![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edina is gewoon aan het spartelen voor de verkiezingen van 2014. Alle extremistische vreemdelingen moeten op haar partij stemmen. Meer is het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou jij voorstellen als oplossing? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek de tegenspraak.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als die operatie van de Marokkaanse gezagdrager lukt, terwijl overleg met het schoolbestuur en de schepen van onderwijs niets uithaalt dan zegt dat ook veel over het zij-wij gehalte van deze onrust. Wat Piryns hier allemaal uitkraamt is spelen met vuur. In plaats van een oplossing te zoeken om gelijkaardige extremistische acties te voorkomen in de toekomst is ze alles weer aan't goedpraten en de schuld bij de autochtonen en het bestuur aan't leggen. Mooie boodschap voor de allochtonen die misschien begrepen hadden dat ze zich door leugens hadden laten opjutten, maar nu horen dat het toch weer de witte racisten zijn die voor de escalatie verantwoordelijk zijn.
![]() |
![]() |
#1946 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat die islamieten al een thuisland hebben, moeten we al die concentratiekampen niet meer bouwen ![]()
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 16 juli 2013 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1947 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heeft iemand de ouders veroordeelt enkel en alleen omdat ze van een bepaalde of verkeerde zoals u zegt, afkomst zijn? Ik dacht van niet. Wat bazelt u toch allemaal? Citaat:
Citaat:
Ja, ja, de cirkel is rond, mensen. Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dit gebeurt op elke kleuterschool hoor, en niet alleen over lijfelijke ontdekkingen, dit noemt men ontwikkeling. U wenst dit niet, u hoeft niets te eisen, de kleuterschool is niet verplicht. Gelukkig maar denk ik dan (de eventuele taal- en andere achterstanden zullen we er maar bij moeten pakken zeker om niet aan uw eisen te moeten voldoen). U beseft toch dat ergens in de lagere school, in de jaren tachtig was dit nog in het zesde, die duiding nog iets explicieter gegeven wordt? Of eist u ook hiervoor vrijstelling voor uw kinderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1949 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er wordt de laatste tijd inderdaad nogal wat gepolariseerd en opgehitst. Maar de autochtoon daarvoor verantwoordelijk stellen begint zo stilaan onhoudbaar te worden zonder zichzelf in het belachelijke te trekken. Nadat gisteren al duidelijk werd dat een vooraanstaand lid van Sharia4Belgium achter de online lastercampagne rond De Blokkendoos zit, blijkt vandaag dat één van de aanklaagsters deel uitmaakt van Sharia Sisters, zeg maar de vrouwentak van Sharia4 Belgium. Najat Mejdoubi, de moeder na wiens klacht over vermeend seksueel misbruik de situatie op de Kielse school onhoudbaar werd, was lid van Sharia Sisters. "Sisters4Sharia was een vrouwenorganisatie die werd aangestuurd vanuit Sharia4Belgium", vertelt een gerechtelijke bron aan Gazet van Antwerpen. "Ze bestond voor een deel uit vrouwen van leden van Sharia4Belgium, maar er waren ook andere vrouwen bij. Ze kregen elke woensdag les in hetzelfde lokaal in de Dambruggestraat als waar Sharia4Belgium haar bijeenkomsten organiseerde. (...) Het is duidelijk dat het om een bijzonder extremistisch clubje gaat." Extremisten "Wat er in De Blokkendoos gebeurd is, past wel perfect in de strategie die Sharia4Belgium in het verleden heeft toegepast", zegt de bron bij het gerecht. "We zagen hetzelfde fenomeen als bij het niqab-incident in Molenbeek vorig jaar. Een aantal extremisten probeerde het probleem met De Blokkendoos te gebruiken om de rest van de gemeenschap op te zetten tegen alles wat niet-moslim was." http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...-Sisters.dhtml En ja, ik vind wel degelijk dat het de verdomde plicht is van de islamitische gemeenschap in dit land om daar hardop tegen te protesteren, zodat de rest van de samenleving haar terechte twijfels bij de bereidheid tot coëxistentie van deze gemeenschap, gezien de lamentabele tolerantie van elke islamstaat in de wereld, en alle gruwelijkheden en geweldsorgieën die daarmee gepaard gaan, kan laten varen. Maar hoeveel uitspattingen van islamitische extremisten die beweren de echte islam te volgen de wereld ook beroeren, en hoe dikwijls mensen als u en Edina er hier op hameren dat moslims het beu zijn telkens opnieuw zich te moeten verantwoorden voor extremistische geloofsgenoten, ik zie de "gematigde massa" zich nergens afzetten tegen die extremisten. Het blijft me dan ook een raadsel hoe een gemeenschap die nooit op straat komt tegen het misbruik van wat ze als "vrede" omschrijven, het beu kan zijn op straat te moeten komen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1951 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() past niet binnen de "leerplannen" uit het Atlasgebergte.
![]() |
#1953 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De cultuur van de schaamte en de hypocrisie, je kunt er maar je hoofd bij schudden. Ik vind die post van Laynee ronduit achterlijk, maar dat mag ik vast niet zeggen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Agitprop heruitgevonden. Laynee schijnt te vergeten dat de gemiddelde forumganger hier politiek geïnteresseerd is en vrij kritisch is. De meesten hier herkennen agitatie en propaganda van mijlen ver en prikken er zo door. Ze heeft niet door dat ze zichzelf ronduit belachelijk maakt op dit forum.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 |
|
![]() Interessant om te bemerken dat enkele individuen in deze draad die ik typeerde als zijnde (extreem) links, er een veel genuanceerdere mening op nahouden.
Zo blijkt dat iedere Vlaming/autochtoon toch langzaamaan het extreem-linkse spectrum verlaat en opschuift naar een realistische of zelfs rechtse visie. Een grotere droom voor VB of NVA is een circus als dat wat zich afspeelde voor de blokkendoos niet. Hoeveel mensen hebben daardoor hun geloof in hun allochtone - meerbepaald Marokkaanse want we veralgemenen niet graag - nieuwe medebewoners opgegeven? Wat er nu moet gebeuren, is nadenken over hoe gevolg wordt gegeven aan de zaak. Degenen die dit in gang staken alsook degenen die meededen, zijn allicht van alles op de hoogte. Doorgestoken kaart tot en met. Ik zou zeggen: verhoor de mensen, doe huiszoekingen, ... Probleem is, wie zal er klacht indienen? De juffen zijn allicht meer dan blij genoeg dat ze nog leven. Ze vluchten zelfs van school. Mogelijk moeten ze zelfs gedwongen verhuizen. Bepaalde heerschappen uit die religie zullen zich genoodzaakt voelen het hier niet zomaar bij te laten. Hoeveel van die mensen volgt onze Belgische berichtgeving over deze zaak of is nog maar in staat om deze te lezen? Hoeveel van die mensen geloven onze berichtgeving? Etc. Ik denk dat die blog daar duidelijk genoeg over was ... Daarom is dit "feest" voor de juffen vrees ik nog lang niet voorbij. Idem dito voor de school ... De juffen afzonderlijk, die nochtans de grootste slachtoffers zijn, kunnen dan ook geen klacht indienen op gevaar van eigen leven of hun eigen land uitgepest te worden. De school? Die of haar directie loopt identieke gevaren. De verstandhouding met de buurt zal er alvast niet op verbeteren. En een school waarvan er zeker in Antwerpen zo'n groot tekort is doordat onze Sharia-sisters vinden dat ze in naam van Allah allen acht kinderen moeten uitbroeden letterlijk in brand laten steken, ziet niemand graag gebeuren... Het lijkt me dan ook beter dat de overheid zich burgerlijke partij stelt, eventueel het ministerie van onderwijs, gelijke kansen en diversiteitsbeleid en dat van Turtelboom. Dat moest zich volgens hun toch met de zaak moeien.
![]() |
![]() |
#1957 |
Burgemeester
|
![]() Het doel van deze leugenachtige aantijgingen van de extremisten van sisters4sharia en co is enkel om via rellen de maatschappij te destabiliseren om aldus op termijn de macht te kunnen grijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1958 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben het daar volkomen mee eens. Het zijn hier ook duidelijk de groep aanstokers die er een wij-zij verhaal van maakten, niet Bart de Wever of eender welke rechtse politicus... Dit gaat in essentie om een groep mensen die een georganiseerde en georchestreerde, alsook gecoördineerde aanval op ons onderwijs aanvoert, met als doel dit in diskrediet te brengen. Dit met als hoger doel alles wat naar het westen ruikt te linken met verachtelijke doelen. De keuze voor pedofilie is geen toeval. Men speelt duidelijk in op de zere plekken van België en de trauma's die het heeft opgelopen in recente decennia. België werd meermaals op de kaart gezet door de affaire Dutroux, de Kim& Ken affaire, een geval in Frankrijk dat toch meer Belgisch bleek te zijn, ... en dan de hele Katholieke meute natuurlijk ... die dan ook weer sterk gelinkt is aan onderwijs. Ze hebben alleen het onderwerp onvoldoende goed bestudeerd ... Ze hadden moeten weten dat een vrouwelijke pedofiel weinig voorkomt. Misschien was dat een plan van de vrouwen om nog meer in de verf te zetten hoe verderfelijk westerse vrouwen die ongekleed durven buitenkomen wel niet zijn? Of misschien hadden ze gehoopt dat we daarvan nog meer zouden walgen? Ze hebben dat nog proberen recht te trekken door er de vriend van een bepaalde juffrouw bij te slepen, "toevallig" een Afrikaan. We weten allemaal hoezeer Afrikanen worden uitgebuit in bepaalde landen en hoe Moslims denken over andere volkeren en etnische groepen, zeker extremistische Moslims. Kom eens buiten en vraag het eens aan de halve wereldbevolking, indien zij hun aanvaring met extremisten als niet-extremistische-Moslim zijnde nog kunnen navertellen natuurlijk ... Het heeft helaas niet mogen baten. Enfin, toch niet voor de autochtonen. Maar wat is in de allochtone gemeenschap gaande? Daar hebben we het raden naar. Ik denk niet dat één van die mensen een tv in huis heeft, en indien wel niet dat daar een Belgische zender op komt dus ... al het nieuws krijgen ze allicht via één van de sharia-sisters of broeders. ![]() Vreemd dat ze wel geen probleem lijken te hebben met de pedofilie van hun geliefde profeet noch met de pedofilie in hun thuisland, of het feit dat onze sharia-sisters zelf seksslaafje mogen zijn van hun man. Maar goed ...
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |