![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
congenital Adjective; (of a trait) Present since birth.
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik het goed begrijp, beweer jij dat homoseksualiteit niet aangeboren is, en verwijs je daarvoor naar de definitie van congenitaal, wat uiteraard slaat op zaken die aangeboren zijn. In de medische sector wordt congenitaal evenwel quasi altijd gebruikt in de zin van een aangeboren afwijking, zoals bevoorbeeld een klompvoet een congenitale afwijking is. Ik begrijp dus nog altijd niet wat je definitie hier komt doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Daarom denk ik dat Hij daarom niet hypocrieter is dan zijn voorgangers. Trouwens, wat is hypocriet aan die mening? Ik vind ze wel fout, dat homoseksuelen zondaars zouden zijn. Zondaars zijn mi mensen die anderen kwaad berokkenen.
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik helemaal niet zo zeker van.
Iemand kan wel degelijk beïnvloed en aangezet worden tot homosexuele daden. Ook al is er niets dat bij de betrokkene wijst op een genetisch bepaalde homofilie. Hetero's die van twee walletjes eten zijn helemaal geen uitzonderlijk verschijnsel hoor. Onderschat omgevingsfactoren niet die aanzetten tot libertijns gedrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij meiden/vrouwen gaat dat wel veel makkelijker. Naar mijn eigen ervaring gaat dat bij meiden/vrouwen veel makkelijker. En als ik ernstig dronken ben wil ik nog eens dansen met een mattie van mij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Homoseksualiteit wijkt inderdaad af van de norm. Maar ik heb geen zin in een rondje semantiek met een progressieveling. Dat is naast de kwestie, het gaat om het woord 'aangeboren', niet 'afwijking', zoals aangegeven op wiktionary (waar men het over traits, dus kenmerken of factoren, heeft i.p.v. afwijkingen) Feit; ik gebruik de doorgaande definite van congenitaal of aangeboren. En homoseksualiteit is tot nader order niet aangeboren volgens die definitie. En dat jij dat exclusief associeert met 'afwijkingen', dat doet me wat. Dan volg je niet goed en zou ik de discussie laten voor wat ze is, moest ik jou zijn.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 30 juli 2013 om 21:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben een equal opportunity betweter.
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet te hoog van de toren blazen als je de definitie van 'aangeboren' niet begrijpt of zulke waardeoordelen toekent.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat kan je niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het fysieke aspect maakt integraal deel uit van die liefde, zowel voor homo- als voor heteroseksuelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén of andere paus heeft ooit ook gezegd "masturberen mag, maar het mag niet uit de hand lopen" (in de hoop dat iemand die woordspeling snapt)
Pausen moeien zich dus best niet met het sexleven van normale mensen. Van een paus wordt trouwens verondersteld, dat hij een sexloos leven achter de rug heeft. Hij kan dus niet veel benul hebben van wat al dan niet zondig is.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 30 juli 2013 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat net om zonden. Dat is de kwestie.
Citaat:
Ja. Dus, geen hypocrisie. Maakt het fysieke aspect ook integraal deel uit van de pedoseksualiteit?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 31 juli 2013 om 06:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb enorm zin in moorden, maar ik heb nog nooit iemand daadwerkelijk vermoord. Zin hebben in moorden, daar kan ik niet aan doen, maar echt gaan moorden, dat is een besliste daad waar ik, tenzij ik een psychopaat ben, verantwoordelijk voor ben. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 juli 2013 om 06:36. |
|
![]() |
![]() |