![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tjû zeg, hoe is dat u mogelijk?
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor het allemaal graag zeggen. Maar de negenproef is in elk geval zeer duidelijk. Nergens kost het ambtenarenkorps zoveel als in Belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In niks lijken jullie op mekaar, toch wil hij wat jij hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De naam alleen al is een farce. Ik was zo'n statutaire bij de Stad. En toen ik het aan mijn hart kreeg dan viel ik terug op het leefloon, dat niet eens genoeg was om mijn huishuur van te betalen. De oudere statutairen hun loon blijft gewoon doorlopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Demonen heeft het verkeerd voor, contractuelen hebben net geen examen afgelegd. Er moet een positie zijn, je moet een examen afleggen en je moet laureaat zijn. Verder moet je 2 jaar ambtenaar zijn. Tenminste zo is het mij uitgelegd. Waarschijnlijk zal het moeilijker worden om statutair te worden om niet te zeggen onmogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zielig is het eigenlijk om werklozen te pesten. Welke normen en waarden breng jij uw leerlingen bij ? Die van het recht van de sterkste ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 16 juli 2013 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat de schuld van de ambtenaren?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trololol
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk, liegen gans de tijd tegen de burgers, vervalsen de begrotingen, houden geen rendement voor ogen, weigeren te saneren bij zichzelf, kopen de politici om door ze dezelfde voordelen te geven, zitten sektarisch in dezelfde bedrijfsrestaurants te eten, en houden van die orgien waar ze dan compromitterende foto's kunnen trekken. etc
dus ja echt mooi is dat allemaal niet |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is uw probleem. Maar geef zelf het goede voorbeeld: neem ontslag en stop met op kap van de samenleving te leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoek hulp. Ik leef niet op kap van de samenleving. Ik produceer puike software en iedereen is heel tevreden met de frisse wind van de vernieuwing die hier blaast. Eindelijk een multidisciplinair iemand die mee is met zijn tijd en voldoende praktijkervaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Man, dat moet daar lachen zijn, bij Buitenlandse zaken. "Amaai stuyck, wat een mooie software dat gij maakt! Amaai seg...!!" Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 juli 2013 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat uw haat toch varen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een fantasie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 juli 2013 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() Ik ben blij voor u dat je een vriendje gevonden hebt.
Jullie passen goed bij elkaar. Ik heb zo het gevoel dat "multidisciplinaire stuyck" een belediging moet voorstellen ? Echt Jack, gehandicapten, zieken en werklozen beledigen gaat je veel beter af. Maar ik moet je er desalniettemin op wijzen dat beledigen, hoe zwak ook, niet is toegestaan op het forum. |
![]() |
![]() |