen toch ook ontwikkelingsondersteuning krijgen want ) die dit dan thuis verteld?
Oud 15 juli 2013, 12:12   #1724
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een wel taalvaardige kleuter (volgens de PV's zijn erbij die quasi niéts spreken - tegelijkertijd wordt er dan vermeld dat er geen sprake zou zijn van mentale achterstand van die kleuters ... ??? - dus ik hoop dat deze kinderen toch ook ontwikkelingsondersteuning krijgen want ) die dit dan thuis verteld?
ik neem aan dat ze geen Nederlands spreken. Want wie leert zijn kind nu Nederlands als je in een Nederlands gebied woont nietwaar? Belangrijker is dan dat je de taal leert die Allah ook kan verstaan... of anders Amazigh (of tamazight) weet ik veel: berbers.
Toch lekker als je dan taalonkundig naar school kan gaan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 15 juli 2013 om 12:12.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2013, 12:21   #1725
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en nogmaals naast de kwestie antwoorden.

jawel hoor, ik heb hier een taboe aangekaart. allé, een taboe in bepaalde kringen hier.
Wel vlijm, ik zal jouw aangekaarte taboe even doorprikken.

In onze rechtstaat, de westerse, is men onschuldig tot schuld bewezen is.

Bij sommige (bepaalde) andere bevolkingsgroepen geldt dat niet, daar zou liefst meteen na enkel maar 'n vermoeden, overgegaan worden tot 'n openbare lynchpartij of steniging, zoals bewezen bij dit voorval.

Maar, vlijmscherp als ik ben I.t.t. jou, begrijp ik wel waar je op zinspeelde. Daarom wil ik graag 'n concreet voorbeeld van jou om je theorietje te staven.

P.S.; geen algemeenheden rondstrooien a.u.b., want da's zo simpel & goedkoop, maar 'n concreet vergelijkbaar voorbeeld!

Edit; ik zal je even op weg helpen indien je niet begrijpt waar ik heen wil; 'n onschuldige mohamedaan die virtueeel gelyncht werd hier, doodsbedreigingen ontving, alsook z'n collega's, geschorst werd tot nader onderzoek en de keet moest sluiten!

Laatst gewijzigd door SDX : 15 juli 2013 om 12:30.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2013, 12:22   #1726
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wel vlijm, ik zal jouw aangekaarte taboe even doorprikken.

In onze rechtstaat, de westerse, is men onschuldig tot schuld bewezen is.

Bij sommige (bepaalde) andere bevolkingsgroepen geldt dat niet, daar zou liefst meteen na enkel maar 'n vermoeden, overgegaan worden tot 'n openbare lynchpartij of steniging, zoals bewezen bij dit voorval.

Maar, vlijmscherp als ik ben I.t.t. jou, begrijp ik wel waar je op zinspeelde. Daarom wil ik graag 'n concreet voorbeeld van jou om je theorietje te staven.

P.S.; geen algemeenheden rondstrooien a.u.b., want da's zo simpel & goedkoop, maar 'n concreet vergelijkbaar voorbeeld!
Joe Van Holsbeeck.
Oud 15 juli 2013, 12:23   #1727
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

andere voorbeelden: zie dit forum in sectie I&I.
Oud 15 juli 2013, 12:25   #1728
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
De harde waarheid is wel, dat degenen die iets bereikt hebben, die iets kunnen bijbrengen tot de maatschappij, dikwijls vertrekken. Terwijl de rest hier meestal achterblijft.
Of degenen die dat nog willen doen vertrekken, omdat de kansen voor hun ten eerste niet voor het grijpen liggen daar veel organisaties maar wat graag hip willen doen door kansen te geven aan nieuwkomers enerzijds. En anderzijds is het zo dat je dan nog levenslang betaalt aan ...

Om beschimpt te worden en met angst buiten te moeten komen in sommige delen (net die delen waar je leuk werk kan vinden: Brussel dus)?
Oud 15 juli 2013, 12:29   #1729
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik heb nog zo'n tekst gevonden op die site, pagina's vol.

http://censored31.blogspot.be/search?q=Blokkendoos

Dit en nog bladzijden vol met haat, en dat geven wij een uitkering?

*KNIP*
Ik met altijd denken aan die moeder die bijna de naam van de juf had gezegd voor de camera, maar zich dan inhield een fractie van een seconde, en dan zei dat ze de naam van de juf niet meer kenden.

Daardoor heb ik de indruk dat die moeder vooraf instructies heeft gekregen; dat ze bv haar verhaal kon vertellen voor de camera, maar dat het slim zou wezen de naam van de juf niet te vermelden.

De teksten heb ik gelezen, en off topic, valt me op dat deze manier van propaganda-opjutting een bepaalde techniek is die me zeer oubollig voorkomt, als van een andere tijd (de koude oorlog misschien).

Herkent iemand die techniek?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2013, 12:29   #1730
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Onder meer dit stond er gisteren op de blog die op teletekst vermeld staat, nadat uit onderzoek gebleken was dat er niets gebeurd is.
Zowel juf ----- als juf ----- plasten en smeerden hun uitwerpselen in op de rug of op het hoofd van de kleine slachtoffertjes.
http://censored31.blogspot.be/2013/07/iquote_11.html
Dit is dus héél recent (14 juli 2013). De tekst van deze boodschap (http://censored31.blogspot.be/2013/07/iquote_11.html is volledig in de stijl van een politieke hetze.

Dit bevalt mij helemaal niet. Het is het soort taal dat aanleiding geeft tot hysterische massa's en uiteindelijk tot burgeroorlogen.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2013, 12:35   #1731
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dit is dus héél recent (14 juli 2013). De tekst van deze boodschap (http://censored31.blogspot.be/2013/07/iquote_11.html is volledig in de stijl van een politieke hetze.

Dit bevalt mij helemaal niet. Het is het soort taal dat aanleiding geeft tot hysterische massa's en uiteindelijk tot burgeroorlogen.
Ja hallo zeg... eventjes die tekst gelezen
Is het eigenlijk niet verboden zo'n dingen de wereld in te sturen??
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2013, 12:36   #1732
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ik heb nog zo'n tekst gevonden op die site, pagina's vol.

http://censored31.blogspot.be/search?q=Blokkendoos

Dit en nog bladzijden vol met haat, en dat geven wij een uitkering?

*KNIP*
Citaat:
Dit werd ondertussen verwijderd door daderessen net voor de vroegtijdige sluiting.
Dit schooljaar werden niet minder dan 6 leerkrachten ontslagen of boden zelf ontslag aan en dit uit vrije wil omdat ze niet meer wilden collaboreren met hun collega's en directie.
Enfin, ze werden dus ontslagen uit vrije wil ... of boden zelf hun ontslag aan uit eigen wil.

Nar denkt daar toch heel anders over. De dochter van zijn collega voelt zich zo verrijkt door in zo'n school te werken. Over heel het land is men wanhopig op zoek om mensen in zo'n scholen te plaatsen, maar Nar kent misschien nog een paar mensen die bereid zijn en die het niet heel snel aftrappen zoals in bovenstaande school is gebeurd?

De voormalige leraressen worden opgeroepen om te getuigen over het vermeende misbruik (Jesus ... Als je dat zo leest zijn die er van overtuigd dat dit echt gebeurd is .. Of hier heeft iemand zeer vreemde verhalen de wereld in gestuurd en deze mensen zijn zeer lichtgelovig (zoals hun godsdienst ook bewijst, Of ze liegen willens nillens wat wijst op een bijzonder gebrekkig geweten en het zaaien van haat jegens een bevolkingsgroep (suggestie: België is een pedofiel land) en jegens specifieke elementen (advocaten, sociaal werkers, leraren, ... werden genoemd), of de persoon heeft last van een paranoïde waansysteem ...
In de laatste twee gevallen lijkt het mij dat personen hulp moeten krijgen ...

En dan nog dit typische dreigement erbij, maakt het helemaal af. Het zaaien van angst, iets wat V.B. terecht wordt verweten, maar het is ook zooo kenmerkend voor het Islamitische geloof.

Citaat:
Kom eindelijk in het reine met jezelf en sluit eindeljk vrede met jezelf of je zal lijden tot de dood. Offer desnoods uw "carriëre" op als het ware om weer verzoening, genade en innerlijke vrede te kennen inshALLAH.

Hoe komen die trouwens aan al die officiële stukken??? Waarin zijn die gasten allemaal geïnfiltreerd verdorie???

Ze bekladden zelfs tot de SPA aan toe??
Oud 15 juli 2013, 12:36   #1733
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Joe Van Holsbeeck.
Wat is daarmee, die werd vermoord bij mijn weten. Wie werd er toen bijna gelyncht, wie kreeg er doodsbedreigingen, alsook de collega's, en wiens tent moest gesloten tegen 'n massahysterische bende?
Oud 15 juli 2013, 12:39   #1734
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is daarmee, die werd vermoord bij mijn weten. Wie werd er toen bijna gelyncht, wie kreeg er doodsbedreigingen, alsook de collega's, en wiens tent moest gesloten tegen 'n massahysterische bende?
ah, er was geen sprake van een massahysterie? niet alle Marokkanen of zelfs alle moslims werden op voorhand veroordeeld?
je bent zeker dat je toen het nieuws volgde?
Oud 15 juli 2013, 12:39   #1735
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
andere voorbeelden: zie dit forum in sectie I&I.
Oew, dat is heel erg concreet!

Net als ik verwacht had.

Er is helemaal niets 'gelijkaardig'.
Oud 15 juli 2013, 12:40   #1736
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze hebben de tekst opnieuw gepost met aanvullingen, aan de afbeelding te zien van het Vlaamse logo lijkt het me duidelijk dat de posters ook hier op het forum aanwezig zijn.

http://censored31.blogspot.be/2013/07/iquote_11.html
BDW kan al klacht indienen voor smaad tgo zijn eigen persoon; 'bedreigde en terroriseerde de ouders'. Dat is niet min.
Hij heeft heel die zaak met fluwelen handschoenen benaderd. Te fluwelig naar mijn gevoel toen al.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2013, 12:43   #1737
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Islamwebsites en fora staan vol met dergelijke laster naar democratie, niet islamitische samenlevingen, kortom naar 'ongelovigen' toe. Islam is een rotideologie.
Is dat zo?

Zijn daar voorbeelden van?

Moet dat dan niet gemeld worden?
Oud 15 juli 2013, 12:44   #1738
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ah, er was geen sprake van een massahysterie? niet alle Marokkanen of zelfs alle moslims werden op voorhand veroordeeld?
je bent zeker dat je toen het nieuws volgde?
Dan heb je daar vast wel ergens 'n linkje van...van dat 'alle marokkanen en alle moslims' schuldig waren en doodsbedreigingen kregen?

Jongen, ik vroeg je iets gelijkaardig zoals jij zelf liet uitschijnen, Joe VH werd VERMOORD!
Oud 15 juli 2013, 12:44   #1739
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Is dat zo?

Zijn daar voorbeelden van?

Moet dat dan niet gemeld worden?
Melden ?? Aan wie dan ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2013, 12:46   #1740
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan heb je daar vast wel ergens 'n linkje van...van dat 'alle marokkanen en alle moslims' schuldig waren en doodsbedreigingen kregen?

Jongen, ik vroeg je iets gelijkaardig zoals jij zelf liet uitschijnen, Joe VH werd VERMOORD!
kijk, als je echt niet wil discussiëren en enkel en alleen in jouw wit/zwart-wereldje wil leven, doe maar gerust hoor. maar ga er niet van uit dat je ernstig genomen wordt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be