![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7801 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 30 juli 2013 om 09:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7802 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou moeten losgeweekt worden met bijtende chemische producten, hetzelfde als bij je ideen blijkbaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7803 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem een voorbeeld aan mij, leer objectief waar te nemen, en hou op met dat belachelijke egotrippen van u, die idioot hoge - en totaal misplaatste -eigendunk. En probeer ook wat beleefder te zijn met forum-gesprekspartners. Dat zou u sieren. Uw groffe taalgebruik lijkt helemaal niet op dat van een geleerde professor Fysica , maar eerder dat van een zatte landloper, opgevoed in een zwijnestal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7804 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dan toch ooit eens een boek gelezen zo van "waarom niet", maar ik verwachtte er niet teveel van. En ik heb het geluk gehad dat het direct een goeie was. Een aanrader: "Aliens Agenda" van Jim Marrrs. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 30 juli 2013 om 15:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7805 | |
|
![]() DE technologie hebben we reeds:
http://www.youtube.com/watch?v=LX7q--QLz1k Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7806 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7807 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet dat ik van mening veranderde, maar soit, laat ons dat even negeren
![]() |
![]() |
#7808 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7809 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dit echter enkel gelogen hebt, dan moet ik daarmee eens goed lachen. Dan bevestig je enkel het idee dat ik over u had : een onbetrouwbaar individu, op wiens woorden men niet moet letten, want waardeloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7810 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloof je nu dat Aliens bestaan, of dat de overheid hun bestaan verstopt , en er over liegt ? Laatst gewijzigd door meneer : 30 juli 2013 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7811 |
Banneling
|
![]() De tonnen informatie die daarover beschikbaar zijn, zowel in boeken als op internet, en die je nu lekker zelf mag opzoeken zo het onderwerp u interesseert. ( en als alle links die je kreeg in de voorafgaande duizenden postings van deze draad niet volstaan ).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7812 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar je maakt het wel makkelijk. Je wou bewijs dat er geen Aliens op aarde rondlopen? Hier is het: Meneer, de persoon die de Aliens aanwezigheid claimt: KAN NIET LEZEN.
![]() |
![]() |
#7813 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een aanzienlijk deel is onvolledig, fout of zelfs gewoon doelbewust vals. De mehtode om te onderscheiden wat waar of vals is, ken jij blijkbaar niet of je begrijpt ze niet. Hoe kan je dan een discussie voeren, moest je dat al willen? Laatst gewijzigd door parcifal : 31 juli 2013 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7814 | |
|
![]() Citaat:
Om nog maar te zwijgen over de boeken van skeptici, die mogen wat mij betreft direct in de vuilbak. Maar bij nader inzien, toch liever niet. Ik heb toch nog wat historisch perspectief en stel voor om enkele te bewaren achter glas, als historische artifacten van een tijd waarin er valse en illusionaire wereldbeelden gepredikt en verdedigd werden door de aanhangers.
![]() |
![]() |
![]() |
#7815 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg eens wat is eigenlijk de selectiefilter die jullie gebruiken om de normale zever, die jullie verdedigen te scheiden van de abnormale zever, die jullie verwerprn? Bestaat daar een methode voor, behalve het woord van goeroe's of uw buikgevoel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7816 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7817 |
Banneling
|
![]() Nee, dat heb je hier al uitgebreid geillustreert: jullie labelen sommige dingen bewijs als ze in jullie kraam passen en de miljoenen dingen die echt bewijs vormen,bvb. voor de evolutie, negeren jullie.
Dus je zegt dat het in feite een labelingsspelletje is. Meer niet. Maar is dat een individueel spelletje of spelen jullie dat in groep, met een vakblad bvb. 'Accepted bullshit weekly' bvb? Laatst gewijzigd door parcifal : 31 juli 2013 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7818 | |
|
![]() Citaat:
Alhoewel die laatste niet meer actueel is uiteraard, deze is beter: ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 31 juli 2013 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7819 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een aanzienlijk deel is onvolledig, fout of zelfs gewoon doelbewust vals, maar er is dus ook écht degelijke informatie te vinden. ![]() De methode om te onderscheiden wat waar of vals is, ken jij blijkbaar niet of je begrijpt ze niet. Hoe kan je dan een discussie voeren, moest je dat al willen ? ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 31 juli 2013 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7820 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hier is ie volledig dus : Citaat:
![]() Wel, blijkbaar was je vergeten tegen wie je bezig was, namelijk tegen mij, en dat wij ongeveer dezelfde mening toegedaan zijn hieromtrent sinds dat je je sceptische vrienden laten vallen hebt. ![]() Heb je last van geheugenverlies ? De grote ouderdom misschien ? Of drugsproblemen ? Te veel dope gepaft, zoals Carl Sagan ? ![]() Of gewoon de " Belgische ziekte " = te veel zuipen ? ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 31 juli 2013 om 15:58. |
|||
![]() |
![]() |