![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Loopt u warm voor de troonswissel? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 9,62% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
94 | 90,38% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, jij zal dat allicht niet weten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Minister
|
![]() Lijkt me dat men daarvoor niet de straat op hoeft te gaan ... stemmen op een partij of partijen welke liever een republiek zien zou voldoende moeten zijn.[/quote]
Was de reactie op mijn schrijven: > Ergens anders al geschreven. Indien men géén koning meer wenste moest men maar massaal op staat gekomen zijn. In Egypte kunnen ze het, dus hier moet dat ook kunnen als men er zo tegen Is toch . Den 21 st. gaan fluit enz is te laat gasten. Ik ben voor stander dat de Bevolking zijn stem bekend maakt zoals wel mogelijk is in Zwitserland. Al is de bevolking hier, door de jaren heen monddood gemaakt en lamgeslagen. Omdat de particratie toch niet naar hen geluisterd word. Wel inderdaad in een ECHTE democratie die dat waardig Is zou inderdaad, stemmen op een partij voldoende moeten zijn. Om te bereiken wat via keuze van het volk gewenst word. Echter hier is de particratie de baas. Zoals Van De Lanotte stelde : de kiezer heeft Altijd gelijk. Maar heeft ongelijk …..Oplossing 500 dagen manipulatie. En de stem van het volk is “vergeten”. Toen werd het plots de schuld van en partij die niet bij de particratie hoorden en veeeel stemmen kreeg. Niet DAT HUN AFZONDERLIJKE PARTIJ STRUCTUREN ZO KONING gezind zijn. Maar ze verbergen de ondemocratische werkwijze van dit land achter en monarchie.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij bent hier nieuw zeker?
![]() |
#264 |
|
![]() Als iemand ECHT je account gehackt had, dan had die toch wel iets gortiger geschreven in de trant van "Je hebt geen gelijk, en nu ben ik wat minderjarigen gaan neuken, doei." in plaats van zich te beperken tot een lompe typo?
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ene hacker zal allicht wat subtieler en gewiekster zijn dan de andere...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongeveer even nieuw als jij, me dunkt...
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 juli 2013 om 07:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dankjewel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een kleine 90% forummers niet warm loopt voor het koninklijke circus, en volgens de poll in GvA zelfs 95% geen boodschap heeft aan dat middeleeuws gedoe, dan vraag ik me af wie morgen de nieuwsgierigen zijn. Voor het grootste deel zullen het franstaligen, BUBBels, oude befjes en de obligate aanwezigen zijn. Ondanks de doordrammerij van de belgisch-nationalistische media merk ik zelfs geen schijn van de interesse die er recent in Nederland te zien was bij een gelijkaardige troonswissel.
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Troost je. Het was maar 94 en enkele tienden van procentjes. Jij hoort dus bij de 5% plus enkele tienden van procentjes.
Dat hoeft toch niet te verwonderen als je leest wat Yves Desmet van De Morgen schrijft? Citaat:
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn ook festiviteiten in het Park van Brussel, onder anderen de show van de Franstalige radiozender "Nostalgie" die veel volk zal aantrekken. Franstalig volk, ja, net als de "Beleuvenissen" in Leuven- waar ik nog gisteravond was - vooral Vlaams volk aantrekken. Dus, ja, ik zal er morgen zijn maar in het Park. Enkele jaren geleden was er een karaoke en het was zeer leuk. "Bon enfant" zoals men in het Frans zegt en vooral apolitiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() De troonswissel is op zichzelf niet zo belangrijk. Wat telt is de continuïteit van de monarchie. In dat opzicht was de geboorte van Elisabeth een (nog) heuglijker feit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is de continuïteit van een middeleeuws en pertinent ondemocratisch gebruik belangrijk? De meeste staten ter wereld doen het toch perfect zonder?
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |