Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2013, 16:34   #2181
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De mensen op dit forum geven helemaal niet om leraars, leerlingen of ouders. Voor hen gaat het er gewoon om om mensen van een andere afkomst af te schilderen als barbaarse primitievelingen.

Voor dit project van haat moeten alle normale menselijke emoties en redeneringen wijken.
Weet jij nog wie met de lasterlijke beschuldigingen is begonnen? Blijkbaar heb je een en ander gemist, zoals de faecaliën frustratie van die mijnheer Kamal....

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 16:36   #2182
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor hen gaat het er gewoon om om mensen van een andere afkomst af te schilderen als barbaarse primitievelingen.
Hun gedrag is barbaars en primitief.
We kunnen dan ook de logische conclusie trekken dat deze moslims barbaarse, ongeciviliseerde, niet-geïntegreerde primitievelingen zijn.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 16:36   #2183
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
De mensen op dit forum geven helemaal niet om leraars, leerlingen of ouders. Voor hen gaat het er gewoon om om mensen van een andere afkomst af te schilderen als barbaarse primitievelingen.

Voor dit project van haat moeten alle normale menselijke emoties en redeneringen wijken.
Hebben die vrouwen aan de poort daar vooral niet zelf voor gezorgd?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 16:42   #2184
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De mensen op dit forum geven helemaal niet om leraars, leerlingen of ouders. Voor hen gaat het er gewoon om, om mensen van een andere afkomst af te schilderen als barbaarse primitievelingen.

Ik ben het niet met je eens, maar by the way,...

... waar gaat het u om eigenlijk?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 16:44   #2185
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 16:49   #2186
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik ben het niet met je eens, maar by the way,...

... waar gaat het u om eigenlijk?

Paulus.
Moslims als slachtoffers voorstellen van de boze niet-moslims.
Altijd en overal.
Zonder uitzondering.
Een psychose.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychose

Bekeerlingen zijn nu eenmaal door de band genomen diegenen die zich het felst afzetten tegen hun verleden.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 19 juli 2013, 16:55   #2187
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hebben die vrouwen aan de poort daar vooral niet zelf voor gezorgd?
De meesten hebben zich vermoedelijk gewoon laten meeslepen.
Hoe gaat dat in zo'n relatief gesloten gemeenschappen?
Diegenen die de zaak hebben aangegrepen om te doen waar Kallikles de mensen op dit forum van beschuldigt, namelijk aan een project van haat werken waarvoor alle normale menselijke emoties en redeneringen moeten wijken en gemeenschappen tegen elkaar opzetten, die extremistische moslims (we kunnen ze moeilijk boeddhisten noemen alhoewel ik vermoed dat Kallikles daar geen graten in zou zien) moeten voor Kallikles buiten schot blijven.

Het zijn immers moslims, en die zijn bij voorbaat de enige rechtschapen mensen in deze barbaarse poel van xenofobe niet-moslims dat België toch is.

Laatst gewijzigd door Nierika : 19 juli 2013 om 16:55.
Oud 19 juli 2013, 16:57   #2188
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Moslims als slachtoffers voorstellen van de boze niet-moslims.
Altijd en overal.
Zonder uitzondering.
Een psychose.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychose

Bekeerlingen zijn nu eenmaal door de band genomen diegenen die zich het felst afzetten tegen hun verleden.
was d�*t wat die meute hysterisch gillende wijven deden? ik begrijp Kallikles toch niet goed. Waar zaten dan die boze niet-moslims die doodsbedreigingen en laster verkochten over de arme moslimpjes. Ik moet hier iets gemist hebben.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 19 juli 2013 om 16:58.
Oud 19 juli 2013, 17:01   #2189
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Je laat hier zeer duidelijk zien dat je werkelijk geen letter begrepen hebt van wat ik geschreven heb. Ten eerste omdat ik zelf gezegd heb dat BDW zijn uitspraken naar alle waarschijnlijkheid correct waren, en ten tweede omdat je klaarblijkelijk niet begrijpt dat dit geen fluit te maken heeft met 'rekening houden met de gevoeligheden van extremisten', maar wel met hen geen stok geven waarmee ze je kunnen slaan. In dit geval: geen uitspraken doen die hen een manier bezorgen om deze zaak nog langer te laten aanslepen, en er zo voor te zorgen dat degene die je probeert te steunen (die juf) nog langer in de miserie zit. Want da's wat er hier gebeurd is.
Scorpio, ik ben het daar hoegenaamd niet mee eens.
Als je de maatschappij niet mag waarschuwen tegen de opruiende taktieken van de extremisten en in dit specifiek geval de goedgelovige massa van de aan de schoolpoort betogende ouders en sympathisanten niet mag informeren dat ze zich voor de kar laat spannen van de extremisten, dan kunnen we de open en tolerante maatschappij waar we in leven best meteen opdoeken.
Dan zullen ze immers winnen.

Oud 19 juli 2013, 17:08   #2190
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
was d�*t wat die meute hysterisch gillende wijven deden? ik begrijp Kallikles toch niet goed. Waar zaten dan die boze niet-moslims die doodsbedreigingen en laster verkochten over de arme moslimpjes. Ik moet hier iets gemist hebben.
Die meute "hysterisch gillende wijven" zijn ook maar mensen die zich laten meeslepen en opmaken door de echte smeerlappen in dit verhaal.
Maghrebijnen reageren nu eenmaal feller in hun emoties en laten zich veel makkelijker ophitsen dan minder temperamentvolle volkeren zoals de Noord-Europeanen.
Jij bent écht wel de antipode van Kallikles, zij het dat hij de enorme haat waaronder zijn getormenteerde leven gebukt gaat veel subtieler verpakt en veel geniepiger tot uiting laat komen.

Oud 19 juli 2013, 17:21   #2191
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Niemand vraagt overigens om de zaken in de doofpot te steken en er niet over te berichten. Er wordt wel gevraagd om de zaak in het juiste perspectief te plaatsen en er objectief over te berichten. En dit in het belang van alle betrokkenen. Maar ik begrijp dat het belang van de betrokkenen secundair is voor degenen die hier op één of andere manier garen uit willen spinnen.

Overigens zullen noch de beschuldigde juffen, noch de vermeende slachtoffertjes terugkeren naar de school in september er dit om de eenvoudige reden dat geen van de betrokkenen dat op deze moment wil en niet om andere redenen.
Wat is er nu precies niet objectief aan de vaststelling dat extremisten de boel hebben opgestookt?
U vermoedde het van bij het begin al, het gerecht gaat er van uit, en de burgemeester van Antwerpen vond het nuttig om de oververhitte gemoederen te sussen door te stellen dat de zaken gemanipuleerd werden door extremisten.
Ik weet niet hoe u daar als betrokken partij op zou reageren, maar ik zou er tenminste de zaken nog eens voor op een rijtje willen zetten.
U gaat er blijkbaar van uit dat al die bezorgde en fulminerende ouders en hun sympathisanten door BDWs verklaringen allemaal zo lomp zullen zijn om in zijn uitlatingen een doofpotoperatie te zien.

En hoe spinnen mensen garen uit het verkondigen van hun mening op een verder futiel forum?

En verder Edina, geef ik geen lor om de belangen van alvast één van die betrokken partijen. Die extremisten kunnen voor mijn part ontploffen.

Maar als ik dat zeg zal Kallikles zich vermoedelijk gedwongen zien opnieuw een tirade af te steken tegen de vreselijke racistische inslag van de autochtone niet-moslim.

Oud 19 juli 2013, 17:23   #2192
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

"Mensen van een andere afkomst"...hier ga je alle vreemdelingen en ex- over dezelfde kam scheren!
Heel wat mensen van een andere afkomst vallen best mee, er is echter een bepaalde groep...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 17:26   #2193
Plydoor Lippens
Banneling

Standaard

Laat die nieuwe Belgen toch met rust. Je kunt die moeders toch niet kwalijk nemen dat ze hun kinderen willen beschermen.
Plydoor Lippens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 17:26   #2194
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Scorpio, ik ben het daar hoegenaamd niet mee eens.
Als je de maatschappij niet mag waarschuwen tegen de opruiende taktieken van de extremisten en in dit specifiek geval de goedgelovige massa van de aan de schoolpoort betogende ouders en sympathisanten niet mag informeren dat ze zich voor de kar laat spannen van de extremisten, dan kunnen we de open en tolerante maatschappij waar we in leven best meteen opdoeken.
Dan zullen ze immers winnen.
Jij hebt zeer duidelijk gereageerd op een andere post dan degene die je citeert. Waar zie jij mij zeggen, of impliceren dat je 'de maatschappij niet mag waarschuwen enz'? Het enige wat ik zeg is dat je dat beter NIET doet als burgemeester terwijl het onderzoek nog niet is afgerond. Wanneer dat onderzoek is afgerond, en daaruit blijkt dat de juf onschuldig is, dan mag hij zeggen wat hij wil. Maar niet voordien, want dan krijg je de gevolgen die we vandaag zien. Het enige wat hij nu bereikt heeft is dat hij recht in de kaart van de extremisten heeft gespeeld door hen een reden te geven om de volgende stap te zetten.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 17:29   #2195
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het zijn doodgewone moslims die daar stonden te brullen en te dreigen. Het zijn doodgewone moslims die vals beschuldigingen maakten en het zijn doodgewone moslims die het leven van meerdere juffen grondig naar de bom hebben geholpen. Heeft niets met afkomst te maken...
Haat van doodgewone moslims tegen de door hen gehate westerse wereld (waar ze dan wel willen wonen...)
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 17:31   #2196
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plydoor Lippens Bekijk bericht
Laat die nieuwe Belgen toch met rust. Je kunt die moeders toch niet kwalijk nemen dat ze hun kinderen willen beschermen.
beschermen tegen w�*t? de moeder die het zogezegd "allemaal uitbracht" is veroordeeld in Nederland, lid van de sharia sisters en heeft héél goed geweten dat ze gewoon relletjes wou organizeren. En d�*�*r mogen we zeker geen commentaar op geven anders zijn WIJ de racist?

Oud 19 juli 2013, 17:33   #2197
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij hebt zeer duidelijk gereageerd op een andere post dan degene die je citeert. Waar zie jij mij zeggen, of impliceren dat je 'de maatschappij niet mag waarschuwen enz'? Het enige wat ik zeg is dat je dat beter NIET doet als burgemeester terwijl het onderzoek nog niet is afgerond. Wanneer dat onderzoek is afgerond, en daaruit blijkt dat de juf onschuldig is, dan mag hij zeggen wat hij wil. Maar niet voordien, want dan krijg je de gevolgen die we vandaag zien. Het enige wat hij nu bereikt heeft is dat hij recht in de kaart van de extremisten heeft gespeeld door hen een reden te geven om de volgende stap te zetten.
nogmaals:

deel 1 van het onderzoek: zijn de FEITEN gebeurd of niet, is afgerond. Er zijn NERGENS enige aanwijzingen gevonden dat er op wijst dat de vermeende feiten hebben plaatsgevonden;
Dit werd gecommuniceerd.

deel 2 van het onderzoek: zijn de aanstokers geleid of beinvloed door de salafistische extremisten en wie zijn de extremistische aanstokers van deze lasterlijke campagne, is nog bezig. Ook dat werd gecommuniceerd.

Laatst gewijzigd door circe : 19 juli 2013 om 17:34.
Oud 19 juli 2013, 17:36   #2198
Plydoor Lippens
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
beschermen tegen w�*t? de moeder die het zogezegd "allemaal uitbracht" is veroordeeld in Nederland, lid van de sharia sisters en heeft héél goed geweten dat ze gewoon relletjes wou organizeren. En d�*�*r mogen we zeker geen commentaar op geven anders zijn WIJ de racist?
Inderdaad want echte bewijzen heb ik voor al die smaad nog niet gezien waarmee u dweept. Hoe zuur kunt u zijn. Zij kent haar kind beter dan wie dan ook.

Laatst gewijzigd door Plydoor Lippens : 19 juli 2013 om 17:38.
Plydoor Lippens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 17:37   #2199
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een van de voornaamste redenen dat die haatbaarden en eierschalen zo gestoord zijn, is juist omdat vorige generaties van politiekers er altijd op tippetenen hebben rondgedrenteld. Een kordatere aanpak dringt zich op.
Oud 19 juli 2013, 17:38   #2200
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plydoor Lippens Bekijk bericht
Inderdaad want echte bewijzen heb ik voor al die smaad nog niet gezien waarmee u dweept. Hoe zuur kunt u zijn. Zij kent haar kind beter dan wie dan ook.
En weet ze dan ook hoe het nu zit met die spermaplekken?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be