![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Als we nu de rechtbanken eens afschaften. Wat een geweldige besparing zou dat zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en je bekijkt de links-rechts verhouding ook te eng. Maar laat je mijn visie vooral niet weerhouden om je hier op dit forum te smijten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bert heeft gelijk schoof, vergeleken met u zijn de meeste VB'ers links.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of: Je maakt ruzie op straat en je steekt in bijzijn van meerdere mensen 2 mensen dood. Het zal me worst wezen dat ze die kerel opsluiten "terwijl hij nog niet veroordeeld is"! Wat voor een probleem kun je daarbij hebben????? Ook al duurt het een paar jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms is een bak Jupiller een bak Jupiller, en dan duren die zes maanden in voorarrest tamelijk lang alvorens ze je vrijlaten. En weer die job kwijt want opgesloten in de gevangenis.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 juli 2013 om 19:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er nog maar weinig renners zijn die geschorst werden voor de koers, omdat ze gepakt werden toen ze met een zak pistoleetjes buiten kwamen bij hun bakker; maar die ene heeft het wel aan zijn rekker, met zijn gesneden brood. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Ja we zouden vooral niet willen dat de (R)overheid teruggefloten kan worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wees gerust, het parket heeft een anonieme tig gehad waarop ze u hebben opgesloten, de schuld ligt dan bij de anonieme tipgever en - voel je het komen, niet bij het parket, dus je kan fluiten naar je schadevergoeding.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 30 juli 2013 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Ik zal het kort houden, zonder veroordeling moet de staat zijn fikken van jou spullen houden. Zo simpel is het!
Zo niet hebben we te maken met fascistische rotzakken! Laatst gewijzigd door giserke : 30 juli 2013 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mag niet dromen dat mijn aangeslagen cayenne effe bekogeld wordt
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...outhalen.dhtml |
![]() |
![]() |